Noem het 'commentaar in beelden'quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Waarom hier ook nog eens die rotkoppen van Naat en Nix ?
Ben je fan of zo ?
Het is al erg om die koppen op de streams te zien, en dan hier ook nog eens een keer Bah-Bah![]()
![]()
Daar snap ik niets van op Lite kijken dat is gratis net als in het begin.Ik stuurde het pas naar een ander en die kon ook kijken bovenaan moet je op LITE klikkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor de moeite, maar deze werkt ook niet. Ik mag van de systeembeheerder geen zaken installeren (active-x enz.). Jammer, maar jullie verhalen en commentaar maken veel goed!![]()
Blomst capt volgens mij iedereen, niet alleen van wie ze fan is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Waarom hier ook nog eens die rotkoppen van Naat en Nix ?
Ben je fan of zo ?
Het is al erg om die koppen op de streams te zien, en dan hier ook nog eens een keer Bah-Bah![]()
![]()
Wacht maar af !quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik zie nog niets spetteren aan Dennis, hij ook nog steeds datzelfde lullig roze shirtje aan.
Oh god, ben jij d'r ook weer? Nou, dat zal wel flink 'halleluja' worden als hij en Jaap straks op Huub losgaanquote:
Dan is dit beterquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Blomst capt volgens mij iedereen, niet alleen van wie ze fan is.
Dat is erg fijn als je geen streams hebt, dan krijg je een beeld van wat er speelt.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Blomst capt volgens mij iedereen, niet alleen van wie ze fan is.
Ik ben de hele dag al kaarsjes voor Dennis aan het branden !!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god, ben jij d'r ook weer? Nou, dat zal wel flink 'halleluja' worden als hij en Jaap straks op Huub losgaan![]()
Zit je al klaar met toeter en slingers. Kratje bier koud en een paar vrienden op de bank.quote:
Je hebt mij allang om hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al kaarsjes voor Dennis aan het branden !!
Dit wordt een nacht waarin vele apsirant-Dennis-fans morgen FANS zijn !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |