Huub gaat straks wel naar Brian ze hebben mekaar allang gezien.Jaap ziet Huub niet en Dennix ook niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:19 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd wat Brian gaat doen.
Ja, geregiseerd dus, want zo dom is Huub echt niet. Hij moet dat zeggen, zodat Jaap ook weer info krijgt vermoed ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
niet slim wat Huub nu zegt...hij zegt tegen de dames dat Brian zo naar hem komt en hem alles wel verteld omdat ze samenspelen...
Hij maakt zich zorgen? Maar wanneer ze dat tegen Jaap zeggen weten ze ook dat Brian tegen Jaap speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
niet slim wat Huub nu zegt...hij zegt tegen de dames dat Brian zo naar hem komt en hem alles wel verteld omdat ze samenspelen...
Jawel juist wel slim dan weet Jaap helemaal geen raad meer met allesquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
meenje niet !!!! boooeee feboooquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
Of wel slim, zo komt jaap te weten dat brain ook tegen jaap isquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef Stupidisco het volgende:
Dat weten ze al. Cora vertelde aan Jaap en Huub dat met de kerst alle problemen zouden zijn opgelost. Huub en Jaap scheurden uit hun broek van het lachen op zo'n manier dat de verspreking van Cora al bekend was bij ze.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij moet iemand ze vertellen dat het stopt eind van het jaar![]()
Misschien kunnen ze dat ook op een sleep van die vliegtuigjes zetten die deze week voor Huub over komen vliegen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
Dan wordt het een heel ander spel wanneer ze dat zouden weten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
Niemand gaat Huubke geloven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij maakt zich zorgen? Maar wanneer ze dat tegen Jaap zeggen weten ze ook dat Brian tegen Jaap speelt.
Dom niet. Maar wel een egoprobleem. Huub wil aantonen dat hij alles onder controle heeft en dat zijn mattie Brian hem straks alles komt vertellen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, geregiseerd dus, want zo dom is Huub echt niet. Hij moet dat zeggen, zodat Jaap ook weer info krijgt vermoed ik.
Dennis is een hele sterke backup voor Jaapquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:28 schreef Stupidisco het volgende:
door Jaap valt Dennix erbuiten ??? wat een onzin. Die Dennix voegt gewoon niks toe aan DGK.
Brian doet alles om buiten schot te blijven. Maak je niet ongerust. Dat is zijn tweede natuur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Brian nu wel aan de kant van jaap blijft, die heeft geen zin om jaap tegen zich te krijgen.
Ja die vliegtuigjes zaten jaap ook behoorlijk hoog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:25 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap: huub is straks zo zielig dat hij twee vliegtuigen per week krijgt
Brian heeft natuurlijk nog een probleem met Jaap, door het noemen van het adres van CORA, dat zit Jaap nog steeds dwars.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Brian nu wel aan de kant van jaap blijft, die heeft geen zin om jaap tegen zich te krijgen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef neehe het volgende:
Het zou mij niets verwonderen als Jaap al weet dat het plan van Brian komt.
En niet Jaap maar Dennix er donderdag uitgaat.
Die Dennix doet nu eenmaal helemaal nix, heeft Jaap nodig om ook maar iets te doen.
Gaat achter Jaap staan en roept : Kwaak - Kwaak, gaat dan lachen omdat hij zichzelf zo goed vindt.
Gaat vanavond Lieke weer uitmaken voor manwijf, om Huub uit te lokken.
Jaap mag van mij blijven, die heeft tenminste humor, maar Dennix heeft nix, exit Dennix.
Ik kap er mee wat een puzzelquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:31 schreef neehe het volgende:
Het zou mij niets verwonderen als Jaap al weet dat het plan van Brian komt.
En niet Jaap maar Dennix er donderdag uitgaat.
Die Dennix doet nu eenmaal helemaal nix, heeft Jaap nodig om ook maar iets te doen.
Gaat achter Jaap staan en roept : Kwaak - Kwaak, gaat dan lachen omdat hij zichzelf zo goed vindt.
Gaat vanavond Lieke weer uitmaken voor manwijf, om Huub uit te lokken.
Jaap mag van mij blijven, die heeft tenminste humor, maar Dennix heeft nix, exit Dennix.
En hij heeft hem weggestemt terwijl hij een deal met hem had.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian heeft natuurlijk nog een probleem met Jaap, door het noemen van het adres van CORA, dat zit Jaap nog steeds dwars.
Twee tegen twee denk ik. Amanda en Nadia doen niets. Brian zit lachend van een afstand toe te kijken en Lieke is de schaduw van Huub, die zal hem helpen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef akveor het volgende:
Ik baal er gewoon van dat het weer 5 tegen 2 gaat worden. En in dit geval niet om iemand weg te stemmen maar om te bashen.
Waarom zeg je dat nou, zit ik al die maanden voor Jan Joker te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
Toch denk ik dat er niemand gaat winnen en we met zijn alle (weer)flink in de zeik genomen worden![]()
dat denk ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee tegen twee denk ik. Amanda en Nadia doen niets. Brian zit lachend van een afstand toe te kijken en Lieke is de schaduw van Huub, die zal hem helpen.
Ik zou schade vergoeding eisen van RTLquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, zit ik al die maanden voor Jan Joker te kijken.![]()
![]()
Dan zal ik er moeten vertrouwen dat Amanda zich kan beheersen zodat ook Brian niet meegetrokken wordt. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee tegen twee denk ik. Amanda en Nadia doen niets. Brian zit lachend van een afstand toe te kijken en Lieke is de schaduw van Huub, die zal hem helpen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou, zit ik al die maanden voor Jan Joker te kijken.![]()
![]()
ja, mooi was diequote:Op zondag 26 augustus 2007 18:38 schreef Vandaag... het volgende:
Huub heeft het prima door, hij confronteert gelijk Jaap:
Huub: ga je vanavond voor dennix opkomen? dat heef tie je toch gevraagd?
Jaap: we zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |