abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52720568

Gôôl en omstreken is trots op hem
pi_52720617
Kijken welke aankoop hij nog uit de hoed tovert!
pi_52720671
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
Een Hans van der Zee-aankoop ?
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:29:34 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52720745
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:25 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Een Hans van der Zee-aankoop ?
Danijel Pranjić?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52745772
Ajax scout niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52746151
Van Geel
pi_52746346
Topic loopt niet echt storm
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:21:16 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52746917
Zal die nog iets leuks halen ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52747604
Ik denk dat die nog wel iemand haalt, maar niet voor donderdag.
pi_52747628
Liever dat hij Maduro een contractverlenging geeft.
pi_52747686
Goe dik en voor 5 jaar hoop ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52747821
Prima, als hij alsnog door de mand valt kun je 'm altijd kwijt aan Heerenveen ofzo
pi_52747867
Ja, is inderdaad erg makkelijk om een speler met een lang en contract te slijten
pi_52747930
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, is inderdaad erg makkelijk om een speler met een lang en contract te slijten
Ligt meer aan de aard van de speler of je zo iemand kwijt raakt of niet. Heet 'ie Bogarde van achteren raak je 'm niet kwijt, maar elke andere speler wil toch liever spelen. Bovendien weten die buitenlandse clubs blijkbaar niet dat het niet zo best gaat met Maduro de laatste 2 jaar, gezien er nog steeds regelmatig geruchten opduiken die hem met name linken aan Italiaanse clubs.
pi_52754248
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:51 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat die nog wel iemand haalt, maar niet voor donderdag.
Als ie het dan maar doet voor vrijdagavond 23.59, want er moet echt nog wel een middenvelder en misschien ook een verdediger bij!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52754402
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef methodmich het volgende:
Als ie het dan maar doet voor vrijdagavond 23.59, want er moet echt nog wel een middenvelder en misschien ook een verdediger bij!
Vertonghen, Maduro, Schilder, Heitinga en Delorge voldoen toch wel op het middenveld in het systeem wat Ten Cate voor ogen lijkt te hebben? (4-2-3-1 of eigenlijk 4-2-2-2).

Een linksback lijkt me de grootste noodzaak hebben.
pi_52754973
Nee, hij wil toch een allround middenvelder halen? Schilder is leuk voor het tweede.
www.thuisuiteten.nl
pi_52962000
Nou, VI doet een boekje open over Ajax en het blijkt dat Van Geel en Ten Cate dus niet op één lijn zitten en zaten.

Van Geel drukte Rommedahl en Urzaíz door en vond Vertonghen en Schilder goed genoeg als vervangers van Davids.

Ten Cate wilde Xabier Prieto ipv Rommedahl, haalde wel op eigen houtje Colin.

Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.

Wel deed Van Geel een bod van liefst 3,5 miljoen op Aissati.
www.thuisuiteten.nl
pi_52962143
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:

Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.
Vind ik verstandig, Ajax en Zuid-Amerikanen gaan in de regel niet goed samen. Behalve bij Maxwell dan.
pi_52962157
Tsja, 12 miljoen voor Renato Augusto. Ik ken hem alleen maar van Youtube filmpjes, maar zo zijn er elk jaar wel een aantal Brazilianen die voorbestemd zijn aan de top waar je jaren later maar weinig van terug leest. Diego Tardelli was er ook eentje, en dat hebben we vorig jaar geweten.
pi_52962202
Overigens is er niks op tegen dat een trainer en een TD qua spelers niet op 1 lijn zitten. Wat wel zorgelijk is, is dat er halfzachte compromisjes worden gesloten. Ik zou als TD trouwens ook niet met Ten Cate op een lijn zitten als hij Boakye laat gaan en Colin aantrekt, en Xabi Prieto wil hebben voor miljoenen.
pi_52962230
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
Misschien Anastasiou, die heeft nog geen club.

Ben echt neit zo blij met Van Geels aankoopbeleid.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_52964053
12 miljoen bieden voor Renato Agusto en dan 3,5 miljoen voor Isi

Grapjas
pi_52964277
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Grapjas
Ze boden juist geen 12 miljoen, dat was de vraagprijs grapjas.
pi_52964417
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Grapjas
begrijpend leren lezen is ook moelijk he grapjas. Daarnaast had Martin 1,5 miljoen moeten bieden voor die grapjas. Grapjas !
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')