Huub gaat straks wel naar Brian ze hebben mekaar allang gezien.Jaap ziet Huub niet en Dennix ook niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:19 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd wat Brian gaat doen.
Ja, geregiseerd dus, want zo dom is Huub echt niet. Hij moet dat zeggen, zodat Jaap ook weer info krijgt vermoed ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
niet slim wat Huub nu zegt...hij zegt tegen de dames dat Brian zo naar hem komt en hem alles wel verteld omdat ze samenspelen...
Hij maakt zich zorgen? Maar wanneer ze dat tegen Jaap zeggen weten ze ook dat Brian tegen Jaap speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
niet slim wat Huub nu zegt...hij zegt tegen de dames dat Brian zo naar hem komt en hem alles wel verteld omdat ze samenspelen...
Jawel juist wel slim dan weet Jaap helemaal geen raad meer met allesquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
meenje niet !!!! boooeee feboooquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
Of wel slim, zo komt jaap te weten dat brain ook tegen jaap isquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
Dat weten ze al. Cora vertelde aan Jaap en Huub dat met de kerst alle problemen zouden zijn opgelost. Huub en Jaap scheurden uit hun broek van het lachen op zo'n manier dat de verspreking van Cora al bekend was bij ze.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij moet iemand ze vertellen dat het stopt eind van het jaar![]()
Misschien kunnen ze dat ook op een sleep van die vliegtuigjes zetten die deze week voor Huub over komen vliegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
Dan wordt het een heel ander spel wanneer ze dat zouden weten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
Niemand gaat Huubke geloven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij maakt zich zorgen? Maar wanneer ze dat tegen Jaap zeggen weten ze ook dat Brian tegen Jaap speelt.
Dom niet. Maar wel een egoprobleem. Huub wil aantonen dat hij alles onder controle heeft en dat zijn mattie Brian hem straks alles komt vertellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, geregiseerd dus, want zo dom is Huub echt niet. Hij moet dat zeggen, zodat Jaap ook weer info krijgt vermoed ik.
Dennis is een hele sterke backup voor Jaapquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:28 schreef Stupidisco het volgende:
door Jaap valt Dennix erbuiten ??? wat een onzin. Die Dennix voegt gewoon niks toe aan DGK.
Brian doet alles om buiten schot te blijven. Maak je niet ongerust. Dat is zijn tweede natuur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Brian nu wel aan de kant van jaap blijft, die heeft geen zin om jaap tegen zich te krijgen.
Ja die vliegtuigjes zaten jaap ook behoorlijk hoog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:25 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap: huub is straks zo zielig dat hij twee vliegtuigen per week krijgt
Brian heeft natuurlijk nog een probleem met Jaap, door het noemen van het adres van CORA, dat zit Jaap nog steeds dwars.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Brian nu wel aan de kant van jaap blijft, die heeft geen zin om jaap tegen zich te krijgen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef neehe het volgende:
Het zou mij niets verwonderen als Jaap al weet dat het plan van Brian komt.
En niet Jaap maar Dennix er donderdag uitgaat.
Die Dennix doet nu eenmaal helemaal nix, heeft Jaap nodig om ook maar iets te doen.
Gaat achter Jaap staan en roept : Kwaak - Kwaak, gaat dan lachen omdat hij zichzelf zo goed vindt.
Gaat vanavond Lieke weer uitmaken voor manwijf, om Huub uit te lokken.
Jaap mag van mij blijven, die heeft tenminste humor, maar Dennix heeft nix, exit Dennix.
Ik kap er mee wat een puzzelquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef neehe het volgende:
Het zou mij niets verwonderen als Jaap al weet dat het plan van Brian komt.
En niet Jaap maar Dennix er donderdag uitgaat.
Die Dennix doet nu eenmaal helemaal nix, heeft Jaap nodig om ook maar iets te doen.
Gaat achter Jaap staan en roept : Kwaak - Kwaak, gaat dan lachen omdat hij zichzelf zo goed vindt.
Gaat vanavond Lieke weer uitmaken voor manwijf, om Huub uit te lokken.
Jaap mag van mij blijven, die heeft tenminste humor, maar Dennix heeft nix, exit Dennix.
En hij heeft hem weggestemt terwijl hij een deal met hem had.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian heeft natuurlijk nog een probleem met Jaap, door het noemen van het adres van CORA, dat zit Jaap nog steeds dwars.
Twee tegen twee denk ik. Amanda en Nadia doen niets. Brian zit lachend van een afstand toe te kijken en Lieke is de schaduw van Huub, die zal hem helpen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef akveor het volgende:
Ik baal er gewoon van dat het weer 5 tegen 2 gaat worden. En in dit geval niet om iemand weg te stemmen maar om te bashen.
Waarom zeg je dat nou, zit ik al die maanden voor Jan Joker te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
Toch denk ik dat er niemand gaat winnen en we met zijn alle (weer)flink in de zeik genomen worden![]()
dat denk ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee tegen twee denk ik. Amanda en Nadia doen niets. Brian zit lachend van een afstand toe te kijken en Lieke is de schaduw van Huub, die zal hem helpen.
Ik zou schade vergoeding eisen van RTLquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, zit ik al die maanden voor Jan Joker te kijken.![]()
![]()
Dan zal ik er moeten vertrouwen dat Amanda zich kan beheersen zodat ook Brian niet meegetrokken wordt. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee tegen twee denk ik. Amanda en Nadia doen niets. Brian zit lachend van een afstand toe te kijken en Lieke is de schaduw van Huub, die zal hem helpen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, zit ik al die maanden voor Jan Joker te kijken.![]()
![]()
ja, mooi was diequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:38 schreef Vandaag... het volgende:
Huub heeft het prima door, hij confronteert gelijk Jaap:
Huub: ga je vanavond voor dennix opkomen? dat heef tie je toch gevraagd?
Jaap: we zullen zien
Hij is er waarschijnlijk wel ernstig over aan het nadenkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:41 schreef Stupidisco het volgende:
denk dat Jaap nu een beetje in de war raakt door de opmerkingen van Huub..
Jaap heeft ze nog steeds wel op een rijtje hoor. Die gaat door wat met wat hij van plan was.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:41 schreef akveor het volgende:
Huub praat even goed op Jaap in. Jaap had het zo mooi op een rijtje... Zal de verwarring weer toeslaan of zal ie weer niet durven kiezen.
Plus extensions en van de week stond ze te tangen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:45 schreef Sug4r het volgende:
Valt mij op dat Lieke steeds vaker van die wannahave decolleteetjes heeft![]()
Precies, die trapt niet in de praatjes van Huubquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:43 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft ze nog steeds wel op een rijtje hoor. Die gaat door wat met wat hij van plan was.
Klopt, maar het is óók niet de eerste keer dat je ziet dat hij zich gek laat praten door anderen. Volgens mij is Jaap zo weinig echte sympathie gewend, dat het heel makkelijk is hem wantrouwend naar Huub te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:45 schreef Vandaag... het volgende:
Huub is door zijn eerlijkheid ontwapenend. Dat verwart Jaap. Ik denk ook dat Jaap Huub als persoon best mag. Alleen hij neemt geen beslissing op sympathie maar op rationele strategie. Een fout m.i.
Wat moet hij nou straks met nada en niks als hij voor hen kiest? Het levert hem niet meer zekerheid op dan met huub en lieke en een stuk minder lol.
Helemaal mee eens en ik begrijp niet dat Jaap dat niet ziet. De FEBO levert slecht werk op dit moment of ze willen Jaap er echt uit hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:45 schreef Vandaag... het volgende:
Huub is door zijn eerlijkheid ontwapenend. Dat verwart Jaap. Ik denk ook dat Jaap Huub als persoon best mag. Alleen hij neemt geen beslissing op sympathie maar op rationele strategie. Een fout m.i.
Wat moet hij nou straks met nada en niks als hij voor hen kiest? Het levert hem niet meer zekerheid op dan met huub en lieke en een stuk minder lol.
Huub is tenminste, als een van de weinige, eerlijk en direct.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies, die trapt niet in de praatjes van Huub
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Huub is tenminste, als een van de weinige, eerlijk en direct.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Klotescriptsquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub valt in zijn eigen zwaard. Hij had nooit moeten vertellen dat hij info kreeg van Jaap.
Nee omdat het Brian zijn plan was.Huub moet ook niet blind varen op Brian.Het enige wat Huub kan doen is open met Jaap gaan praten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:52 schreef Varen het volgende:
Huub: drama het gaat helemaal niet goed
Nou, hij heeft het nog niet helemaal in de gaten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:38 schreef Vandaag... het volgende:
Huub heeft het prima door, hij confronteert gelijk Jaap:
Huub: ga je vanavond voor dennix opkomen? dat heef tie je toch gevraagd?
Jaap: we zullen zien
Ik vind het een soort van schijneerlijkheid. Daarmee heeft hij wat mij betreft streamers al bijna een jaar bij de benen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Het verlinken van Jaap?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
maar ik vraag me af wat de aanleiding gaat worden voor de aanval op Huub vanavond. Immers kan Huub de date van Dennix niet gaan terroriseren aangezien die date niet meer doorgaat.
Dat is nog niet zeker, allemaal speculatie en nog niet uitgesproken door Dennix.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
maar ik vraag me af wat de aanleiding gaat worden voor de aanval op Huub vanavond. Immers kan Huub de date van Dennix niet gaan terroriseren aangezien die date niet meer doorgaat.
Geloof je het zelf ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van schijneerlijkheid. Daarmee heeft hij wat mij betreft streamers al bijna een jaar bij de benen.
Klopt, en doordat ie 5 kwartier in een uur lult, is het moeilijk voor de anderen in z'n monlogen in te breken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van schijneerlijkheid. Daarmee heeft hij wat mij betreft streamers al bijna een jaar bij de benen.
Voor 1 vliegtuigje wil jaap best zielig zijn, denk ik zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:25 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap: huub is straks zo zielig dat hij twee vliegtuigen per week krijgt
Klopt, niet uitgesproken, maar dat zal die ook niet doen omdatie Huub en Lieke in de waan wil laten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, allemaal speculatie en nog niet uitgesproken door Dennix.
Volgens Jaap niemand.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
wie komt er als Butler vandaag?
Lieke wil Jaap denk ook kwijt.Dan blijft ze altijd zeker van Huub.Huub is de enige daar die niet bang voor Jaap is.De rest heeft liever Jaap niet tegen.Zou zo prachtig zijn als Jaap die lafbekken eens pakte.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat cora helemaal gelijk heeft met dat dennix een minder sterke speler is en daarom gunstig is voor jaap.
Jaap heeft volgens mij Huub en Lieke ook laten vallen omdat hij ze te sterk aht, en voor de finale meer kans ziet om van Dennix en nadia te winnen.
Dat zullen we snel genoeg in de gaten krijgen als Dennix begint te kwaken, 100%.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:03 schreef akveor het volgende:
Ik voel weer meer een negatieve avond.... niet waar er intellectueel gediscusseerd zal gaan worden.... Maar een inhoudsloze confrontatie met scheldwoorden en het maar blijven herhalen daarvan.
Misschien dat Huub het zoals ie kan het kan keren maar of ze hem uit willen laten spreken en horen lijkt me de vraag. Verbaal kan Huub ze allemaal wel aan maar dan moeten ze wel willen luisteren. Iets waarvan nix zei dat ze dat niets moetsen doen. Dan wordt het een ordinaie bashavond.
Mooiquote:
Hou me hart ook vast voor vanavond.Zullen wel weer veel streamlocks worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:03 schreef akveor het volgende:
Ik voel weer meer een negatieve avond.... niet waar er intellectueel gediscusseerd zal gaan worden.... Maar een inhoudsloze confrontatie met scheldwoorden en het maar blijven herhalen daarvan.
Misschien dat Huub het zoals ie kan het kan keren maar of ze hem uit willen laten spreken en horen lijkt me de vraag. Verbaal kan Huub ze allemaal wel aan maar dan moeten ze wel willen luisteren. Iets waarvan nix zei dat ze dat niets moetsen doen. Dan wordt het een ordinaie bashavond.
En die woorden zijn.......?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, wederom ware woorden van Cora!!! Die kent het klappen van de zweep.
ik kan me niet voorstellen dat Jaap nu eindelijk openlijk een kant gaat kiezen, dat heeft hij nog nooit gedaan. Bovendien vraag ik me af waar ze Huub op aan willen vallen. Hij heeft niets gedaan wat ie niet al tegen Jaap gezegd heeft. Maar goed, in DGK kunnen ze van niets nog een heftige discussie maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou, hij heeft het nog niet helemaal in de gaten.
Het is niet zo zeer dat Jaap voor Dennis gaat opkomen. Maar Jaap gaat de aanval openen op Huub met Dennis in zijn kielzog.
Hij zal wel diep vallen, ik hoop alleen dat iedereen het hem dan ook meteen donderdag wegstemdquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef Stupidisco het volgende:
Die walgelijk Dennix voelt zich helemaal de king....maar hij begrijpt nog niet dat zijn eigen aandeel nog niet 1% is.
Verbaal kan hij ze wel aan maar wat moet je op kwaak kwak kwaak, ga naar je manwijf e.d zeggen, dan kun je toch alleen maar boos worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:03 schreef akveor het volgende:
Dus jij denk serieus dat er een winnaar komtquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je een miljoen wil verdienen, dan moet je er hard voor werken en wat geluk hebben.
Huub weet drommels goed dat brrrrian niet zijn mattie is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Dom niet. Maar wel een egoprobleem. Huub wil aantonen dat hij alles onder controle heeft en dat zijn mattie Brian hem straks alles komt vertellen.
Sjon of Fons, tis mij nog niet duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus jij denk serieus dat er een winnaar komt![]()
Ik denk Sjon ja, als ie het tenminste kan verkopenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon of Fons, tis mij nog niet duidelijk.
Huubje heeft maar 1 mattie, de rest kotst hem uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub weet drommels goed dat brrrrian niet zijn mattie is.
Er zal wel iets van een verdeling komen. Al eerder gezegd, iedereen wat of zo. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze het willen doen. Voor mij kan de winst zitten in het feit dat ze wat geleerd hebben. Misschien hebben ze geleerd weerstand en tegenstand te overwinnen en/of er mee om te gaan. Dat neem je mee voor de rest van je leven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon of Fons, tis mij nog niet duidelijk.
In dit plan van Huub en Brian wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub weet drommels goed dat brrrrian niet zijn mattie is.
Niets, maar onze Dennix is nog niet uit de kastquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef akveor het volgende:
Voedertijd. Wat is er eigenlijks voor mannelijks aan? Een roze shirtje met 69 achterop?
[afbeelding]
En daar betaal je dan ¤ 10.000 voor, als ze het al hebben betaald natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zal wel iets van een verdeling komen. Al eerder gezegd, iedereen wat of zo. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze het willen doen. Voor mij kan de winst zitten in het feit dat ze wat geleerd hebben. Misschien hebben ze geleerd weerstand en tegenstand te overwinnen en/of er mee om te gaan. Dat neem je mee voor de rest van je leven.
Ik vind het echt zo'n typisch superdude shirt of voor van die wannebe gangster buitenlandersquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef akveor het volgende:
Voedertijd. Wat is er eigenlijks voor mannelijks aan? Een roze shirtje met 69 achterop?
[afbeelding]
Huppeltje heeft bemoedering en bescherming nodig. Lieke alleen kan dat bieden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk toch echt dat Huub zichzelf nooit aan Lieke had moeten koppelen. Nog steeds denk ik dat dat zijn ondergang gaat worden. Jaap had graag met Huub verder willen gaan, maar dan zonder Lieke.
Hopelijk staat er in de contracten dat als het programma eerder stopt,quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
Die leerschool, dat is een veelvoud van die 10.000 waard. Je neemt het mee voor de rest van je leven. Ik denk overigens dat ze allemaal die 10.000 terug hebben gehad in de één of andere vorm.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar betaal je dan ¤ 10.000 voor, als ze het al hebben betaald natuurlijk.
Die ¤10.000 is een borg, die krijg je terug als je het goed speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar betaal je dan ¤ 10.000 voor, als ze het al hebben betaald natuurlijk.
Of den een of den ander gaat eraan onderdoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die leerschool, dat is een veelvoud van die 10.000 waard. Je neemt het mee voor de rest van je leven. Ik denk overigens dat ze allemaal die 10.000 terug hebben gehad in de één of andere vorm.
Ze hebben ook allemaal bijna een jaar TV gemaakt.. Tegen kost en inwoning.. Die kleding is verplicht (grotendeels), dus daar hadden ze weinig in te kiezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Ze hebben allemaal bijna 1 jaar geen kosten thuis gehad,
vele kleding ontvangen en ladingen aan het bezoek alvast mee gegeven,
een dagvergoeding die op hun rekening staat............
er zou er maar 1 komen en zelfs dat is niet zeker. Het vermoeden is dat de date niet door gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef SiRojK het volgende:
Wanneer komen Nix zijn bitches?
Pff, maar 1 bitch, wat een nepdates die nixquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:23 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
er zou er maar 1 komen en zelfs dat is niet zeker. Het vermoeden is dat de date niet door gaat.
En soms is de kleding misschien niet eens hun smaak.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben ook allemaal bijna een jaar TV gemaakt.. Tegen kost en inwoning..
Die kleding is verplicht (grotendeels), dus daar hadden ze weinig in te kiezen
Heette die toevallig Kelly ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff, maar 1 bitch, wat een nepdates die nix
Ja, dat kan ook waar zijn bij onvoldoende begeleiding en ondersteuning.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Of den een of den ander gaat eraan onderdoor.![]()
eenvoudig: wanneer Huub er achter komt dat de date vanavond niet door gaat, lacht Huub hem uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
Het script ligt al klaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
[..]
eenvoudig: wanneer Huub er achter komt dat de date vanavond niet door gaat, lacht Huub hem uit.
"hahaha, pussy, de hele week volhouden dat het doorgaat, en dan op het laatste moment toch maar toegeven. Wanneer neem je eens een beslissing en blijf je er bij? Eerst ben je een sukkel door te gaan daten terwijl je een vriendin hebt, en nu ben je een sukkel dat je niet bij je beslissing kunt blijven. Wie ben je nou eigenlijk? Waar sta je nou voor?"
Dan kan Dennis in de aanval met Jaap in zijn kielzog.
Ik snap dat plan van Dennis en Jaap niet![]()
Uitlokken is toch verboden?
Waarom verheugen ze zich op taarten en vliegtuigjes omdat "Huub zielig is"
Zijn ze vergeten dat het hun wel een boete heeft gekost?
Tenzij het masterplan van de Febo is.... om in één klap zowel Jaap en Dennis exit te sturen en te vervangen
Zo'n moeder én schoonmoeder heb ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
De moeder van Jaap is de heg aan het snoeien, het moet niet gekker worden.![]()
Misschien zijn de dates wel gecanceled en komt er alsnog een brief binnen dat er mensen een exit krijgen of boetes?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:23 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
er zou er maar 1 komen en zelfs dat is niet zeker. Het vermoeden is dat de date niet door gaat.
Welopgevoed, tis te merken Avonne.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo'n moeder én schoonmoeder heb ik ook
Gaat weer met een doekje over de TV of dode bladeren uit een plant trekken.i love it
Huub is leuk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hopelijk zet ma Huub even flink op zijn plaats met zijn bemoeizucht.
Het is Huub's manier om iemand voor schut te zetten, ik denk dat dat bij Huub vroeger vaak is gebeurd dat hij dit nu altijd bij anderen probeert.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hopelijk zet ma Huub even flink op zijn plaats met zijn bemoeizucht.
Volgens mij hoorde ik Amanda en Nadia iets onduidelijks bespreken. Klonk alsof ze blij zijn dat Dennis gecancelled heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien zijn de dates wel gecanceled en komt er alsnog een brief binnen dat er mensen een exit krijgen of boetes?
Vind het supervaag dat er geen duidelijkheid is over dat daten.
Ja, maar mooi om te zien dat Jaap er absoluut niet gevoelig voor is. Hij lacht, is vrolijk en pareert met hoeren. Ook mams denkt "Klets maar raak"quote:
Jaap niet?quote:
Jaap vindt het prachtig en doet er zelf nog wat bekentenissen achteraan.quote:
Je hebt nog niets gemist.....maak je geen zorgenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kut man, ik moest invallen op mijn werk. Kan hier wel FOK meelezen, maar geen streams kijken. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het gevoel heb dat ik wat leuks ga missen.
Disana, thanx voor die uitgebreide update.
Ontopic: Is Dennis al los?![]()
En dat is ook de reden waarom ik achter Huub blijf staan ook al heb ik niets met Huub. Maar hij zegt het wel recht in je schmoel als ie je niet moet of als ie je wil pakken. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Uh, luister je wel ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar op een leuke ludieke manier. Niet smerig, gemeen of achterbaks
Door Huubquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef avonne het volgende:
Hartstikke gezellig aan tafel.
Ma weet nog niets van de Gouden Camping, en wordt nu ingelicht....
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.phpquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kut man, ik moest invallen op mijn werk. Kan hier wel FOK meelezen, maar geen streams kijken. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het gevoel heb dat ik wat leuks ga missen.
Om 21 uur komt de date zegt Nadia tegen Dimitri, ik zou lachen als je gelijk krijgtquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:37 schreef neehe het volgende:
De date van Dennix is Nadia !!
Die andere heeft hij afgezegt en als verrassing vraagt hij Naat.
Dat denk ik.
Pfoe, gelukkigquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt nog niets gemist.....maak je geen zorgen
Dat is sterk als je dat kunt, daar kan Huub nog wat van leren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Py het volgende:
Jaap's humor gaat meestal ten koste van hemzelf.
En het personeelquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Py het volgende:
Jaap's humor gaat meestal ten koste van hemzelf.
En superdom!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het enige dat Huub nu probeert is Jaap "weg te zetten" tegenover zijn moeder en/of om reactie bij haar los te krijgen. Alles zogenaamd op een leuke manier en met een lach, maar ozo smerig
Ga jij eens ff snel op een rots zittenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het enige dat Huub nu probeert is Jaap "weg te zetten" tegenover zijn moeder en/of om reactie bij haar los te krijgen. Alles zogenaamd op een leuke manier en met een lach, maar ozo smerig
Graag gedaan. Ik zie nog niets spetteren aan Dennis, hij ook nog steeds datzelfde lullig roze shirtje aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ja, al was het alleen maar omdat Jaap slim is en dat wel doorheeft. Die krijgt Huub alleen van Jaap al met rente terug.quote:
Hartstikke bedankt voor de moeite, maar deze werkt ook niet. Ik mag van de systeembeheerder geen zaken installeren (active-x enz.). Jammer, maar jullie verhalen en commentaar maken veel goed!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php
Hier kun je een beetje kijken op Lite wel zonder geluid
Ja, liedje was ook zooooo slechtquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Brian zit te gniffelen, luistert en slaat het op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, Juffie Judith zette Jaap te kijk voor de hele groep, weet je nog? Het begin? Jaap de les lezen op haar arrogante toon? Dat was het begin.....speltechinische info doorspelen aan de hele groep.quote:
JJquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Juffie Judith zette Jaap te kijk voor de hele groep, weet je nog? Het begin? Jaap de les lezen op haar arrogante toon? Dat was het begin.....speltechinische info doorspelen aan de hele groep.
Waarom hier ook nog eens die rotkoppen van Naat en Nix ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
en het klinkt weer zo onecht als het maar kan.
laat maar, je begrijpt jezelf niet, jammerquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Juffie Judith zette Jaap te kijk voor de hele groep, weet je nog? Het begin? Jaap de les lezen op haar arrogante toon? Dat was het begin.....speltechinische info doorspelen aan de hele groep.
Noem het 'commentaar in beelden'quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Waarom hier ook nog eens die rotkoppen van Naat en Nix ?
Ben je fan of zo ?
Het is al erg om die koppen op de streams te zien, en dan hier ook nog eens een keer Bah-Bah![]()
![]()
Daar snap ik niets van op Lite kijken dat is gratis net als in het begin.Ik stuurde het pas naar een ander en die kon ook kijken bovenaan moet je op LITE klikkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor de moeite, maar deze werkt ook niet. Ik mag van de systeembeheerder geen zaken installeren (active-x enz.). Jammer, maar jullie verhalen en commentaar maken veel goed!![]()
Blomst capt volgens mij iedereen, niet alleen van wie ze fan is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Ben je fan of zo ?
Het is al erg om die koppen op de streams te zien, en dan hier ook nog eens een keer Bah-Bah![]()
![]()
Wacht maar af !quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik zie nog niets spetteren aan Dennis, hij ook nog steeds datzelfde lullig roze shirtje aan.
Oh god, ben jij d'r ook weer? Nou, dat zal wel flink 'halleluja' worden als hij en Jaap straks op Huub losgaanquote:
Dan is dit beterquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Blomst capt volgens mij iedereen, niet alleen van wie ze fan is.
Dat is erg fijn als je geen streams hebt, dan krijg je een beeld van wat er speelt.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Blomst capt volgens mij iedereen, niet alleen van wie ze fan is.
Ik ben de hele dag al kaarsjes voor Dennis aan het branden !!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god, ben jij d'r ook weer? Nou, dat zal wel flink 'halleluja' worden als hij en Jaap straks op Huub losgaan![]()
Zit je al klaar met toeter en slingers. Kratje bier koud en een paar vrienden op de bank.quote:
Je hebt mij allang om hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al kaarsjes voor Dennis aan het branden !!
Dit wordt een nacht waarin vele apsirant-Dennis-fans morgen FANS zijn !!
Vrienden heb ik niet (ja mijn vader maar dat is een ander verhaal)....de rest staatquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Py het volgende:
[..]
Zit je al klaar met toeter en slingers. Kratje bier koud en een paar vrienden op de bank.![]()
Hier heb je het hele jaar naar toe geleefd
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al kaarsjes voor Dennis aan het branden !!
Dit wordt een nacht waarin vele apsirant-Dennis-fans morgen FANS zijn !!
Je mag er ook twee hebben tochquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt mij allang om hoorJammer alleen dat mijn andere favoriet er nu aan moet gaan geloven.
Overhead projector aan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Py het volgende:
[..]
Zit je al klaar met toeter en slingers. Kratje bier koud en een paar vrienden op de bank.![]()
Hier heb je het hele jaar naar toe geleefd
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Ben je fan of zo ?
![]()
Wie ? Die kikker ? Die gaat vanavond OF jankend OF aggresief en slaand (zoalsquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt mij allang om hoorJammer alleen dat mijn andere favoriet er nu aan moet gaan geloven.
Is dat zo? In dat geval:quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag er ook twee hebben toch![]()
Naar voorbeeld van Huub z'n actie (afzeggen groupie dag en leuk etentje met Lieke). Wat origineel van Dennix zou dat zijn zeg....quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:37 schreef neehe het volgende:
De date van Dennix is Nadia !!
Die andere heeft hij afgezegt en als verrassing vraagt hij Naat.
Dat denk ik.
Of een streamlock en handje boven het hoofdquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wie ? Die kikker ? Die gaat vanavond OF jankend OF aggresief en slaand (zoals
altijd) de poort uit ! 100% !
Kijk dat is dan weer zo jammer. Twee kleine donkere dappere mannetjes, ondergedompeld in een avontuur dat DGK heet. Dat moet toch een band scheppen, al was het maar tussen ons?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat best wel leuk zou vinden. Die drie tegen de rest!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo? In dat geval:
Go Dennis!! Go Huub!! Go Jaap!!![]()
Maar de grote vraag is:quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zoals Jaap het zei (zie ook updates) had hij vanavond een bommetje voor Huub. Hij zou hem laten weten dat hij nu weer tegenover Huub staat, en samen met Dennis zou hij hem voortdurend gaan 'taggen'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
Misschien vraag ik naar de bekende weg. Op voorhand dan excuses, maar gaat Dennis nu nog los (al dan niet met date) of is het morgen, absoluut, 100 %?
Helaas is dat ondenkbaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat best wel leuk zou vinden. Die drie tegen de rest!
Dank. Maar niets concreets, dus. En alles in het kielzog van Jaap? Held.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Zoals Jaap het zei (zie ook updates) had hij vanavond een bommetje voor Huub. Hij zou hem laten weten dat hij nu weer tegenover Huub staat, en samen met Dennis zou hij hem voortdurend gaan 'taggen'.
Kan die Lieke niet gewoon naar Afghanistan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas is dat ondenkbaar.
1 Je houdt Lieke er niet bij weg
2 Dennis durft niet tegen vrouwen
Tja. Nou ja. Hij heeft wel zowat gezworen Jaap 24/7 bij te staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank. Maar niets concreets, dus. En alles in het kielzog van Jaap? Held.
gelukkig heeft ze een brede rug..........................................quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Kijk mijn borsten kunnen alle kanten op.
Dacht ik ook evenquote:
Valt wel mee hoor, hij durft ook met geweld Lieke bij de keel te grijpen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
Helaas is dat ondenkbaar.
1 Je houdt Lieke er niet bij weg
2 Dennis durft niet tegen vrouwen
Maar hij ziet Lieke dan ook niet als vrouw. Tegen Nadia en Amanda zou hij volgens mij niets durven - teveel herkenningquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, hij durft ook met geweld Lieke bij de keel te grijpen...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Van achteren zijn die twee niet uit elkaar uit te houden, echt niet![]()
Vervaarlijk op een ijsblokje kauwend, met zijn handen vastgelijmd in zijn broekzakken en een terloopse 'kwaak' op zijn lippen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:08 schreef Disana het volgende:
Tja. Nou ja. Hij heeft wel zowat gezworen Jaap 24/7 bij te staan.
Met nadia als vriendin zou ik tig dingen kunnen verzinnen om dennix terug te pakken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Verbaal kan hij ze wel aan maar wat moet je op kwaak kwak kwaak, ga naar je manwijf e.d zeggen, dan kun je toch alleen maar boos worden.
Jij bent al MEER dan een Zus voor me !quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
al was het maar tussen ons?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Met nadia als vriendin zou ik tig dingen kunnen verzinnen om dennix terug te pakken.![]()
De wens is de vader van de gedachte denk ik dan maar in jouw geval.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Huubje heeft maar 1 mattie, de rest kotst hem uit.
Wie van de anderen is volgens jou echt gecharmeerd van Huub en vertrouwt hem?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte denk ik dan maar in jouw geval.![]()
Je geeft brrrrian teveel credit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
In dit plan van Huub en Brian wel.
Straks blijkt het trouwens allemaal één groot masterplan van Brian te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |