Sjon of Fons, tis mij nog niet duidelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus jij denk serieus dat er een winnaar komt![]()
Ik denk Sjon ja, als ie het tenminste kan verkopenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon of Fons, tis mij nog niet duidelijk.
Huubje heeft maar 1 mattie, de rest kotst hem uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub weet drommels goed dat brrrrian niet zijn mattie is.
Er zal wel iets van een verdeling komen. Al eerder gezegd, iedereen wat of zo. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze het willen doen. Voor mij kan de winst zitten in het feit dat ze wat geleerd hebben. Misschien hebben ze geleerd weerstand en tegenstand te overwinnen en/of er mee om te gaan. Dat neem je mee voor de rest van je leven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus jij denk serieus dat er een winnaar komt![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon of Fons, tis mij nog niet duidelijk.
In dit plan van Huub en Brian wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub weet drommels goed dat brrrrian niet zijn mattie is.
Niets, maar onze Dennix is nog niet uit de kastquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef akveor het volgende:
Voedertijd. Wat is er eigenlijks voor mannelijks aan? Een roze shirtje met 69 achterop?
[afbeelding]
En daar betaal je dan ¤ 10.000 voor, als ze het al hebben betaald natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zal wel iets van een verdeling komen. Al eerder gezegd, iedereen wat of zo. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze het willen doen. Voor mij kan de winst zitten in het feit dat ze wat geleerd hebben. Misschien hebben ze geleerd weerstand en tegenstand te overwinnen en/of er mee om te gaan. Dat neem je mee voor de rest van je leven.
Ik vind het echt zo'n typisch superdude shirt of voor van die wannebe gangster buitenlandersquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:16 schreef akveor het volgende:
Voedertijd. Wat is er eigenlijks voor mannelijks aan? Een roze shirtje met 69 achterop?
[afbeelding]
Huppeltje heeft bemoedering en bescherming nodig. Lieke alleen kan dat bieden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk toch echt dat Huub zichzelf nooit aan Lieke had moeten koppelen. Nog steeds denk ik dat dat zijn ondergang gaat worden. Jaap had graag met Huub verder willen gaan, maar dan zonder Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |