Plus extensions en van de week stond ze te tangen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:45 schreef Sug4r het volgende:
Valt mij op dat Lieke steeds vaker van die wannahave decolleteetjes heeft![]()
Precies, die trapt niet in de praatjes van Huubquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:43 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft ze nog steeds wel op een rijtje hoor. Die gaat door wat met wat hij van plan was.
Klopt, maar het is óók niet de eerste keer dat je ziet dat hij zich gek laat praten door anderen. Volgens mij is Jaap zo weinig echte sympathie gewend, dat het heel makkelijk is hem wantrouwend naar Huub te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:45 schreef Vandaag... het volgende:
Huub is door zijn eerlijkheid ontwapenend. Dat verwart Jaap. Ik denk ook dat Jaap Huub als persoon best mag. Alleen hij neemt geen beslissing op sympathie maar op rationele strategie. Een fout m.i.
Wat moet hij nou straks met nada en niks als hij voor hen kiest? Het levert hem niet meer zekerheid op dan met huub en lieke en een stuk minder lol.
Helemaal mee eens en ik begrijp niet dat Jaap dat niet ziet. De FEBO levert slecht werk op dit moment of ze willen Jaap er echt uit hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:45 schreef Vandaag... het volgende:
Huub is door zijn eerlijkheid ontwapenend. Dat verwart Jaap. Ik denk ook dat Jaap Huub als persoon best mag. Alleen hij neemt geen beslissing op sympathie maar op rationele strategie. Een fout m.i.
Wat moet hij nou straks met nada en niks als hij voor hen kiest? Het levert hem niet meer zekerheid op dan met huub en lieke en een stuk minder lol.
Huub is tenminste, als een van de weinige, eerlijk en direct.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies, die trapt niet in de praatjes van Huub
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Huub is tenminste, als een van de weinige, eerlijk en direct.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Huub is tenminste, als een van de weinige, eerlijk en direct.
Klotescriptsquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub valt in zijn eigen zwaard. Hij had nooit moeten vertellen dat hij info kreeg van Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |