Ok, even hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef Archiee het volgende:
shirtje 3 vind ik toch wel het leukste! ik vond dat blauwe "Fok" in je 1 ontwerp ook wel wat hebben boy!
ik stem voor 2, omdat ik de nickname onderaan toch mooier vindquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De shirtjes:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Op- of aanmerkingen zijn altijd welkom.![]()
Scope DJ - Lockdownquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:45 schreef JortK het volgende:
Welk nummer komt er eigenlijk uit de boxen uit de OP ?
voor de voorkant stem ik voor alleen het FOK! logo in het kleinquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
en wat komt er op de voorkant, gewoon zwart of doen we daar een logo op van een feest of organisatie of artiest ofzo ?
dan zou elk shirt apart nog een keer gedrukt moeten worden, voor het ontwerp van de voorkantquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef Ladyxima het volgende:
voor voorkant stem ik voor eigen invulling... ik zou mn avatar wel tof vinden![]()
thnx, ga gelijk ff zoekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:46 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Sonic Inc - The Taste of Summer
lijpe shit manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:48 schreef Houniet het volgende:
heb Zany gezien in Chersonisoss
en Gordon
ik heb 2 gestemd, al zou ik met 3 ook kunnen levenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Poll: Welk shirtje is het mooist?shirtje 1 shirtje 2 shirtje 3 Toch een ander ontwerp graag
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
dan maar iets kleinere lettersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:40 schreef Noisecontroller-Fanatic het volgende:
Ik hoop dat mijn gebruikersnaam erop kan onderaan of achterop
doe maar gewoon een wit FOK! logo danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een blauwe foklogo is mogelijk alleen vind ik het dan niet zo mooi , beetje druk dan met al die kleuren.
Op de voorkant kun je het foklogo doen op de borst.
En natuurlijk zal iedereen zijn eigen gebruikersnaam achterop krijgen.![]()
Dat krijg je als iedereen de pagina's kan wijzigen en/of bijwerkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:15 schreef 16meter het volgende:
Heb eens die wikipedia pagina over Hardstyle bekeken, staat echt de grootste onzin tussen.
"De Hardstyle begint rond dit moment weer wat meer underground te worden. omdat jump comercieël begint te worden. Dit zorgt ervoor dat de aandacht veelal gelegd wordt bij de jump, wat in Nederland een ware hype is. Daardoor vormt de Hardstyle van nu een kwalitatief hoger niveau.
Defqon.1 was dit jaar vanwege jumpstyle binnen 3 kwartier uit verkocht tot teleurstelling van q-dance "de echte liefhebbers kunnen hierdoor niet komen". En defqon.1 staat al bekent om zijn grote hardstyle artiesten."![]()
Kijk daar zijn dingen wat ik aan heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:03 schreef mstx het volgende:
Met een paar aanpassingen is #3 het beste.Wit FOK logo (Is op het plaatje al zo maar blauw is echt lelijk) HARDSTYLE in 1 lettertype (dat rood italic lettertype) De verticale ruimte tussen FOK, HARDSTYLE en CREW even groot. FOK logo ietsje kleiner Volgens mij is CREW in een starwars lettertype? Zou ik een andere voor kiezen Op de voorkant FOK HARDSTYLE CREW zo horizontaal naast elkaar in het klein. (Linker borst uiteraard)
Tevens tvp.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hierbij...
[afbeelding]
En impressie van de voorkant
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen de voorkant lijkt nu alsof het een FOK t-shirt is, ik vind dat er toch wel iets als "hardstyle crew" onder moet staan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef Ladyxima het volgende:
voorkant is vet zo!
Als de vaste users allemaal een shirt willen dan zullen de kosten meevallen. Dus dan hoef ik ook geen ééndagsvliegjes een shirt te gevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:50 schreef Sethje het volgende:
kan elke janlul die hier 1 x in t topic komt zon shirt bestellen ?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als de vaste users allemaal een shirt willen dan zullen de kosten meevallen. Dus dan hoef ik ook geen ééndagsvliegjes een shirt te geven
ja, lijpe shit hèquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
Er is een hardstyle-topic hier
Gaaf! [afbeelding]
nickname onderaan is beter/mooierquote:
en zo is de voorkant primaquote:
Hmm, kan even kijken of ik bij de drukkerij kan zorgen dat de username onder kan staan en voor de mensen die het boven willen dat het ook kan. Moet neem ik aan geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, lijpe shit hè
[..]
nickname onderaan is beter/mooier
[..]
en zo is de voorkant prima
nee 2 weekjes rustig aan, want september wordt een gezellige maand. Voor mij trouwens geen 24, wordt toch ook te druk en te duur dan allemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:37 schreef Sethje het volgende:
Mensen nog plannen voor vandaag, vanavond?
Heb nu al gemailt, dus ik laat jullie zo snel mogelijk de kosten weten per shirtje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zal vanavond het ontwerp even doorsturen en kijken wat de kosten en mogelijkheden zijn.
dat zou natuurlijk ook kunnen jahquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hmm, kan even kijken of ik bij de drukkerij kan zorgen dat de username onder kan staan en voor de mensen die het boven willen dat het ook kan. Moet neem ik aan geen probleem zijn.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb nu al gemailt, dus ik laat jullie zo snel mogelijk de kosten weten per shirtje.
Ik ga vanavond in de Time Out mijn verjaardag vieren. Deepack moet wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:37 schreef Sethje het volgende:
Ik pak de heropening van de zenith eens mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee 2 weekjes rustig aan, want september wordt een gezellige maand. Voor mij trouwens geen 24, wordt toch ook te druk en te duur dan allemaal.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:50 schreef Sethje het volgende:
kan elke janlul die hier 1 x in t topic komt zon shirt bestellen ?
quote:
Je staat erbijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef 16meter het volgende:
Het word tijd dat ik ook bij de liefhebbers kom te staan in het topic![]()
Mijn hardstyle verslaving begint ernstige vormen aan te nemen. De hele dag al mixes en livesets aan het draaien, non-stop, en nee ik krijg er geen genoeg van.![]()
een hardstyle verslaving is nooit ernstigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef 16meter het volgende:
Mijn hardstyle verslaving begint ernstige vormen aan te nemen.
Ik ben vanavond ook in de timeout!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ik ga vanavond in de Time Out mijn verjaardag vieren. Deepack moet wel te doen zijn.
[..]
Dat was ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jeckyll & Hyde - Frozen Flame (Josh & Wesz Remix) [Test Mix] [03:12] [128kbit mp3] wat moe dit voorstellen?
een fokker draaide dit
Is al een tijdje uit, de remix van J&W echt een superdikke plaatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jeckyll & Hyde - Frozen Flame (Josh & Wesz Remix) [Test Mix] [03:12] [128kbit mp3] wat moe dit voorstellen?
een fokker draaide dit
hij is dikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat was ik.Weet niet meer van wie/waar ik em had, maar het klinkt wel leuk.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een hardstyle verslaving is nooit ernstig
Ben 'm net aan het luisteren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dat setje van The Vision van FearFM (nieuwe) is ook wel lekker zeg.![]()
Vorige week lowlands bezocht, niet echt nu plannen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:37 schreef Sethje het volgende:
In nomine Patris et fillii et Spiritus Sanctiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben 'm net aan het luisteren.
Die vocals met enomi patri ect....vette vocal
Vetttt ik ga ook Sethquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben vanavond ook in de timeout!
ook interesse in het shirtje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Gister weer teruggekomen van 11 dagen vakantie... Geen hardstyle meegekregen daar... Nu maar weer is flink aan het downloaden slaan...en echt ff q-base kaartjes gaan halen!![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:58 schreef Archiee het volgende:
potverdorie wat was mysteryland een vies feestje
In De Naam Van De Vader, De Zoon, De Heilige Geestquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti
what, my name is * tsjikketsjikke* ( alsof je scratch, jeweettog!!quote:
super nr vooral de Final Prayer remixquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
In De Naam Van De Vader, De Zoon, De Heilige Geest
natuurlijk bekend uit Headhunterz - The Sacrifice
[..]
what, my name is * tsjikketsjikke* ( alsof je scratch, jeweettog!!) Mark Rutte
die pauper heb ik gister ook gezienquote:
Houniet, ouwe FOK!-kerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
die pauper heb ik gister ook gezien
DJ Rutte behind the wheels of steel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
die pauper heb ik gister ook gezien
Hehe, is idd wel een leuk nummertje. lijkt echt een heeel stuk minder op het origineelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is al een tijdje uit, de remix van J&W echt een superdikke plaat![]()
Het begin heeft wel wat weg van we are the noisecontrollers, na 1 minuut merk je pas dat het frozen flame is ofzo![]()
Je hoort wel duidelijk de originele melodie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hehe, is idd wel een leuk nummertje. lijkt echt een heeel stuk minder op het origineel![]()
blij dat ik daar geen last meer van hebquote:
En veels te druk daaronder.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef Sethje het volgende:
Deepack was lachen, Nashje weer ff gezien!
24 word prachtig
Ik denk niet dat het te maken heeft met waar jij aan denktquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
blij dat ik daar geen last meer van heb![]()
nog 6 dagen en dan 24gaat alleen wel fucking druk worden, das wel minder... mja dat komt wel goed, zinc is altijd wel gezellig (veel bekenden ook altijd
)
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
her voice prijzen we dan niet alweer de hemel in, maar nog steeds![]()
Oew klinkt lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Headhunterz vs Wildstylez - Blame It
http://www.youtube.com/watch?v=txbDAPAGjIM&mode=related&search=
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:23 schreef Sethje het volgende:
De nieuwe scope dj - rock hypnotic is echt masterlijk
http://www.youtube.com/watch?v=1CtFkdQDRpc
Nhoop nog niks....quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
her voice prijzen we dan niet alweer de hemel in, maar nog steeds![]()
had je al reactie van je drukker boy?
ja ben zelf ook eens benieuwd... volgens mij moest het normaal al lang bekend zijn toch?quote:
Willem moet eens een nieuwe gast vinden die wat in gaat spreken. Voor de rest een lekker nummertje. En volgens mij is het een gabberbar, want iedereen staat volgens mij te hakken en te jumpenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja dacht ik dus ook. Staat ook niks van in de PF agendaquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja ben zelf ook eens benieuwd... volgens mij moest het normaal al lang bekend zijn toch?
Maar denk dat je gewoon rekening kunt houden met 24 november. Altijd rond die datum en Vitesse speelt dan ook niet in het Gelredome
ze zullen het wel voor q-base bekend maken lijkt me... kunnen ze daar weer lekker reclame makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dacht ik dus ook. Staat ook niks van in de PF agenda. Hoop toch wel dat 't doorgaat.
hoezo niet?quote:
Erg vet iddquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:23 schreef Sethje het volgende:
jammer dat hij weer dezelfde stem gebruikt, en de synths uit Scantraxx Rootz...quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef LeonH het volgende:
gefilmd door Jasper zie ik, afgelopen zaterdag in Nagelequote:Op maandag 27 augustus 2007 17:23 schreef Sethje het volgende:
ja, Qlimax moet echt wel gaan komenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dacht ik dus ook. Staat ook niks van in de PF agenda. Hoop toch wel dat 't doorgaat.
Eindelijk!!!! Missin!!quote:Wildstylez - Life'z A Bitch / Missin'
art. nr. : SCREL 005
A1. Life'z A Bitch
B1. Missin'
Release datum : dinsdag 28 augustus 2007
Medium : 12-inch
Label : Scantraxx Reloaded
quote:
uiteraard, wordt voor mij de 3e keerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:13 schreef Houniet het volgende:
gaan alle stampertjes hier naar Qlimax ?
he voor mij ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uiteraard, wordt voor mij de 3e keer![]()
Ook hier voor de derde keer van de partij...(mits mogelijk met stage)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ook hier voor de derde keer van de partij...(mits mogelijk met stage)
Ja ben wel van plan te gaan. Wordt dan mijn 1e keerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:13 schreef Houniet het volgende:
gaan alle stampertjes hier naar Qlimax ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uiteraard, wordt voor mij de 3 2e keer![]()
Inderdaad man. Klinken allebei verekkes goed. Als ik zou moeten kiezen zou ik gaan voor Crowsong. Maar Angeli Domini mag er ook zéker wezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef -Blutonium- het volgende:
Hij is al een paar dagen uit maar ik draai 'm helemaal grijs: Da_Tweekaz_-_Angeli_Domini_CDS_Promo-2007-DFM
Beide kanten zijn geweldig, dat zie je niet vaak.
Lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:23 schreef Sethje het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens om m'n posts voor vandaag maar te starten
http://partyflock.nl/topic/968123at_vinden_jullie_van_deze_klachten_omtrent_Decibel_outdoor.html
z'n 1e release moet nog komen, met Protocol en Lockdownquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker. Waarschijnlijk nog niet uit of Vinyl zeker?
En wat voor feestje was 't overigens waar dit opgenomen was?
12-10 ben ik ook op zekers bij.Dat ze technokutje maar thuis laten beter tatankaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja ben wel van plan te gaan. Wordt dan mijn 1e keer.
12 oktober 3 years Explosive Car Tuning. Line up tot nu toe: D-Block & S-te-Fan, Marcky vs Pat B en Jones. Had van een vriend gehoord dat ze ook nog met Technoboy en Tatanka bezig zijn.
Nagele, klein dorpje zo te zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
z'n 1e release moet nog komen, met Protocol en Lockdowndus mocht deze ooit uitkomen, dan duurt dat nog wel ff
filmpje is opgenomen bij Project N50 afgelopen zaterdag in Nagele...
Was het lekker?quote:
ik ben ook niet op q-base. gewoon weg omdat nieman van ons kan of wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:49 schreef Sethje het volgende:
Ik ben er niet...geld laat het niet toe...
Dus hoe meer personen er meedoen, hoe meer we die 25 euro kunnen verdelen. Ik neem aan dat we gewoon die witte rand eromheen houden. Is toch het mooistquote:De aanvraag van de andere T-shirts met de speakers kan.
De prijs daarvan is ¤ 17.00 als de naam in 1 kleur kan met een wit randje er om is het ¤ 20.00
De eenmalige aanmaak kosten zijn ¤ 25.00
dus dan heb je op de achterkant die hele lap tekst met een witte rand om je nickname ( en dan aan de boven- of onderkant, wat je zelf graag wiltquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Luitjes over de shirtjes het volgende:
[..]
Dus hoe meer personen er meedoen, hoe meer we die 25 euro kunnen verdelen. Ik neem aan dat we gewoon die witte rand eromheen houden. Is toch het mooist
Ik praat hier dan wel over de kosten exclusief verzenden. (zal rond de 6 euro liggen dacht ik)
Dus laat even weten wie instemt![]()
![]()
![]()
Helemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan heb je op de achterkant die hele lap tekst met een witte rand om je nickname ( en dan aan de boven- of onderkant, wat je zelf graag wilt) en op de voorkant nog FOK! Hardstyle Crew in het klein??? snap ik hem dan goed?
en dat voor ¤ 20,- per persoon, plus een deeltje van de algemene kosten plus de verzendkosten
als je er dan vanuit gaat dat er 10 mensen een shirt willen, komt het totaal op ongeveer ¤ 20,- + ¤ 2,50 + ¤ 6,- = ¤ 28,50 per shirt (= per persoon)quote:
Correct. Het is dan ook geen zeefdruk maar een druk op vinyl en dus niet uitwasbaar. Dus de kwaliteit is top. Je kan bij die drukkerij ook kiezen tussen een normaal t-shirt of een slimfit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je er dan vanuit gaat dat er 10 mensen een shirt willen, komt het totaal op ongeveer ¤ 20,- + ¤ 2,50 + ¤ 6,- = ¤ 28,50 per shirt (= per persoon)
nog ff afwachten hoeveel mensen er 1 willen, maar ik denk dat je mij wel mag noteren voor een slimfit, maat Lquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Correct. Het is dan ook geen zeefdruk maar een druk op vinyl en dus niet uitwasbaar. Dus de kwaliteit is top. Je kan bij die drukkerij ook kiezen tussen een normaal t-shirt of een slimfit bijvoorbeeld.
Eindelijk!quote:NEW NOISECONTROLLERS RELEASE COMMING UP!!!
26 August 2007, 12:25
We are proud to present the new noisecontrollers release on holland’s best hardstyle label FUSION!
With 3 massive tracks this will rock your socks off!!!
You can hear snips of crump and aliens in the music section.
Fusion 041-5
A1 : Crump
B1 : Marlboro Man
B2 : Aliens
Goed onderweg jongens !!! Na zo een post krijg je toch zin in XQlusive Zany !. Moet trouwens eens kaartjes gaan regelen ...quote:
Vergeet je niet iemandquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[afbeelding] De HARDSTYLE liefhebbers onder ons
renz0r - Boy_Snakeye - miss.cutie4you - Archiee
RijstNatie - scarefreak - kippiej - mstx - -Blutonium-
PartyAnimal87 - CrustyClown - da_rippah- Koepert
rattt - RemcoW85 - warezguy05 - MrDrako - Blaxje
De_Ananas - ijsmeiijs - Hare -Vakkie_W - ReMcOrE
Borkydude - LeonH - Tha_Bartman - jovink - Vampz
Tomhoog - Qunix - hardstyle_babbels - kaat17- 16meter
NrSiX - Houniet - Jurrio - Sethje - borisz - Pelgrim-Da_Giel
Moet jij niet werken ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Maar kan het nou niet wijzigen meer
Een vrouw erbijquote:
hou die chick van je is in de hand.. dit kan natuurlijk niet zo hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Maar kan het nou niet wijzigen meer
ik wist al dat Crump en Marlboro Man op vinyl zouden komen, maar dat Aliens er ook nog bijkomt is helemaal geweldig... ze hebben de track aangepast, stukje rap en wat andere kleine details, had hem in de Radstake laatst wel gehoordquote:
Chille plaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
hij is er al, best wel snel![]()
![]()
Wildstylez - Lifez A Bitch Missin-Vinyl-2007-QMI.rar
dat was gesloten toch? gaat het nu weer open danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef Pelgrim het volgende:
Zaterdag naar de heropening van de Zenith. Is die La Nina een beetje goed?
vind het jammer dat deep within my soul in een nieuw jasje zit :S plaat was al goed genoegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
hij is er al, best wel snel![]()
![]()
Wildstylez - Lifez A Bitch Missin-Vinyl-2007-QMI.rar
Hoorde ook zoiets op slam fm...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat was gesloten toch? gaat het nu weer open dan
Grand_Relaunchquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hoorde ook zoiets op slam fm...
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef nattermann het volgende:
* nattermann is ook hardstyle liefhebber
Leven die nog?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vandaag met Flamman & Abraxas plaatjes wezen shoppen @ Freaky. Zany nog effe gezien
Het is alleen toegankelijk boven de 18. Maar Jeckyl & Hyde is niet zo heel boeiend. Kate Ryan, Ron van den Beuken, Benjamin Bates en Korsakoff zijn volgens hun namen die wel bekend zijn. Ik zou meer voor wat hardere DJ's gaan. Is veel leukerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grand_Relaunch
Dus ja het gaat weer opnieuw open
aan hun agenda te zien, wordt het weer een puber clubje. Tot volgende maand geen bekende naam alleen behalve jeckl & hyde...... en ja, welke 16 jarige puber wil dat nou missen?
Nee, ben er ooit een keer geweest met Explosive cartuning met mijn verjaardag, maar nee, was niet zo bijzonder te noemen....
vond zelf de oude versie, van Seizure, ook mooier, maar zo verschrikkelijk veel is er niet verandert... melodie en bass/kicks zijn ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
vind het jammer dat deep within my soul in een nieuw jasje zit :S plaat was al goed genoeg
quote:Beste Remco,
Bedankt voor je reservering van de Defqon.1 DVD. Hierdoor ben je als eerste in de mogelijkheid om je bestelling te plaatsen. De pre-order was dus nog niet je bestelling, deze kun je nu plaatsen via onderstaande link. De DVD wordt direct na betaling geleverd, als je als betaaloptie voor iDeal kiest, heb je de DVD erg snel in huis.
BESTEL DVD
Als de link niet werkt: http://webshop.ticketonline.nl/shows/Show.aspx?sh=DVDD
Het heeft even mogen duren, maar het resultaat mag er dan ook wel zijn. De Defqon.1 DVD is vanaf NU beschikbaar, exclusief via Ticketonline.nl.
In het (erg mooie) dubbele digipack vindt je twee schijven. Eén natuurlijk met de DVD van Defqon.1, de ander met een mix van Showtek.
Op de DVD vind je een zeer uitgebreide registratie van het hele festival. Speciaal is dat bij elk van de tien areas het geluid ‘live’ is. Daarnaast een clip, waar verschillende Defqon.1 bezoekers een hoofdrol in vertolken en inmiddels traditiegetrouw een documentaire waarin je meer te zien krijgt over de decors die Q-dance op Defqon.1 heeft gebruikt.
De DVD is in gelimiteerde oplage uitgebracht en aangezien alle eerdere Q-dance DVD’s uitverkocht zijn gegaan, raden wij je aan niet te lang te wachten met bestellen. Het is een echt collecters item geworden, waarmee je de herinnering aan Defqon.1 2007 nooit hoeft te laten vervagen..
Veel kijkplezier en wat betreft Defqon.1 tot volgend jaar!
Groeten, Ibo
Q-dance
nog niet echt een goede volgorde, maar deze draaiden ze in ieder geval:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ergens al een tracklist van de Showtek-set?
ja ze draaien elke gig hetzelfde dus dat is niet zo moeilijk hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog niet echt een goede volgorde, maar deze draaiden ze in ieder geval:
Showtek - Braincracking 2007
DJ Zany - Pure (Showtek Remix)
Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Rmx)
Showtek - My Style is Dutch ???? (lyrics were: my style is dutch)
Showtek - The Colours Of The Harder Styles
Showtek - FTS
Showtek - Early Soundz
Showtek - Seid Ihr bereid (2007 mix?)
Showtek & Gizmo - 3 The Hard Way
Showtek feat MCDV8 - Shout Out
Dutch Masters - Slammin' the bass
Dj Duro - Cocaine MF (Showtek Remix)
Over bestellen gesproken. Ik neem aan dat niemand nog interesse heeft in het shirtje.......quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
hijs besteldik wil hem NU NU NU!!!
Ik heb Saaitek in juni 4 weken achter elkaar gezien, en ze deden 4x exact hetzelfde. Zelfde nrs, zelfde volgorde. Vanaf dat moment hebben ze voor mij afgedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:07 schreef LeonH het volgende:
hey leuk man de liveset van showtek... lekker variërende platenkeuze alweer..hadden ze dan niet beter today is tomorrow erbij kunnen doen?
Vond de cd van zany toch wel leuker vorig jaar met een mix van diverse platen!
Op zich niks mis met hun mixkwaliteiten en ze maken zo heel af en toe ook een lekkere plaat/remix... Maar ze klinken allemaal zooooo hetzelfde. En dan ook altijd hun eigen platen draaien in sets met een reden van: Als je naar een concert van die en die gaat wil je toch ook geen plaat horen van een ander....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb Saaitek in juni 4 weken achter elkaar gezien, en ze deden 4x exact hetzelfde. Zelfde nrs, zelfde volgorde. Vanaf dat moment hebben ze voor mij afgedaan.:
![]()
Voor mij mag je hem bestellen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over bestellen gesproken. Ik neem aan dat niemand nog interesse heeft in het shirtje.......![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:39 schreef Sethje het volgende:
Morgen 24 gekkenhuissss
had ik al gemeldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over bestellen gesproken. Ik neem aan dat niemand nog interesse heeft in het shirtje.......![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:39 schreef Sethje het volgende:
Morgen 24 gekkenhuissss
hoeveel man met shirts zitten we dan ? 3 ofzo ? remcore,boy,bartmanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil op zich ook wel zo'n shirtjegewoon T-shirt maat L
en archiee dus, 4 dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
hoeveel man met shirts zitten we dan ? 3 ofzo ? remcore,boy,bartman
ik ben er blij mee! Alhoewel ik die Fade Out heb gehoord laatst....quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
FUSION 041-5
A1: Noisecontrollers - Crump
B1: Noisecontrollers - Marlboro Man
B2: Noisecontrollers - Aliens
Dj Activator Mr Syco - 2 Mc's & 1 Dj
A: 2 MC's & 1 DJ
Radio Head - Fade Out
A1. Fade Out
2 Brothers Of Hardstyle - Techno Bastard
A1. Original Mix
B1. Techno Groove Mix
DNMT 009
A: Dana - Don't Fake The Funk
B: Dana - Jaguar
PIBL 003
A: Outsiders - Maneater
B: Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
Beetje late reactie, maar alsnog bedankt voor deze linkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:45 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ik denk vrijdag , maar zal speciaal voor jullie alvast een linkje geven
http://www.zshare.net/audio/3146083a1a619d
In dat geval wil ik er ook graag bij komen te staanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef 16meter het volgende:
Het word tijd dat ik ook bij de liefhebbers kom te staan in het topic![]()
Mijn hardstyle verslaving begint ernstige vormen aan te nemen. De hele dag al mixes en livesets aan het draaien, non-stop, en nee ik krijg er geen genoeg van.![]()
Dit is inderdaad een zeer lekker nummertjequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef LeonH het volgende:
Nieuwe vinyls?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
FUSION 041-5
A1: Noisecontrollers - Crump
B1: Noisecontrollers - Marlboro Man
B2: Noisecontrollers - Aliens
Dj Activator Mr Syco - 2 Mc's & 1 Dj
A: 2 MC's & 1 DJ
Radio Head - Fade Out
A1. Fade Out
2 Brothers Of Hardstyle - Techno Bastard
A1. Original Mix
B1. Techno Groove Mix
DNMT 009
A: Dana - Don't Fake The Funk
B: Dana - Jaguar
PIBL 003
A: Outsiders - Maneater
B: Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
http://www.freaky.nl/quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nieuwe vinyls?
Heb Fusion040-5 hier als mp3, maar heerlijke nummers weer.
Zijn er webshops die gespecialiseerd zijn in vinyls?
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.freaky.nl/
http://www.recess.nl/
echt een heerlijke remix na het doodgedraaide orgineel!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:07 schreef 16meter het volgende:
beholder en max enforcer remix van 1..2.. Stampuuh vind ik best goed stiekempjes.
behalve de tenenkrommende vocals dan.
Daar kan ik niet registeren:(?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:45 schreef 16meter het volgende:
zitten jullie allemaal op hardstation ofzo?
Draai je samen met Abject?quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:56 schreef Ladyxima het volgende:
of showtek, dat zou helemaal te gruwelijk zijn natuurlijk
Heb jullie nog nooit "live" gezien, dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:20 schreef SDJ het volgende:
[..]
Jep, en op een mooie tijd ook
Cu tonight
is geen kaartjes scoren dan, gewoon in de rij staan... deurverkoop dus, je geeft geld en krijgt een stempel=entreequote:Op zaterdag 1 september 2007 18:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vertrke om 19.30 thuis.. dan kan ik rustig naar het stiation lopen om daar om 10.04 de trei nte pakken dan om 22.00 aan tekomen in arnhem.. en dan rennen naar de zinc in de hoop nog snel voor de drukte kaartjes te scoren..
Scope vs Abject is om 2.00quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb jullie nog nooit "live" gezien, dus ben benieuwd.![]()
Hoe laat dan?![]()
Tsja dat is de vernieuwing hequote:Op zaterdag 1 september 2007 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
Van de hele lineup van 24 "ken" ik er maar 4 ofzo![]()
Begrijp ik ook wel, en ben blij dat er nieuw talent is, zodat het niet enkel op de 'oudjes' zal vallen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Tsja dat is de vernieuwing heNieuw talent jeweetzelf
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:06 schreef Ladyxima het volgende:
nu al met de treinhaha k ben dr met 10 minuten...
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:37 schreef 16meter het volgende:
gaan we vanavond nog raggen en beukenof wat?
Uiteraardquote:
jep ben ook weer wakker na een 3.5 uurtjes slaap ofzo..quote:Super feestje!
Veel FOKkers gezien; Sethje, Tha_Bartman, ReMcOrE, Ladyxima.
Op een schaal van 0-10:
Muziek: 10 -> 90% newstyle
Geluid: 9 -> had soms iets harder gekund
Sfeer/publiek: 10 -> allemaal gezellige mensen en echte liefhebbers
Drukte: 9 -> je had bijna altijd genoeg ruimte om flink te stampen
Gemiddelde 9½
Beste DJ's van de avond: Noisecontrollers, Scope DJ, Xavi & Calypso + Grandmaster Q.
Eindelijk weer eens een weekend om naar uit te kijken!quote:Op zondag 2 september 2007 13:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Op naar Q-base!!
Waarsch. nix om hier op fok over te pratenquote:Op zondag 2 september 2007 14:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ps. En Scope wat heb ik nou gehoord ?
ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 2 september 2007 08:54 schreef mstx het volgende:
![]()
![]()
24
![]()
![]()
Super feestje!
Veel FOKkers gezien; Sethje, Tha_Bartman, ReMcOrE, Ladyxima.
Op een schaal van 0-10:
Muziek: 10 -> 90% newstyle
Geluid: 9 -> had soms iets harder gekund
Sfeer/publiek: 10 -> allemaal gezellige mensen en echte liefhebbers
Drukte: 9 -> je had bijna altijd genoeg ruimte om flink te stampen
Gemiddelde 9½
sorry hoor, maar Grandmaster Q was echt een aanfluiting, hij liet Xavi & Calypso alles inmixen voor hemquote:Op zondag 2 september 2007 08:54 schreef mstx het volgende:
Beste DJ's van de avond: Noisecontrollers, Scope DJ, Xavi & Calypso + Grandmaster Q.
ik wilde al zeggen, ff stilhoudenquote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef SDJ het volgende:
[..]
Waarsch. nix om hier op fok over te praten![]()
Josh & Wesz waren idd ook goed.quote:Op zondag 2 september 2007 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
sorry hoor, maar Grandmaster Q was echt een aanfluiting, hij liet Xavi & Calypso alles inmixen voor hemhij heeft het op het laatst zelf 3 keer geprobeerd, hij keek al zo moeilijk, en alleen de laatste keer ging het redelijk
![]()
Noisecontrollers was über dik, Scope DJ ook (jammer van Abject) en Josh & Wesz waren ook zwaar genieten
![]()
Hoezo? Komt er een X-qlusive Scope DJ aan?quote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef SDJ het volgende:
[..]
maar wel Aliens en Marlboro Manquote:Op zondag 2 september 2007 15:18 schreef mstx het volgende:
Wel jammer trouwens dat Noisecontrollers niet hun beste platen draaiden (Always Black, Shockwaves (, Against All Odds)).
inderdaadquote:
Ah ok.quote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef SDJ het volgende:
was geen remix..
is een mash-up van builder - hardbeat market en builder - her voice
Sybian vs DJ Tony - This is Hell ?quote:Op zondag 2 september 2007 17:49 schreef 16meter het volgende:
Hoe heet dat nr met die vocal van "This is hell" met zo'n duivels stemmetje.
Volgens mij van Technoboy.
dikke trackquote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef SDJ het volgende:
was geen remix..
is een mash-up van builder - hardbeat market en builder - her voice
quote:
Lekkere spacey intro van deepackquote:Op maandag 3 september 2007 13:23 schreef LeonH het volgende:
Deepack Live at Mysteryland 2007
Luna_Live_at_mysteryland_2007
(ohja en Coone vs. Ruthless)
Je moet toch wat betalen om ff lekker te kunnen snuiven in de Zincquote:Op maandag 3 september 2007 14:04 schreef Sethje het volgende:
Verder was het echt relaxed.Vond alleen de wcs elke keer 50 cent echt onzin.
quote:B-Front
Divato
Equal Mindz
Faistos
Jones
Josh & Wesz
Loudscout
Scope DJ
Syro
The Vision
Vintage
MC: Diel
MC: Shockproof
quote:Op maandag 3 september 2007 14:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je moet toch wat betalen om ff lekker te kunnen snuiven in de Zinc![]()
Beetje jammer dat dat maar tot 4:00 duurt.quote:
niet echt al te gruwelijk...quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef mstx het volgende:
B-Front & Faistos - Ouwe Gek! (24 Mix)
Man man man man man, waar blijft dat bier nou man hey?
nee idd, maar ik wilde even patsen met een nieuwtje wat ik had gehoordquote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef SDJ het volgende:
[..]
Ik vind die van Deepack echt zaligquote:Op maandag 3 september 2007 13:23 schreef LeonH het volgende:
Luna_Live_at_mysteryland_2007
(ohja en Coone vs. Ruthless)
kwam ik jou en mstx tegen, zegt die kerel: ja, ik ben Bert en dat is Bart, van FOK!quote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
nee idd, maar ik wilde even patsen met een nieuwtje wat ik had gehoord
Wat verwacht je dan? Het blijft een talent avond he...quote:
Die Zanyquote:Op maandag 3 september 2007 13:23 schreef LeonH het volgende:
Goh, je gaat een feestje niet mee met Bartman en je loopt de halve Fok! Crew mis zeg.quote:Op maandag 3 september 2007 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kwam ik jou en mstx tegen, zegt die kerel: ja, ik ben Bert en dat is Bart, van FOK!
ik denken: Bert en Bart
klinkt goedquote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef mstx het volgende:
B-Front & Faistos - Ouwe Gek! (24 Mix)
Man man man man man, waar blijft dat bier nou man hey?
Ja jij was dr ook nog hoorde ik, alleen geen idee wie jij wasquote:Op maandag 3 september 2007 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
kwam ik jou en mstx tegen, zegt die kerel: ja, ik ben Bert en dat is Bart, van FOK!
ik denken: Bert en Bart
quote:Op maandag 3 september 2007 23:31 schreef SDJ het volgende:
Ik heb ook bijna geen Fok!ker herkend
Ja Remcore dan, en Seth, maar die kende ik via PF wel
En tha_Bartman weer via zijn meisje, Sief
quote:Op maandag 3 september 2007 23:25 schreef SDJ het volgende:
Owja nog ff tracklistje van 24:
Scope DJ @ 24:
01. The Prophet ft. Headhunterz - High Rollerz
02. Builder - Her Hardbeat Market Voice (Zero'z Mash-up)
03. Unknown - Take On My Bootleg
04. Scope DJ - Rock Hypnotic
05. Scope DJ - Protocol
06. Abject - In Our Memories
07. Scope DJ - Lockdown
ikke nietquote:Op maandag 3 september 2007 18:33 schreef 16meter het volgende:
En we gaan met zuh alluh naar Duitsland.
Die hele set heb ik live meegekregen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De set van a-lusion op defqon is zo vet.
Atlantic Wave - The Creation 2007 , wat een magische opbouw, heerlijk nummer
Gekke bekke showquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
de foto's van 24 die ik gemaakt heb zijn te bewonderen op http://www.mijnalbum.nl/Album=7CDNYBGC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |