Het kan alleen maar beter gaan, dat scheelt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan kom je weer uit bij de categorie baantjesgeile mannetjes en dat is de laatste jaren ook niet goed gegaan
Daar heeft hij geen zin, heeft hij al gezegd, dus dat kan sowieso afgesloten worden. Ik ben benieuwd wat er met Van Geel gaat gebeuren, aangezien Johan nu niet bepaald negatief over hem is in tegenstelling tot dat rapport. Hetzelfde geldt voor Fonteinquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De enige organisatie die werkt is een sterke DT en een coach zonder directe beslissingsbevoegdheid.
Als JC die eerst functie wil uitoefenen moet ie ook accepteren dat hij 60-70 uur per week op de Arena of de Toekomst is
Nee hoor, hij mag van mij een organisatie op poten zetten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan moet je hem lekker in Barcelona laten zitten
Volg jij het nieuws wel? Hij heeft voor de CL, op tv, letterlijk gezegd dat hij de verantwoordelijkheid heeftquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En daarna mag hij lekker de organisatie gaan frustreren met zijn daden en uitspraken en lekker gaan wijzen op het feit dat hij geen verantwoordelijkheid heeft?
Hij is verantwoordelijk, nogmaals zijn eigen woorden. Als die organisatie faalt, dan rekent Cruijff dat zichzelf aan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee hij heeft gezegd dat hij de organisatie gaat opzetten en zich dan terugtrekt. Maar hij blijft natuurlijkl wel kritiek leveren en proberen om vriendjes te slijten.
Hij gaat dus zeg maar overal tussendoor fietsen zonder dat hij verantwoordelijk is
Dat is nu enkel speculatie. Het was in ieder geval voor het eerst dat Cruijff uitsprak verantwoordelijk te zijn. Mocht het niet goed gaan, dan zullen we zien hoe hij gaat reageren. Nogal onzinnig om daar nu op vooruit te lopen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Standaardexcuus: Ik ben niet verantwoordelijk want ik zit in Barcelona
Dat is al 15 jaar en zal altijd zo zijn.
Als hij zich verantwoordelijk voelt moet hij het gewoon zelf doen, maar hij is gewoon bang om te falen
Je bent echt autistisch hé?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Standaardexcuus: Ik ben niet verantwoordelijk want ik zit in Barcelona
Dat is al 15 jaar zo en zal altijd zo zijn.
Als hij zich verantwoordelijk voelt moet hij het gewoon zelf doen, maar hij is gewoon bang om te falen
Het gaat er niet om wat Ajax met hem gaat doen dan, wat maakt hem een ontslag uit? Het gaat erom wat mensen van hem vinden. En als hij nu faalt kunnen we dat geheel aan Cruijff toerekenen. Had je dat niet zelf kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat gaat Ajax dan doen, hem ontslaan? Aan de schandpaal nagelen, een advertentie zetten in de Telegraaf?
Het is gewoon een natte droom van Cruijff, zijn maatjes aan een baan helpen, slap lullen, geen verantwoordelijkheid nemen en diegene die de dagelijkse leiding hebben het leven onmogelijk maken
Blijkbaar wel want anders zou hij het niet zeggen. En net alsof zijn maatjes niet genoeg geld hebben en het alleen voor het geld willen doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En daar ligt Johan wakker van? Zolang zijn maatjes maar een dik salaris krijgen
Geef de man tijd en we zullen zien. Slechter dan nu kan het niet gaan. Ik heb het volste vertrouwen in De Verlosser.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als al zijn vriendjes zijn geinstalleerd is het ´Ik ben niet verantwoordelijk omdat ik in Barcelona zit´
Zo is het altijd geweest op 85 tot 87 na en zo zal het altijd zijn
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als al zijn vriendjes zijn geinstalleerd is het ´Ik ben niet verantwoordelijk omdat ik in Barcelona zit´
Zo is het altijd geweest op 85 tot 87 na en zo zal het altijd zijn
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:17 schreef De_Ananas het volgende:
Volg jij het nieuws wel? Hij heeft voor de CL, op tv, letterlijk gezegd dat hij de verantwoordelijkheid heeft
Ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft ook gezegd dat als hij zijn vriendjes heeft geinstaleerd als hij de organisatie heeft opgebouwd zijn werk erop zit
Je mag het topic doorlezen als je wilt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En stel dat Ajax volgend jaar 12e wordt wat gebeurd er dan met de verlosser?
Binnen een organisatie/bedrijf is het behoorlijk 'normaal' dat je niet met iedereen door een deur kunt. Zolang men wel professioneel te werk (blijft) gaan lijkt mij niks aan de hand.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen zin, heeft hij al gezegd, dus dat kan sowieso afgesloten worden. Ik ben benieuwd wat er met Van Geel gaat gebeuren, aangezien Johan nu niet bepaald negatief over hem is in tegenstelling tot dat rapport. Hetzelfde geldt voor Fontein
Hopelijk is dat de benaderwijze van Ajaxquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef DarkShine het volgende:
Anno 2008 hoef je er niet meer altijd te zijn. Veel kun je onderweg/thuis al regelen.
Beetje vreemd ja, maar ik geef er niet veel meer om. Van Basten heeft een langdurig contract, laat hem maar lekker zijn organisatie in elkaar zetten. Geen gezeik de komende jaren. In alle rust de CL winnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:28 schreef Urquhart het volgende:
Opmerkelijk. Zeker na de verhalen over de goede verstandhouding tussen deze twee. Overigens wel kansloos natuurlijk dat Van Basten zich met de gehele organisatie gaat bemoeien, geef nog maar eens aan hoe stuurloos we zijn.
Welja, leg er maar weer druk op.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beetje vreemd ja, maar ik geef er niet veel meer om. Van Basten heeft een langdurig contract, laat hem maar lekker zijn organisatie in elkaar zetten. Geen gezeik de komende jaren. In alle rust de CL winnen.
Mission accomplishedquote:Op donderdag 3 april 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Zou een mooie zet zijn als Marco ervoor kan zorgen dat Van Geel zijn koffers moet pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |