Jaap heet dat toch gewoon aan huub vertelt toch.. ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian zit een beetje klem nu over de uitspraak van Dennis de wannabee vader van Nadia's kids
Drie keer nee. Lieke vertelde het tegen Huub.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:13 schreef wie.. het volgende:
[..]
Jaap heet dat toch gewoon aan huub vertelt toch.. ?
dat klopt huub heeft ook gezegt tegen jaap in de masterbedroom, ik zeg dat ik het van jou heb jaap. (wat jaap dus net vertelde is waar)quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie keer nee. Lieke vertelde het tegen Huub.
En van wie heeft lieke het gehoord ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ook nog een mogelijkheid is: Dennix kan het wel, hij wil het graag maar durft het niet alleen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Durven, willen en kunnen zijn drie dingen. Dennis durft wel, hij wil het graag maar kan het niet alleen. Hij heeft een handje nodig van Jaap. De aanzet, de opening......
van kim de butlerquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef wie.. het volgende:
[..]
En van wie heeft lieke het gehoord ?![]()
Dat is mij ontgaan.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef wie.. het volgende:
[..]
En van wie heeft lieke het gehoord ?![]()
Juist. LIeke had dat van Nadia zelf gehoord en kreeg het bevestigd van avondbutler Kim.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit keer ook nog eens heel hard gaat blaffen voor het schrikeffect. Reken maar dat Huub hierdoor van slag zal raken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd wat /dennix vanavond gaat doen tegen huub
Kwaken? Pussy schreeuwen?
wat dacht je van kwaak, kwaakquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:17 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit keer ook nog eens heel hard gaat blaffen voor het schrikeffect. Reken maar dat Huub hierdoor van slag zal raken.![]()
De geschiedenis heeft bewezen dat Dennis niet één meter aan de kant gaat voor Huub. Andersom gaat Huub wel opzij voor Dennis. Eén keer jankend aan het zwembad, één keer snel weg gelopen naar de piano. Huub weet dat hij Dennis niet kan hebben en fysiek gaat worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat ook nog een mogelijkheid is: Dennix kan het wel, hij wil het graag maar durft het niet alleen.![]()
Maar goed ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef Darklight het volgende:
Terror Jaap komt helemaal niet terug, dat mag niet van fons
Misschien vanavond wel de afsluiting van De gouden kooi.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef Darklight het volgende:
Terror Jaap komt helemaal niet terug, dat mag niet van fons
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien vanavond wel de afsluiting van De gouden kooi.
Het gaat toch stoppen als het te ver zal gaan
Kijk, dat is duidelijke taal.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft bewezen dat Dennis niet één meter aan de kant gaat voor Huub. Andersom gaat Huub wel opzij voor Dennis. Eén keer jankend aan het zwembad, één keer snel weg gelopen naar de piano. Huub weet dat hij Dennis niet kan hebben en fysiek gaat worden.
Dat houdt in dat het opgezet spel is van achteren. Het aantal mensen is niet zo groot dat Nadia niet meer zou weten van wie het komt. Ze weet het en speelt het spel van achteren om het spel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Juist. LIeke had dat van Nadia zelf gehoord en kreeg het bevestigd van avondbutler Kim.
Dat gaat Huub niet zeggen.Wist allang dat Brian er weer van zou profiteren.En nu kan alles weer los op Huub en Lieke.Dit gaat niet leuk worden en Brian lacht in zijn vuistje.Juist Brian en Dennis zijn zo bang voor Jaap.Huub is niet bang voor Jaap.Kots op die hele zooi.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian nu een probleem heeft.... wat zou er gebeuren wanneer Huub zou zeggen dat het Brian's plan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |