Vrienden heb ik niet (ja mijn vader maar dat is een ander verhaal)....de rest staatquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Py het volgende:
[..]
Zit je al klaar met toeter en slingers. Kratje bier koud en een paar vrienden op de bank.![]()
Hier heb je het hele jaar naar toe geleefd
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al kaarsjes voor Dennis aan het branden !!
Dit wordt een nacht waarin vele apsirant-Dennis-fans morgen FANS zijn !!
Je mag er ook twee hebben tochquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt mij allang om hoorJammer alleen dat mijn andere favoriet er nu aan moet gaan geloven.
Overhead projector aan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef Py het volgende:
[..]
Zit je al klaar met toeter en slingers. Kratje bier koud en een paar vrienden op de bank.![]()
Hier heb je het hele jaar naar toe geleefd
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Waarom hier ook nog eens die rotkoppen van Naat en Nix ?
Ben je fan of zo ?
Het is al erg om die koppen op de streams te zien, en dan hier ook nog eens een keer Bah-Bah![]()
![]()
Wie ? Die kikker ? Die gaat vanavond OF jankend OF aggresief en slaand (zoalsquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt mij allang om hoorJammer alleen dat mijn andere favoriet er nu aan moet gaan geloven.
Is dat zo? In dat geval:quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag er ook twee hebben toch![]()
Naar voorbeeld van Huub z'n actie (afzeggen groupie dag en leuk etentje met Lieke). Wat origineel van Dennix zou dat zijn zeg....quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:37 schreef neehe het volgende:
De date van Dennix is Nadia !!
Die andere heeft hij afgezegt en als verrassing vraagt hij Naat.
Dat denk ik.
Of een streamlock en handje boven het hoofdquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wie ? Die kikker ? Die gaat vanavond OF jankend OF aggresief en slaand (zoals
altijd) de poort uit ! 100% !
Kijk dat is dan weer zo jammer. Twee kleine donkere dappere mannetjes, ondergedompeld in een avontuur dat DGK heet. Dat moet toch een band scheppen, al was het maar tussen ons?quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wie ? Die kikker ? Die gaat vanavond OF jankend OF aggresief en slaand (zoals
altijd) de poort uit ! 100% !
Weet je dat ik dat best wel leuk zou vinden. Die drie tegen de rest!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo? In dat geval:
Go Dennis!! Go Huub!! Go Jaap!!![]()
Maar de grote vraag is:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |