Hopelijk staat er in de contracten dat als het programma eerder stopt,quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
Dus jij denk serieus dat er een winnaar komt![]()
Die leerschool, dat is een veelvoud van die 10.000 waard. Je neemt het mee voor de rest van je leven. Ik denk overigens dat ze allemaal die 10.000 terug hebben gehad in de één of andere vorm.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar betaal je dan ¤ 10.000 voor, als ze het al hebben betaald natuurlijk.
Die ¤10.000 is een borg, die krijg je terug als je het goed speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar betaal je dan ¤ 10.000 voor, als ze het al hebben betaald natuurlijk.
Of den een of den ander gaat eraan onderdoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die leerschool, dat is een veelvoud van die 10.000 waard. Je neemt het mee voor de rest van je leven. Ik denk overigens dat ze allemaal die 10.000 terug hebben gehad in de één of andere vorm.
Ze hebben ook allemaal bijna een jaar TV gemaakt.. Tegen kost en inwoning.. Die kleding is verplicht (grotendeels), dus daar hadden ze weinig in te kiezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Ze hebben allemaal bijna 1 jaar geen kosten thuis gehad,
vele kleding ontvangen en ladingen aan het bezoek alvast mee gegeven,
een dagvergoeding die op hun rekening staat............
er zou er maar 1 komen en zelfs dat is niet zeker. Het vermoeden is dat de date niet door gaat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:19 schreef SiRojK het volgende:
Wanneer komen Nix zijn bitches?
Pff, maar 1 bitch, wat een nepdates die nixquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:23 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
er zou er maar 1 komen en zelfs dat is niet zeker. Het vermoeden is dat de date niet door gaat.
En soms is de kleding misschien niet eens hun smaak.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben ook allemaal bijna een jaar TV gemaakt.. Tegen kost en inwoning..
Die kleding is verplicht (grotendeels), dus daar hadden ze weinig in te kiezen
Heette die toevallig Kelly ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff, maar 1 bitch, wat een nepdates die nix
Ja, dat kan ook waar zijn bij onvoldoende begeleiding en ondersteuning.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Of den een of den ander gaat eraan onderdoor.![]()
eenvoudig: wanneer Huub er achter komt dat de date vanavond niet door gaat, lacht Huub hem uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
maar ik vraag me af wat de aanleiding gaat worden voor de aanval op Huub vanavond. Immers kan Huub de date van Dennix niet gaan terroriseren aangezien die date niet meer doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |