abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55943602
Van Geel moet gewoon weg, imcompetente, gluiperige kutboer.
Moet ik het nog meer onderbouwen of is dit genoeg??
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_55944942
Mocht hij Colin aan PSV weten te verkopen, dan ben ik weer fan natuurlijk
pi_56201462
Schiet eens op, Martin!
pi_56201492
pi_56201729
Martin Martin, wat ben je je eigen in de puree aan 't werken.
  maandag 21 januari 2008 @ 16:19:13 #181
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56201773
Martin zit vandaag in Groningen, onderhandelen over Silva.
pi_56202492
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
Martin zit vandaag in Groningen, onderhandelen over Silva. Cahais.
pi_56345248
- Nutteloze trollkick -

[ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 27-01-2008 18:47:14 ]
  zondag 27 januari 2008 @ 18:48:57 #184
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56345316
Zeg Martin, leuk al die nieuwe spelers, maar is een coach misschien handiger? Of heb je inmiddels besloten dat Koster na de zomer trainert blijft?
pi_56345405
Martin maakt zich wel erg belachelijk met zijn bericht dat Landzaat de best betaalde speler bij Feyenoord is
Martin is gewoon kei hard afgetroeft door een club die bijna geen geld voor transfers tot zijn beschikking heeft.
pi_56345482
ff het bericht voor de volledigheid:
quote:
Feyenoord gepikeerd over uitlatingen Van Geel
27/01/2008 14:19

De reactie van Ajax-directeur Martin van Geel op de transfer van Denny Landzaat heeft bij Feyenoord irritatie en verbazing opgewekt.

Volgens Van Geel zou Landzaat in Rotterdam meer gaan verdienen dan Albert Luque in Amsterdam doet. En dat was de reden geweest dat de Oranje-international Feyenoord had gekozen.

Maar Feyenoord werpt die gedachte ver van zich. 'De opmerkingen van Van Geel zijn niet alleen feitelijk onjuist, maar ook tendentieus', aldus de Rotterdamse club in een verklaring. 'Feyenoord hecht aan een goede bestuurlijke relatie met de Amsterdamse club en heeft om die reden haar onvrede over de uitlatingen kenbaar gemaakt bij Ajax.'

Het loon van Landzaat past bij de norm die is gesteld voor spelers van zijn kaliber. Feyenoord merkt hierbij fijntjes op dat juist de salarisnorm in Rotterdam de reden is geweest dat Luque afgelopen zomer niet naar De Kuip is gekomen.
koekenbakker met zn onbetrouwbaar kutaccent
pi_56351965
Een kogel.
pi_56352054
Goed bezig martin.
Een speler eerst wegsturen en dan voor 2,5 miljoen weer terug kopen

Hopelijk wordt Lindgren een Ronald de Boertje al vrees ik het ergste.
pi_56352342
Het voordeel van Lindgren is dat hij nog redelijk jong is en zich dus zou moeten kunnen doorontwikkelen, in tegenstelling tot een veel te dure Engelaar.

En ik weet het niet zeker, maar volgens mij is Van Geel niet degene die Lindgren liet gaan naar Groningen, die transfer was al beklonken voordat Van Geel bij Ajax begon.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 januari 2008 @ 23:32:28 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56352350
Van Geel scout alsvolgt: eerst kijkt hij in Groningen en als daar niks is haalt hij een speler die in 2004 goed was
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56352360
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Van Geel scout alsvolgt: eerst kijkt hij in Groningen en als daar niks is haalt hij een speler die in 2004 goed was
Bij Studio Voetbal hadden ze het over de panini boeken uit 2003
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 januari 2008 @ 23:34:20 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56352383
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij Studio Voetbal hadden ze het over de panini boeken uit 2003
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56353010
Van Geel maakt Ajax kapot.
pi_56353502
Tsja Martin, ik was op het begin nogal fan van hem moet ik toegeven.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56353528
pi_56355768
Die gluiperd moet weg. Woensdag zware spreekkoren richting die imbeciel om het proces wat versnellen!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_56356213
quote:
Landzaat: ‘Van Geel wil zich indekken’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 28 januari om 07:59

Denny Landzaat heeft met verbazing en ergernis kennisgenomen van de uitspraken van Martin van Geel over het exorbitante salaris dat de middenvelder in Rotterdam op zou strijken, zo meldt De Telegraaf. Een nieuwe rel in Neerlands voetballand lijkt geboren.

“Normaal worden over dit soort zaken nooit uitspraken gedaan en ik kan maar één reden bedenken waarom hij dat nu wel doet”, vertelt de kersverse aankoop van de Rotterdammers. “Dat is om zichzelf in te dekken. De waarheid is dat Ajax eerder interesse had, maar dat ik op het moment dat Feyenoord zich meldde, al een hele tijd niks meer van Ajax had gehoord.

“Feyenoord was daarentegen wel daadkrachtig. Mijn verdiensten hier zijn niet abnormaal. Het is niet meer dan spelers als Roy Makaay of Giovanni van Bronckhorst krijgen”, aldus de Oranje-international. De Rotterdamse club sprak zondag van ‘tendentieuze uitlatingen’ en heeft zijn onvrede inmiddels kenbaar gemaakt bij Ajax.

Van Geel stelde dat Feyenoord aan Landzaat een hoger salaris betaalt dan de Spanjaard Albert Luque krijgt bij Ajax. Daarom zou Landzaat De Kuip hebben verkozen boven de ArenA. Ajax had immers ook belangstelling voor de middenvelder van Wigan Athletic.

Volgens Feyenoord koos Luque echter afgelopen zomer voor Ajax en niet voor Feyenoord, mede vanwege zijn salariswensen. Die lagen volgens de Rotterdammers beduidend hoger dan die van Landzaat.
Klojo
pi_56356665
quote:
Goede aankopen:

Suárez (binnenland, duur, ervaring in Eredivisie).
Huntelaar (binnenland, duur, ervaring in Eredivisie).
Perez 1 (binnenland, ervaring +, ervaring in Eredivisie).

Redelijke aankopen:

Stam (op retour, ervaring +, ervaring in Eredivisie).
Davids (op retour, ervaring +, ervaring in Eredivisie).
Rommedahl (op retour, ervaring +, ervaring in Eredivisie).
Rosenberg (geflopt bij Ajax, geen ervaring in Eredivisie).
Kennedy Bakircioglü (binnenland, ervaring in Eredivisie).

Niks:

Roger (op retour, ervaring +, niks toegevoegd).
Urzaíz (op retour, ervaring +, niks toegevoegd).
Delorge (weinig toegevoegd tot op heden).
Colin (niks toegevoegd).

Nog niet te beoordelen:

Silva (binnenlandse transfer, ervaring in Eredivisie).
Perez 2 (binnenlandse transfer, ervaring +, ervaring in Eredivisie, teruggehaalde speler).
Lindgren (binnenlandse transfer, ervaring in Eredivisie, teruggehaalde speler).
Kuffour (op retour, ervaring +, geen Eredivisie ervaring).
Gentenaar (heeft weinig gespeeld, Eredivisie ervaring).
Luque (heeft weinig gespeeld, ervaring +, geen Eredivisie ervaring).
Niet compleet, dit is wat ik kon verzinnnen qua spelers.

Al met al gewoon heel matig wat onder Van Geel is gehaald. Dit is wat ik tenminste vind. Slechts drie spelers zijn echt goede aankopen geweest voor Ajax (nu en met het oog op de toekomst). Bijna niemand is als jong talent gescout uit het buitenland (alleen Rosenberg), de rest wat uit het buitenland komt is allemaal oud en op retour (Urzaíz, Roger, Kuffour, Luque).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56356759
Davids een redelijke aankoop?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 januari 2008 @ 13:13:56 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56360609
Gentenaar is gewoon een prima aankoop, uitstekend keeper en die mag dan 2e keeper zijn. Dan doe je dat gewoon goed
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')