En superdom!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het enige dat Huub nu probeert is Jaap "weg te zetten" tegenover zijn moeder en/of om reactie bij haar los te krijgen. Alles zogenaamd op een leuke manier en met een lach, maar ozo smerig
Ga jij eens ff snel op een rots zittenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het enige dat Huub nu probeert is Jaap "weg te zetten" tegenover zijn moeder en/of om reactie bij haar los te krijgen. Alles zogenaamd op een leuke manier en met een lach, maar ozo smerig
Graag gedaan. Ik zie nog niets spetteren aan Dennis, hij ook nog steeds datzelfde lullig roze shirtje aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kut man, ik moest invallen op mijn werk. Kan hier wel FOK meelezen, maar geen streams kijken. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik het gevoel heb dat ik wat leuks ga missen.
Disana, thanx voor die uitgebreide update.
Ontopic: Is Dennis al los?![]()
Ja, al was het alleen maar omdat Jaap slim is en dat wel doorheeft. Die krijgt Huub alleen van Jaap al met rente terug.quote:
Hartstikke bedankt voor de moeite, maar deze werkt ook niet. Ik mag van de systeembeheerder geen zaken installeren (active-x enz.). Jammer, maar jullie verhalen en commentaar maken veel goed!quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:42 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php
Hier kun je een beetje kijken op Lite wel zonder geluid
Ja, liedje was ook zooooo slechtquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Brian zit te gniffelen, luistert en slaat het op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, Juffie Judith zette Jaap te kijk voor de hele groep, weet je nog? Het begin? Jaap de les lezen op haar arrogante toon? Dat was het begin.....speltechinische info doorspelen aan de hele groep.quote:
JJquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Juffie Judith zette Jaap te kijk voor de hele groep, weet je nog? Het begin? Jaap de les lezen op haar arrogante toon? Dat was het begin.....speltechinische info doorspelen aan de hele groep.
Waarom hier ook nog eens die rotkoppen van Naat en Nix ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
en het klinkt weer zo onecht als het maar kan.
laat maar, je begrijpt jezelf niet, jammerquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Juffie Judith zette Jaap te kijk voor de hele groep, weet je nog? Het begin? Jaap de les lezen op haar arrogante toon? Dat was het begin.....speltechinische info doorspelen aan de hele groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |