Transfer markt gaat pas 1 januari open?quote:Op maandag 31 december 2007 01:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je kunt het ook iets té simpel nemen Martin.
En al 5 maanden zeiken dat ze een aanvallende middenvelder en verdediger willen. In die tijd kun je volgens mij ook gewoon spelers contracteren, en zorgen dat ze dan in de winterstop mogen komen.quote:Op maandag 31 december 2007 02:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Transfer markt gaat pas 1 januari open?
Misschien heeft ie dat al gedaan? Wacht nu maar eerst de transferperiode afquote:Op maandag 31 december 2007 09:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
En al 5 maanden zeiken dat ze een aanvallende middenvelder en verdediger willen. In die tijd kun je volgens mij ook gewoon spelers contracteren, en zorgen dat ze dan in de winterstop mogen komen.
Dat is ook wel zo, maar als ik hoor dat az weer wat talenten heeft gecontracteerd krijg ik er de pest in.quote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat al gedaan? Wacht nu maar eerst de transferperiode af
Maar talenten heb je sneller gehaald, Ajax gaat geen talenten halen (als het goed is)quote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar als ik hoor dat az weer wat talenten heeft gecontracteerd krijg ik er de pest in.
Ach, dan heb ik ook zoiets van "eerst zien en dan geloven". Ari en Pelle werden ook met een hoop tamtam binnen gehaald, en zie wat het uiteindelijk voorsteld. Wat dat betreft moet je ook niet te vroeg juichen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar als ik hoor dat az weer wat talenten heeft gecontracteerd krijg ik er de pest in.
Nee, Ajax haalt Colins, Delorges en Urzaiz'. Een Maxwell, Chivu, Zlatan zou ik toch lekker vinden, maar dat kost waarschijnlijk teveel energie. Gewoon RTL 4 aan en kijken naar Schone en Amrabat.quote:Op maandag 31 december 2007 11:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar talenten heb je sneller gehaald, Ajax gaat geen talenten halen (als het goed is)
Dat is ook zo, maar het is wel een feit dat ze bezig zijn voor de toekomst. Wij moeten eens een aantal jaar een team bij elkaar houden. Dat is onmogelijk op dit moment. Sneijders en Huntelaars worden voor 28 miljoen verkocht, want geld is geld. Colins en Delorges staan 1 seizoen onder contract en mogen ook alweer weg omdat ze toch niet goed genoeg zijn, maar dat maakt niet uit want ze waren toch gratis hoor!! Hoe kunnen wij nou nog ooit kampioen worden?quote:Op maandag 31 december 2007 12:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik ook zoiets van "eerst zien en dan geloven". Ari en Pelle werden ook met een hoop tamtam binnen gehaald, en zie wat het uiteindelijk voorsteld. Wat dat betreft moet je ook niet te vroeg juichen.
Ik bedoel dat als je spelers haalt die er NU staan je die niet zomaar in het seizoen kan halen. STEL dat Perez komt, dat gaan ze niet 2 weken van te voren al bekend makenquote:Op maandag 31 december 2007 12:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, Ajax haalt Colins, Delorges en Urzaiz'. Een Maxwell, Chivu, Zlatan zou ik toch lekker vinden, maar dat kost waarschijnlijk teveel energie. Gewoon RTL 4 aan en kijken naar Schone en Amrabat.
[..]
Dat is ook zo, maar het is wel een feit dat ze bezig zijn voor de toekomst. Wij moeten eens een aantal jaar een team bij elkaar houden. Dat is onmogelijk op dit moment. Sneijders en Huntelaars worden voor 28 miljoen verkocht, want geld is geld. Colins en Delorges staan 1 seizoen onder contract en mogen ook alweer weg. Hoe kunnen wij nou nog ooit kampioen worden?
Ik denk dat Constantin echt wel oren heeft voor een overgang naar Ajax.quote:Op maandag 31 december 2007 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je spelers haalt die er NU staan je die niet zomaar in het seizoen kan halen. STEL dat Perez komt, dat gaan ze niet 2 weken van te voren al bekend maken
psv lukt dat anders goed hoor.quote:En een team bij elkaar houden kan al niet meer sinds het Bosman-Arrest.
Alleen Gomez omdat ie het een goede club vindquote:Op maandag 31 december 2007 12:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat Constantin echt wel oren heeft voor een overgang naar Ajax.
[..]
psv lukt dat anders goed hoor.
Misschien dat alleen Real/Barca/Man UTD/Chelsea/Milan etc geen last ervan hebben maar zelfs Lyon wordt elk seizoen leeggekochtquote:Op maandag 31 december 2007 12:30 schreef Urquhart het volgende:
Precies, bij PSV vertrekken ook elk seizoen spelers. Dat ze dat goed kunnen opvangen is een ander verhaal.
De vaste krachten bij psv blijven toch best een lange tijd. En op de een of andere manier kunnen ze dat daar goed opvangen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:30 schreef Urquhart het volgende:
Precies, bij PSV vertrekken ook elk seizoen spelers. Dat ze dat goed kunnen opvangen is een ander verhaal.
Cocu bouwde af, die ging niet weg.quote:Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
De vaste krachten bij psv blijven toch best een lange tijd. En op de een of andere manier kunnen ze dat daar goed opvangen.
Cocu, Gomes, Alex hebben het mee opgebouwd. Intussen zijn Salcido en Simons gekomen, én belangrijk geworden. Als dan Cocu en Alex vertrekken kun je dat redelijk goed opvangen ja.
Bij Ajax zit dat toch een stuk anders.
Cocu bouwde af, en maakte psv 3 jaar op rij kampioen. En hij is wel degelijk vertrokken. Zit nu bij Al-Jazeera. Simons was intussen al zo belangrijk geworden dat het niet helemaal in elkaar zou storten.quote:Op maandag 31 december 2007 13:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Cocu bouwde af, die ging niet weg.
Gomes zie boven.
Alex was van Chelsea en die kon niet eerder naar Chelsea ivm werkvergunning.
Nee, Lyon verkoopt spelers om betere spelers terug te kopen, dat is het verbeteren van je team.quote:Op maandag 31 december 2007 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien dat alleen Real/Barca/Man UTD/Chelsea/Milan etc geen last ervan hebben maar zelfs Lyon wordt elk seizoen leeggekocht
Klopt, aan de andere kant zet hij wel z'n trots op zij door een fout te erkennen. Omdat Ajax juist aan een speler als Perez op 10 behoefte heeft.quote:Op maandag 31 december 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk graaft hij zijn eigen graf als hij Perez haalt inderdaad. Want dan ben je eerst blijkbaar niet sterk genoeg om je trainer te overtuigen een speler te halen in wie je het ziet zitten en dan ga je hem een half seizoen verder na dat er door spelers en trainers met modder gegooid is weer halen....
Dit is uiteraard een knap stukje wanbeleid, dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 31 december 2007 17:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het blijft een blunder of hij zijn trots nou opzij zet of niet.
Hij had gewoon een zakelijke relatie tussen Ten Cate en Perez kunnen eisen, en wellicht Perez verhuren ipv verkopen. Maar goed, ik ben wel blij dat hij terug is. Ik heb zijn vertrek altijd jammer gevonden.quote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Chadi het volgende:
Wat had ie dan moeten doen? TenCate weg sturen?
Niet zo druk over maken joh. Komt goed.quote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Einde van Geel lijkt me?
Dat zal wel meevallen. Martin kennende lult hij er wel weer een punt aanquote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Einde van Geel lijkt me?
Zakelijk als HTC hem niet op wil stellen kan je doen en laten wat je wil maar je krijgt dan alsnog een conflict situatie.quote:Op maandag 31 december 2007 18:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij had gewoon een zakelijke relatie tussen Ten Cate en Perez kunnen eisen, en wellicht Perez verhuren ipv verkopen. Maar goed, ik ben wel blij dat hij terug is. Ik heb zijn vertrek altijd jammer gevonden.
Wat is dat voor iets raars. Denk eens na. Perez is een goede korte termijn oplossing. In de winterstop een target halen gaat bijna niet. Die contracteren zal na dit seizoen wel volgen. Het getuigt van lef dat Perez teruggehaald wordt.quote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Einde van Geel lijkt me?
Gomes is al zijn hele leven speelgerechtigd om in Italie/Spanje te spelen maar tekent toch bij. Affelay tekent bij, Simons tekent bij, Salcido tekent bij.quote:Op maandag 31 december 2007 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Cocu bouwde af, en maakte psv 3 jaar op rij kampioen. En hij is wel degelijk vertrokken. Zit nu bij Al-Jazeera. Simons was intussen al zo belangrijk geworden dat het niet helemaal in elkaar zou storten.
Gomes bouwt niet af. Zodra ie speelgerechtigd is in andere landen zal ie wel naar een topclub gaan.
Alex is inderdaad van Chelsea en kon niet eerder weg. Maar toen ie weg ging stond Salcido er al weer als vervanger.
Wat nou verbeteren Lyon heeft Malouda verkocht en niks goeds voor terug gekocht. Eerst speelden ze Madrid thuis van de mat dit jaar verloren ze met 0-3 van Glasgow Rangers thuis.quote:Op maandag 31 december 2007 15:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, Lyon verkoopt spelers om betere spelers terug te kopen, dat is het verbeteren van je team.
Nee en dat was nodig zeg, poeh poeh, Benzema en ben Arfa vangen dat perfect op en jongens die hebben samen nu al 12 goals binnen 19 wedstrijden en 4 uit 13 waar Malouda er 10 scoorde in 35 wedstrijden dus waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat nou verbeteren Lyon heeft Malouda verkocht en niks goeds voor terug gekocht. Eerst speelden ze Madrid thuis van de mat dit jaar verloren ze met 0-3 van Glasgow Rangers thuis.
en hoe lang zullen die nog blijven?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee en dat was nodig zeg, poeh poeh, Benzema en ben Arfa vangen dat perfect op
Nederlandse clubs moeten helemaal geen grote talenten willen kopen. DIe moeten we opleiden. Daar zijn we goed in.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:51 schreef Brammie het volgende:
Geld moet rollen Martin, grote talenten willen we!
Jij zegt dat lyon zich elke keer verbetert als zij spelers verkopen maar lyon is aanwijsbaar slechter dan de afgelopen jaren dus je stelling is niet waar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lyon serieus nemen in europa kun je niet menen, dat gaat gewoon niet samen dus een non-argument want ook in de competitie staat Lyon gewoon weer bovenaan.
Dat systeem werkt wanneer je niet je spelers al laat vertrekken voordat je fatsoenlijke opvolgers hebt opgeleid. Nu is Sneijder weg en heb je geen opvolger. Dit mag je eigenlijk alleen doen wanneer je denkt hier beter van te worden wat je kennelijk niet word aangezien er niks normaals kan worden teruggekocht.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nederlandse clubs moeten helemaal geen grote talenten willen kopen. DIe moeten we opleiden. Daar zijn we goed in.
Ik denk wel dat dat gaat gebeuren. Stekelenburg, Heitinga, Emanuelson, Maduro en Huntelaar zullen wel vertrekken aan het eind van het seizoen. Kun je weer beginnen met het bouwen van een elftal.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef Brammie het volgende:
[..]
Kom op zeg, we willen toch niet wederom een 'overgangsjaar'. Daar hebben we nu wel genoeg van gehad.
Ik weet niet waar jij het over hebt, vorig jaar haalde Lyon de 1/8 finale van de CL tegen Roma maar daar werden ze verslagen en dit jaar 1/8 finale tegen MANU dus dat kan alleen maar beter uitpakken!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jij zegt dat lyon zich elke keer verbetert als zij spelers verkopen maar lyon is aanwijsbaar slechter dan de afgelopen jaren dus je stelling is niet waar.
Het is gewoon heel moeilijk voor een club om een goed team samen te stellen als elk jaar je beste spelers weggekocht worden.
Nou eigenlijk zou het zo moeten gaan. VVV koopt uit de eerste divisie, Groningen koopt van VVV, Ajax koopt van Groningen en de wereldtop koopt van Ajax om het maar even willekeurig te zeggen. Zo wordt elke investering van Buitenaf bijv. die van Sneijder, Drenthe, Babel, Castelen etc. een impuls van de voetbalmarkt en het budget van meerdere clubs groter opdat zij grotere talenten aankunnen trekken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nederlandse clubs moeten helemaal geen grote talenten willen kopen. DIe moeten we opleiden. Daar zijn we goed in.
En de 2 jaren daarvoor kwamen ze tot de kwartfinale en speelden ze volgens veel 'kenners' het mooiste voetbal van Europa. Vorig jaar kwamen ze tot 1/8 finale waar ze door de subtopper AS Roma zijn uitgeschakeld. En voorgaande jaren werden ze eerste in de champions league poule en dit jaar stellen ze op de laatste speelronde een 2e plaats veilig.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, vorig jaar haalde Lyon de 1/8 finale van de CL tegen Roma maar daar werden ze verslagen en dit jaar 1/8 finale tegen MANU dus dat kan alleen maar beter uitpakken!
Verder staan ze zoals gezegt gewoon 1ste met de topscorer van de lique Benzema in hun team.
Je denkt toch niet dat City op Ajax gaat wachten tot ze hem hebben gehaald uit Heerenveen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zou het zo moeten gaan. VVV koopt uit de eerste divisie, Groningen koopt van VVV, Ajax koopt van Groningen en de wereldtop koopt van Ajax om het maar even willekeurig te zeggen. Zo wordt elke investering van Buitenaf bijv. die van Sneijder, Drenthe, Babel, Castelen etc. een impuls van de voetbalmarkt en het budget van meerdere clubs groter opdat zij grotere talenten aankunnen trekken.
2005/06 Champions League Groep: Real Madrid 3-0, 1-1, Rosenborg Trondheim 1-0, 2-1, Olympiakos Piraeus 2-1, 4-1quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En de 2 jaren daarvoor kwamen ze tot de kwartfinale en speelden ze volgens veel 'kenners' het mooiste voetbal van Europa. Vorig jaar kwamen ze tot 1/8 finale waar ze door de subtopper AS Roma zijn uitgeschakeld. En voorgaande jaren werden ze eerste in de champions league poule en dit jaar stellen ze op de laatste speelronde een 2e plaats veilig.
Overal worden de subtoppers sterker dus ook in Frankrijk, kijk naar PSV die van een onverslaanbaar team naar een goed te bespelen team is verandert.quote:Voorgaande jaren stonden ze ook met een straatlengte voor in de competitie, nu hebben ze 4 punten voorsprong op de nummer 2.
Nuff said.
Alves is dan ook een zeer zeldzaam exemplaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat City op Ajax gaat wachten tot ze hem hebben gehaald uit Heerenveen.
Als je het fiasco in europa dit jaar niet mee rekent wel ja...quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:15 schreef Urquhart het volgende:
Hij schijnt evenveel voor Perez te hebben betaald, als PSV een halfjaar geleden. Gelukkig is het niet zo duur grapje geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |