quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Huub is tenminste, als een van de weinige, eerlijk en direct.
Klotescriptsquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub valt in zijn eigen zwaard. Hij had nooit moeten vertellen dat hij info kreeg van Jaap.
Nee omdat het Brian zijn plan was.Huub moet ook niet blind varen op Brian.Het enige wat Huub kan doen is open met Jaap gaan praten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:52 schreef Varen het volgende:
Huub: drama het gaat helemaal niet goed
Nou, hij heeft het nog niet helemaal in de gaten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:38 schreef Vandaag... het volgende:
Huub heeft het prima door, hij confronteert gelijk Jaap:
Huub: ga je vanavond voor dennix opkomen? dat heef tie je toch gevraagd?
Jaap: we zullen zien
Ik vind het een soort van schijneerlijkheid. Daarmee heeft hij wat mij betreft streamers al bijna een jaar bij de benen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Huub is tenminste, als een van de weinige, eerlijk en direct.
Het verlinken van Jaap?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
maar ik vraag me af wat de aanleiding gaat worden voor de aanval op Huub vanavond. Immers kan Huub de date van Dennix niet gaan terroriseren aangezien die date niet meer doorgaat.
Dat is nog niet zeker, allemaal speculatie en nog niet uitgesproken door Dennix.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
maar ik vraag me af wat de aanleiding gaat worden voor de aanval op Huub vanavond. Immers kan Huub de date van Dennix niet gaan terroriseren aangezien die date niet meer doorgaat.
Geloof je het zelf ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van schijneerlijkheid. Daarmee heeft hij wat mij betreft streamers al bijna een jaar bij de benen.
Klopt, en doordat ie 5 kwartier in een uur lult, is het moeilijk voor de anderen in z'n monlogen in te breken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het een soort van schijneerlijkheid. Daarmee heeft hij wat mij betreft streamers al bijna een jaar bij de benen.
Voor 1 vliegtuigje wil jaap best zielig zijn, denk ik zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:25 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap: huub is straks zo zielig dat hij twee vliegtuigen per week krijgt
Klopt, niet uitgesproken, maar dat zal die ook niet doen omdatie Huub en Lieke in de waan wil laten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, allemaal speculatie en nog niet uitgesproken door Dennix.
Volgens Jaap niemand.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
wie komt er als Butler vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |