Jaap niet?quote:
Jaap vindt het prachtig en doet er zelf nog wat bekentenissen achteraan.quote:
Je hebt nog niets gemist.....maak je geen zorgenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kut man, ik moest invallen op mijn werk. Kan hier wel FOK meelezen, maar geen streams kijken. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het gevoel heb dat ik wat leuks ga missen.
Disana, thanx voor die uitgebreide update.
Ontopic: Is Dennis al los?![]()
En dat is ook de reden waarom ik achter Huub blijf staan ook al heb ik niets met Huub. Maar hij zegt het wel recht in je schmoel als ie je niet moet of als ie je wil pakken. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Huub is tenminste, als een van de weinige, eerlijk en direct.
Uh, luister je wel ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar op een leuke ludieke manier. Niet smerig, gemeen of achterbaks
Door Huubquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef avonne het volgende:
Hartstikke gezellig aan tafel.
Ma weet nog niets van de Gouden Camping, en wordt nu ingelicht....
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.phpquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kut man, ik moest invallen op mijn werk. Kan hier wel FOK meelezen, maar geen streams kijken. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het gevoel heb dat ik wat leuks ga missen.
Disana, thanx voor die uitgebreide update.
Ontopic: Is Dennis al los?![]()
Om 21 uur komt de date zegt Nadia tegen Dimitri, ik zou lachen als je gelijk krijgtquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:37 schreef neehe het volgende:
De date van Dennix is Nadia !!
Die andere heeft hij afgezegt en als verrassing vraagt hij Naat.
Dat denk ik.
Pfoe, gelukkigquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt nog niets gemist.....maak je geen zorgen
Dat is sterk als je dat kunt, daar kan Huub nog wat van leren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Py het volgende:
Jaap's humor gaat meestal ten koste van hemzelf.
En het personeelquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Py het volgende:
Jaap's humor gaat meestal ten koste van hemzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |