Lieke wil Jaap denk ook kwijt.Dan blijft ze altijd zeker van Huub.Huub is de enige daar die niet bang voor Jaap is.De rest heeft liever Jaap niet tegen.Zou zo prachtig zijn als Jaap die lafbekken eens pakte.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat cora helemaal gelijk heeft met dat dennix een minder sterke speler is en daarom gunstig is voor jaap.
Jaap heeft volgens mij Huub en Lieke ook laten vallen omdat hij ze te sterk aht, en voor de finale meer kans ziet om van Dennix en nadia te winnen.
Dat zullen we snel genoeg in de gaten krijgen als Dennix begint te kwaken, 100%.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:03 schreef akveor het volgende:
Ik voel weer meer een negatieve avond.... niet waar er intellectueel gediscusseerd zal gaan worden.... Maar een inhoudsloze confrontatie met scheldwoorden en het maar blijven herhalen daarvan.
Misschien dat Huub het zoals ie kan het kan keren maar of ze hem uit willen laten spreken en horen lijkt me de vraag. Verbaal kan Huub ze allemaal wel aan maar dan moeten ze wel willen luisteren. Iets waarvan nix zei dat ze dat niets moetsen doen. Dan wordt het een ordinaie bashavond.
Mooiquote:
Hou me hart ook vast voor vanavond.Zullen wel weer veel streamlocks worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:03 schreef akveor het volgende:
Ik voel weer meer een negatieve avond.... niet waar er intellectueel gediscusseerd zal gaan worden.... Maar een inhoudsloze confrontatie met scheldwoorden en het maar blijven herhalen daarvan.
Misschien dat Huub het zoals ie kan het kan keren maar of ze hem uit willen laten spreken en horen lijkt me de vraag. Verbaal kan Huub ze allemaal wel aan maar dan moeten ze wel willen luisteren. Iets waarvan nix zei dat ze dat niets moetsen doen. Dan wordt het een ordinaie bashavond.
En die woorden zijn.......?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, wederom ware woorden van Cora!!! Die kent het klappen van de zweep.
ik kan me niet voorstellen dat Jaap nu eindelijk openlijk een kant gaat kiezen, dat heeft hij nog nooit gedaan. Bovendien vraag ik me af waar ze Huub op aan willen vallen. Hij heeft niets gedaan wat ie niet al tegen Jaap gezegd heeft. Maar goed, in DGK kunnen ze van niets nog een heftige discussie maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou, hij heeft het nog niet helemaal in de gaten.
Het is niet zo zeer dat Jaap voor Dennis gaat opkomen. Maar Jaap gaat de aanval openen op Huub met Dennis in zijn kielzog.
Hij zal wel diep vallen, ik hoop alleen dat iedereen het hem dan ook meteen donderdag wegstemdquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef Stupidisco het volgende:
Die walgelijk Dennix voelt zich helemaal de king....maar hij begrijpt nog niet dat zijn eigen aandeel nog niet 1% is.
Verbaal kan hij ze wel aan maar wat moet je op kwaak kwak kwaak, ga naar je manwijf e.d zeggen, dan kun je toch alleen maar boos worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:03 schreef akveor het volgende:
Dus jij denk serieus dat er een winnaar komtquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je een miljoen wil verdienen, dan moet je er hard voor werken en wat geluk hebben.
Huub weet drommels goed dat brrrrian niet zijn mattie is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Dom niet. Maar wel een egoprobleem. Huub wil aantonen dat hij alles onder controle heeft en dat zijn mattie Brian hem straks alles komt vertellen.
Sjon of Fons, tis mij nog niet duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus jij denk serieus dat er een winnaar komt![]()
Ik denk Sjon ja, als ie het tenminste kan verkopenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon of Fons, tis mij nog niet duidelijk.
Huubje heeft maar 1 mattie, de rest kotst hem uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub weet drommels goed dat brrrrian niet zijn mattie is.
Er zal wel iets van een verdeling komen. Al eerder gezegd, iedereen wat of zo. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze het willen doen. Voor mij kan de winst zitten in het feit dat ze wat geleerd hebben. Misschien hebben ze geleerd weerstand en tegenstand te overwinnen en/of er mee om te gaan. Dat neem je mee voor de rest van je leven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon of Fons, tis mij nog niet duidelijk.
In dit plan van Huub en Brian wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub weet drommels goed dat brrrrian niet zijn mattie is.
Niets, maar onze Dennix is nog niet uit de kastquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef akveor het volgende:
Voedertijd. Wat is er eigenlijks voor mannelijks aan? Een roze shirtje met 69 achterop?
[afbeelding]
En daar betaal je dan ¤ 10.000 voor, als ze het al hebben betaald natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zal wel iets van een verdeling komen. Al eerder gezegd, iedereen wat of zo. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze het willen doen. Voor mij kan de winst zitten in het feit dat ze wat geleerd hebben. Misschien hebben ze geleerd weerstand en tegenstand te overwinnen en/of er mee om te gaan. Dat neem je mee voor de rest van je leven.
Ik vind het echt zo'n typisch superdude shirt of voor van die wannebe gangster buitenlandersquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef akveor het volgende:
Voedertijd. Wat is er eigenlijks voor mannelijks aan? Een roze shirtje met 69 achterop?
[afbeelding]
Huppeltje heeft bemoedering en bescherming nodig. Lieke alleen kan dat bieden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk toch echt dat Huub zichzelf nooit aan Lieke had moeten koppelen. Nog steeds denk ik dat dat zijn ondergang gaat worden. Jaap had graag met Huub verder willen gaan, maar dan zonder Lieke.
Hopelijk staat er in de contracten dat als het programma eerder stopt,quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
Die leerschool, dat is een veelvoud van die 10.000 waard. Je neemt het mee voor de rest van je leven. Ik denk overigens dat ze allemaal die 10.000 terug hebben gehad in de één of andere vorm.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar betaal je dan ¤ 10.000 voor, als ze het al hebben betaald natuurlijk.
Die ¤10.000 is een borg, die krijg je terug als je het goed speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar betaal je dan ¤ 10.000 voor, als ze het al hebben betaald natuurlijk.
Of den een of den ander gaat eraan onderdoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die leerschool, dat is een veelvoud van die 10.000 waard. Je neemt het mee voor de rest van je leven. Ik denk overigens dat ze allemaal die 10.000 terug hebben gehad in de één of andere vorm.
Ze hebben ook allemaal bijna een jaar TV gemaakt.. Tegen kost en inwoning.. Die kleding is verplicht (grotendeels), dus daar hadden ze weinig in te kiezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Ze hebben allemaal bijna 1 jaar geen kosten thuis gehad,
vele kleding ontvangen en ladingen aan het bezoek alvast mee gegeven,
een dagvergoeding die op hun rekening staat............
er zou er maar 1 komen en zelfs dat is niet zeker. Het vermoeden is dat de date niet door gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef SiRojK het volgende:
Wanneer komen Nix zijn bitches?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |