nu.nlquote:Technisch directeur van Geel weg bij Ajax
Uitgegeven: 22 april 2008 20:39
Laatst gewijzigd: 22 april 2008 20:45
AMSTERDAM - Technisch directeur Martin van Geel van Ajax stapt op. Hij kan zich niet vinden in de nieuwe structuur van de club.
Dat heeft de beursgenoteerde voetbalclub uit Amsterdam dinsdagavond bekendgemaakt.
Technisch model
Met ingang van het nieuwe voetbalseizoen hanteert Ajax een nieuw technisch model waarin de trainer leiding geeft aan de gehele afdeling betaald voetbal.
'In de voorgestelde samenwerking zie ik geen plaats voor mijzelf als zelfstandig functionerende technisch directeur. Ajax en ik zijn het eens: twee kapiteins op een schip, dat is niet werkbaar,' aldus Van Geel.
Dienst
Martin van Geel trad op 1 juli 2005 in dienst bij Ajax.
Denk dat Marco van Basten alles mag gaan doen, valt me nog mee dat Uri Coronel (voorzitter), Joop Krant (financiële zaken) en Cor van Eijden (verenigingszaken) zijn aangesteld en Dario Cvitanich is aangetrokken als nieuwe spits.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:48 schreef golfer het volgende:
Goede zaak dat ie opstapt.
Gewoon helemaal schoon schip maken.
Nieuw bestuur, nieuwe directie, nieuwe trainers.
Dat is wel een beetje mijn angst inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:22 schreef Chadi het volgende:
Alleen uitkijken dat je geen NIEUWE herhalingen krijgt.
Ik ben niet echt gecharmeerd van de inzichten van van Basten bij het aantrekken van spelers zoals bij Oranje het geval is. Ik weet wel dat hij de club weer een gezicht gaat geven. Misschien Blind in de TD? Of Rijkaard als die de zak krijgt aan het eind van het seizoen??quote:Op woensdag 23 april 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mijn angst inderdaad.
Vooralsnog heb ik in ieder geval vertrouwen in Coronel en in iets mindere mate in Marco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |