Naar voorbeeld van Huub z'n actie (afzeggen groupie dag en leuk etentje met Lieke). Wat origineel van Dennix zou dat zijn zeg....quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:37 schreef neehe het volgende:
De date van Dennix is Nadia !!
Die andere heeft hij afgezegt en als verrassing vraagt hij Naat.
Dat denk ik.
Of een streamlock en handje boven het hoofdquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wie ? Die kikker ? Die gaat vanavond OF jankend OF aggresief en slaand (zoals
altijd) de poort uit ! 100% !
Kijk dat is dan weer zo jammer. Twee kleine donkere dappere mannetjes, ondergedompeld in een avontuur dat DGK heet. Dat moet toch een band scheppen, al was het maar tussen ons?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat best wel leuk zou vinden. Die drie tegen de rest!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo? In dat geval:
Go Dennis!! Go Huub!! Go Jaap!!![]()
Maar de grote vraag is:quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zoals Jaap het zei (zie ook updates) had hij vanavond een bommetje voor Huub. Hij zou hem laten weten dat hij nu weer tegenover Huub staat, en samen met Dennis zou hij hem voortdurend gaan 'taggen'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef Copycat het volgende:
Misschien vraag ik naar de bekende weg. Op voorhand dan excuses, maar gaat Dennis nu nog los (al dan niet met date) of is het morgen, absoluut, 100 %?
Helaas is dat ondenkbaar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat best wel leuk zou vinden. Die drie tegen de rest!
Dank. Maar niets concreets, dus. En alles in het kielzog van Jaap? Held.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Zoals Jaap het zei (zie ook updates) had hij vanavond een bommetje voor Huub. Hij zou hem laten weten dat hij nu weer tegenover Huub staat, en samen met Dennis zou hij hem voortdurend gaan 'taggen'.
Kan die Lieke niet gewoon naar Afghanistan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas is dat ondenkbaar.
1 Je houdt Lieke er niet bij weg
2 Dennis durft niet tegen vrouwen
Tja. Nou ja. Hij heeft wel zowat gezworen Jaap 24/7 bij te staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank. Maar niets concreets, dus. En alles in het kielzog van Jaap? Held.
gelukkig heeft ze een brede rug..........................................quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Kijk mijn borsten kunnen alle kanten op.
Dacht ik ook evenquote:
Valt wel mee hoor, hij durft ook met geweld Lieke bij de keel te grijpen...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
Helaas is dat ondenkbaar.
1 Je houdt Lieke er niet bij weg
2 Dennis durft niet tegen vrouwen
Maar hij ziet Lieke dan ook niet als vrouw. Tegen Nadia en Amanda zou hij volgens mij niets durven - teveel herkenningquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, hij durft ook met geweld Lieke bij de keel te grijpen...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Van achteren zijn die twee niet uit elkaar uit te houden, echt niet![]()
Vervaarlijk op een ijsblokje kauwend, met zijn handen vastgelijmd in zijn broekzakken en een terloopse 'kwaak' op zijn lippen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:08 schreef Disana het volgende:
Tja. Nou ja. Hij heeft wel zowat gezworen Jaap 24/7 bij te staan.
Met nadia als vriendin zou ik tig dingen kunnen verzinnen om dennix terug te pakken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Verbaal kan hij ze wel aan maar wat moet je op kwaak kwak kwaak, ga naar je manwijf e.d zeggen, dan kun je toch alleen maar boos worden.
Jij bent al MEER dan een Zus voor me !quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
al was het maar tussen ons?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Met nadia als vriendin zou ik tig dingen kunnen verzinnen om dennix terug te pakken.![]()
De wens is de vader van de gedachte denk ik dan maar in jouw geval.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Huubje heeft maar 1 mattie, de rest kotst hem uit.
Wie van de anderen is volgens jou echt gecharmeerd van Huub en vertrouwt hem?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte denk ik dan maar in jouw geval.![]()
Je geeft brrrrian teveel credit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
In dit plan van Huub en Brian wel.
Straks blijkt het trouwens allemaal één groot masterplan van Brian te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |