Pff, maar 1 bitch, wat een nepdates die nixquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:23 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
er zou er maar 1 komen en zelfs dat is niet zeker. Het vermoeden is dat de date niet door gaat.
En soms is de kleding misschien niet eens hun smaak.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben ook allemaal bijna een jaar TV gemaakt.. Tegen kost en inwoning..
Die kleding is verplicht (grotendeels), dus daar hadden ze weinig in te kiezen
Heette die toevallig Kelly ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff, maar 1 bitch, wat een nepdates die nix
Ja, dat kan ook waar zijn bij onvoldoende begeleiding en ondersteuning.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Of den een of den ander gaat eraan onderdoor.![]()
eenvoudig: wanneer Huub er achter komt dat de date vanavond niet door gaat, lacht Huub hem uit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef Stupidisco het volgende:
maar ik vraag me af wat de aanleiding gaat worden voor de aanval op Huub vanavond. Immers kan Huub de date van Dennix niet gaan terroriseren aangezien die date niet meer doorgaat.
Het script ligt al klaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
[..]
eenvoudig: wanneer Huub er achter komt dat de date vanavond niet door gaat, lacht Huub hem uit.
"hahaha, pussy, de hele week volhouden dat het doorgaat, en dan op het laatste moment toch maar toegeven. Wanneer neem je eens een beslissing en blijf je er bij? Eerst ben je een sukkel door te gaan daten terwijl je een vriendin hebt, en nu ben je een sukkel dat je niet bij je beslissing kunt blijven. Wie ben je nou eigenlijk? Waar sta je nou voor?"
Dan kan Dennis in de aanval met Jaap in zijn kielzog.
Ik snap dat plan van Dennis en Jaap niet![]()
Uitlokken is toch verboden?
Waarom verheugen ze zich op taarten en vliegtuigjes omdat "Huub zielig is"
Zijn ze vergeten dat het hun wel een boete heeft gekost?
Tenzij het masterplan van de Febo is.... om in één klap zowel Jaap en Dennis exit te sturen en te vervangen
Zo'n moeder én schoonmoeder heb ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
De moeder van Jaap is de heg aan het snoeien, het moet niet gekker worden.![]()
Misschien zijn de dates wel gecanceled en komt er alsnog een brief binnen dat er mensen een exit krijgen of boetes?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:23 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
er zou er maar 1 komen en zelfs dat is niet zeker. Het vermoeden is dat de date niet door gaat.
Welopgevoed, tis te merken Avonne.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo'n moeder én schoonmoeder heb ik ook
Gaat weer met een doekje over de TV of dode bladeren uit een plant trekken.i love it
Huub is leuk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hopelijk zet ma Huub even flink op zijn plaats met zijn bemoeizucht.
Het is Huub's manier om iemand voor schut te zetten, ik denk dat dat bij Huub vroeger vaak is gebeurd dat hij dit nu altijd bij anderen probeert.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hopelijk zet ma Huub even flink op zijn plaats met zijn bemoeizucht.
Volgens mij hoorde ik Amanda en Nadia iets onduidelijks bespreken. Klonk alsof ze blij zijn dat Dennis gecancelled heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien zijn de dates wel gecanceled en komt er alsnog een brief binnen dat er mensen een exit krijgen of boetes?
Vind het supervaag dat er geen duidelijkheid is over dat daten.
Ja, maar mooi om te zien dat Jaap er absoluut niet gevoelig voor is. Hij lacht, is vrolijk en pareert met hoeren. Ook mams denkt "Klets maar raak"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |