Mooi dat we er geen ruzie over maken toch? Dit verschil maakt het wat mij betreft juist levendig en leuk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, jij en ik denken anders over Huub, laten we het daar maar bij laten.![]()
Als Jaap z'n pijlen zou richten op Amanda is het zo gebeurt. Maar Jaap is te bang voor Brian.quote:
Dat is wel waar inderdaad. Hij is ontzetten snel met denken en hij is zeker niet dom!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Zijn kracht is dan ook anticiperen. Hij ziet vaak heel erg snel mogelijkheden en is daarom ook vaak iedereen een slag voor. Maar omdat ie zo snel is maakt ie ook wel eens een misslag. Valentijnsdate bijv.
er zaten toen helemaal geen spelers in het huisquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Er zaten toen ook hele andere spelers in het huis....
Je kunt ook een intelligente opdracht verzinnen. Bijvoorbeeld een deel van het geld beleggen en wie het meeste rendement heeft krijgt de poet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
Er is Jaap verzekerd dat het spel niet via populariteit gaat worden beslist.
Maar hoe dan wel?
Met spelletjes, als het dan lichamelijke spelletjes zijn kan Jaap het ook wel vergeten.
Als de kijker mag beslissen via bv SMS zou ik het heel vreemd vinden als Huub niet zou winnen. Hij wint iedere PoPo maar je weet niet wat ze van plan zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:44 schreef Dreamboy het volgende:
Tijdens het huwelijks aanzoek van Jaap praate Cora wel ander over Huub ze vond het juist een strak plan dat Huub met Jaap vedder ging.
Dat lijkt me heel leuk, misschien kunnen we de FEBO tippen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook een intelligente opdracht verzinnen. Bijvoorbeeld een deel van het geld beleggen en wie het meeste rendement heeft krijgt de poet.
Ze kunnen het ook zo maken dat je met 1 nummer maar in keer een smsje kan sturen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als de kijker mag beslissen via bv SMS zou ik het heel vreemd vinden als Huub niet zou winnen. Hij wint iedere PoPo maar je weet niet wat ze van plan zijn natuurlijk.
Maar met een kans op een miljoen zullen de achterban van de anderen milljonairs wel meer smsjes doen laten versturen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als de kijker mag beslissen via bv SMS zou ik het heel vreemd vinden als Huub niet zou winnen. Hij wint iedere PoPo maar je weet niet wat ze van plan zijn natuurlijk.
Dat zou leuk zijn als ze met het geleerde in de kooi de finale kunnen winnen... Amanda: Als je 100 mensen hun nagels gevijld hebt ben je miljonaire....quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook een intelligente opdracht verzinnen. Bijvoorbeeld een deel van het geld beleggen en wie het meeste rendement heeft krijgt de poet.
En Dennix trapt er met open ogen in. Hij komt bijna klaar bij de gedachte dat hij Huub vanavond helemaal in gaat pakken samen met Jaap.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
Cora tegen nix: Als Jaap iets toezegt dan doet ie het ook...
Joh, die hebben echt geen boodschap aan wat streamers vinden.... Die hebben de handen vol genoeg aan de dagelijkse beslommeringen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel leuk, misschien kunnen we de FEBO tippen.![]()
Klopt. Hij heeft een behoorlijke verbale intelligentie en kan snel denken. Daardoor kan hij lullen als brugman.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Zijn kracht is dan ook anticiperen. Hij ziet vaak heel erg snel mogelijkheden en is daarom ook vaak iedereen een slag voor. Maar omdat ie zo snel is maakt ie ook wel eens een misslag. Valentijnsdate bijv.
Tuurlijk, nogmaals, we weten niet wat er gaat gebeuren, allemaal speculatie maar leuk om er over te brainstormen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar met een kans op een miljoen zullen de achterban van de anderen milljonairs wel meer smsjes doen laten versturen.
Inderdaad, ik vraag me ook af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:48 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd wat /dennix vanavond gaat doen tegen huub
Kwaken? Pussy schreeuwen?
Dat zie je nu ook weer met het gesprek dat Jaap heeft met Nadia en Dennis. Jaap is rustig, zakelijk, to the point. Gewoon heel helder.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:51 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt. Hij heeft een behoorlijke verbale intelligentie en kan snel denken. Daardoor kan hij lullen als brugman.
Jaap analyseert rustig en volgt zijn eigen verhaal en is inhoudelijk veel sterker.
En vraagt om feiten bij Nadia's beweringen. Hij weet precies wat hij aan wie heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je nu ook weer met het gesprek dat Jaap heeft met Nadia en Dennis. Jaap is rustig, zakelijk, to the point. Gewoon heel helder.
Ik denk eerder dat het andersom is, het woordje Huub rolt nogal vaak uit de mond van dennix.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap zet in, Dennis valt er overheen. Huub is allergisch voor Dennis. Binnen no-time valt Huub uit zijn rol, moet hij weglopen of wordt hij fysiek.
En waait weer met alle winden mee, liegt dat hij barst en probeert alleen voor een dubble back-up te zorgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zie je nu ook weer met het gesprek dat Jaap heeft met Nadia en Dennis. Jaap is rustig, zakelijk, to the point. Gewoon heel helder.
Ze zijn toch te laat Huub is al bij Brian geweesd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef Sug4r het volgende:
Ze gaan Brian ook tippen, wat jammer.
Maar wat doet jaap dan waardoor het spel nog boeiend is. Ik vind jaap saai geworden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mislukt, het zou dom zijn om Jaap nu uit het spel te gooien vind ik. Dan valt het spel helemaal dood. Of het moet de bedoeling zijn.
Op leugens heb ik Jaap nog niet betrapt. Wel strooit hij iedereen zand in de ogen. Tactisch is hij erg sterk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waait weer met alle winden mee, liegt dat hij barst en probeert alleen voor een dubble back-up te zorgen.
Klopt en dat wil Brian graag zo houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat Jaap niet door heeft dat het niet Huub's plan was maar die van Brian om Jaap er uitte stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |