quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:11 schreef doka het volgende:
tvp voor morgenochtend.
Zo. Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.

Thxquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:09 schreef nachtzuster het volgende:
On topic! een vers ontbijtje![]()
[afbeelding]
Ik lig me toch maar te ergeren aan een klapperende en piepende poort van paar huizen verder![]()
En ja tis échte kofiie![]()
en andere voor de senseo junks... *zucht*
Smakelijk![]()
Laterrrrrr![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:32 schreef doka het volgende:
Vandaag is het zover. Ik voel het!
Boobie Time
[afbeelding]

lekker!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:09 schreef nachtzuster het volgende:
On topic! een vers ontbijtje![]()
[afbeelding]
Ik lig me toch maar te ergeren aan een klapperende en piepende poort van paar huizen verder![]()
En ja tis échte kofiie![]()
en andere voor de senseo junks... *zucht*
Smakelijk![]()
Laterrrrrr![]()

Sorry............quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:51 schreef mootie het volgende:
[..]
lekker!![]()
Wie belt er nou om 8.15 aan, als ik om 04.00 ga slapen![]()

Begin de dag met een dansjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef ppi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga lekker douchen en fris de dag in.

Stad, mensen, vuil, feyenoord, holigans, brug.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef ppi het volgende:
Als ik nou "Rotterdam" zeg, wat zeggen jullie dan ?
Associaties zeg maar.

Ja, ik pak straks de trein en ga naar Rotterdam, ben ik echt al minstens 20 jaar niet meer geweest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stad, mensen, vuil, feyenoord, holigans, brug.
Zoiets?

Bokitoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef ppi het volgende:
Associaties zeg maar.

A, op die mannierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja, ik pak straks de trein en ga naar Rotterdam, ben ik echt al minstens 20 jaar niet meer geweest.
En darvoor kwam ik er eigenlijk ook zelden of nooit.
En wie weet kom ik zo in een speciale rotterdam stemming.
Maar ik wil d'r een beetje rondstruinen, doelloos dwalen of zoiets, heb een soort van vakantie.

010 is iig verder voor mij dan voor jouquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef ppi het volgende:
evt wat weed kopen.....
wat je van ver haalt is lekker........
Is Rotterdam ver ?
Deze vraag zouden we als startpunt kunnen zien waarmee we vandaag een soort van filosofisch gesprekje gaan voeren naast het vrije assiocieeren rond Rdam.
Ver is natuurlijk een relatief begrip.
Tis een uur met de trein naar Rotterdam, das te doen itt een orgasme van een uur lijkt me.

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Rotterdam. Daar is mijn beste vriend geboren. Die nu al jaren in Italië woont. Mijn Rotterdamse associatie laat zich dus samenvatten meten
.
Moeilijk, moeilijk: moet ik me gaan verdiepen in de gortdroge informatie voor een te schrijven brochure of mezelf trakteren op nog eenen
.

Krijg ik een pm van weetikveelwie dattie nog wel een paar kilo heeft liggen........quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef ppi het volgende:
evt wat weed kopen.....

Waar gaat dat over, die brochure ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Moeilijk, moeilijk: moet ik me gaan verdiepen in de gortdroge informatie voor een te schrijven brochure of mezelf trakteren op nog eenen
.

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Krijg ik een pm van weetikveelwie dattie nog wel een paar kilo heeft liggen........
Om 13.00 op CS met een rode bos rozen.....
![]()

Toeristise handleiding, 'Where to buy weed in Holland'quote:

Ik zit nu vlak bij Utrecht, ga met de trein.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
010 is iig verder voor mij dan voor jou![]()
en dat is absoluut![]()

Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:55 schreef ppi het volgende:
Waar gaat dat over, die brochure ?

Haha, ja, ik heb twee keer wat op straat gekocht, jaren geleden toen weedgebruik nog een stuk schimmiger was als nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toeristise handleiding, 'Where to buy weed in Holland'![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Haha, ja, ik heb twee keer wat op straat gekocht, jaren en jaren geleden toen weedgebruik nog een stuk schimmiger was als nu.
Wat een rotzooi was dat.........
Maar nu heb ik ook een uitermate naieve kant zo nu en dan.
Ik geloof te snel in mensen zo nu en dan blijkbaar

Heb je speciale kleding om in rolstoelen te zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.
Probeer daar maar eens een coherent en boeiend verhaal van te maken.

Yep. Met een specifieke pasvorm, voor het zittend bestaan. Of met handige klittenbandsluitingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef pullup het volgende:
Heb je speciale kleding om in rolstoelen te zitten![]()

wildesexquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef ppi het volgende:
Associaties zeg maar.

Morge kzquote:

Tjaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.

quote:

Grmbl daar ga ik niet meer vanaf komenquote:

sletquote:

we helpen je graag, kutnewbeequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:22 schreef ppi het volgende:
ik verwissel de Quote en de Edit button hier nu op FOK....

Dat zal danny niet leuk vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:22 schreef ppi het volgende:
ik verwissel de Quote en de Edit button hier nu op FOK....

Gewoon even rondje westerpark fietsen, is het zo weer overquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Grmbl daar ga ik niet meer vanaf komen![]()

WTF doe ik in een luchtballonquote:

Stille hintquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF doe ik in een luchtballon![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kappers

Ze hebben toch wel hoertjes daarquote:

Wat een vreemde combinatie! Op de één of andere manier voelt dat niet juist.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]

Dag lieve newbee, zullen we je helpen ?quote:

Ik vond die peugeot banner ook niet leukquote:

Weet niet zeker of ik 1 uur wel haal hoor, ik neem een roodgrijze rugzak mee voor de weed de rozen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef kleinzusje het volgende:
Ben even rozen kopen, heb een afspraak![]()
tot strakkies![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef Peter6000 het volgende:
Een bossie, een bossie, een bossie rode rozen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat een vreemde combinatie! Op de één of andere manier voelt dat niet juist.

Is dat zijn koosnaampjequote:

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef demins het volgende:
Ik wil verkering!
Edit: Met een meisje van vrouwelijke komaf, tussen de 25 en 30 en bloedmooi...

Hé Peter, heb jij de onderkant al ontvangen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef Peter6000 het volgende:
Een bossie, een bossie, een bossie rode rozen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nee, nog niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Peter, heb jij de onderkant al ontvangen?

ik ben gewoon te oud...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef demins het volgende:
Ik wil verkering!
Edit: Met een meisje van vrouwelijke komaf, tussen de 25 en 30 en bloedmooi...

Hmmm, de bovenkant is blijkbaar minder in trek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Maar ik heb al wel 2 potentiële kopers.

Dat dacht ik ook, in eerste instantie. Maar nu ik alles heb doorgenomen, snap ik het wel. Gevangenen die bijv. geweldadig zijn, worden in hun bewegingsvrijheid beperkt met specifieke hulpmiddelen. Hetzelfde geldt voor verstandelijk gehandicapten die bijvoorbeeld een neiging hebben tot automutileren of smeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef Talitha het volgende:
Wat een vreemde combinatie! Op de één of andere manier voelt dat niet juist.

Pfffff, hij is gewoon te kritisch!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben gewoon te oud...![]()
![]()
goeiemorgen allemaal....
![]()
![]()

Nee, een spelletje (Prison Tycoon) om de verhaallijn Dennis - Nadia te overleven en tijd te verdrijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmmm, de bovenkant is blijkbaar minder in trek.
Welke gevangenis? DGK?

en ik ben gewoon ook te zien in je ava...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pfffff, hij is gewoon te kritisch.
Morguh Buufje.![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik ben gewoon ook te zien in je ava...![]()
maar nu neemt mijn drie-jarige zoon de computer over. tijd voor mij om iets nuttigs te gaan doen...![]()
tot later![]()
![]()

Oh ja keileweg is er niet meer hequote:

Ik ben nog niet overtuigd, maar ik vertrouw op jouw vakmanschap.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, in eerste instantie. Maar nu ik alles heb doorgenomen, snap ik het wel. Gevangenen die bijv. geweldadig zijn, worden in hun bewegingsvrijheid beperkt met specifieke hulpmiddelen. Hetzelfde geldt voor verstandelijk gehandicapten die bijvoorbeeld een neiging hebben tot automutileren of smeren.
Heb de eerste opzet en ga zo maar eens het eerste copy-conceptje maken. Komt goed.

[COS 2328] Dennix - Nadia -- never ending storyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:01 schreef Jewscky het volgende:
Zijn er geen andere beelden dan die twee kwallen?![]()
![]()

Peter aan de simulatiespelletjes? Had ik niet van je verwacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, een spelletje (Prison Tycoon) om de verhaallijn Dennis - Nadia te overleven en tijd te verdrijven.
Ik hoop niet dat Gert perongeluk een kikker uitprint en opstuurt.

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik ben gewoon ook te zien in je ava...![]()
maar nu neemt mijn drie-jarige zoon de computer over. tijd voor mij om iets nuttigs te gaan doen...![]()
tot later![]()
![]()

Doen ze hier ook, vertrouwen op mijn vakvrouwschap. Mafketels.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:02 schreef Talitha het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik vertrouw op jouw vakmanschap.
Ik voel me vereerd!quote:Je staat trouwens in mijn ava.![]()

WoW heb ik geprobeerd maar dat begreep ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Peter aan de simulatiespelletjes? Had ik niet van je verwacht.Ik WoW alleen maar.
![]()
.

Oke, ik ben weg, kijken in Rotterdam.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ik 1 uur wel haal hoor, ik neem een roodgrijze rugzak mee voor de weed de rozen.
Maar nu ga ik douchen.

Veel plezier ppiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Oke, ik ben weg, kijken in Rotterdam.
Het zal idd wel iets na enen worden.

Daar ben je volgens mij meer op je plaats.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als de verhaallijn Dennis - Nadia is afgelopen haak ik wel weer aan bij DGK.

Kommentaar op de streamsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef ikreageer het volgende:
Nadia: Amanda weet jij wat "achieve" betekent?
Amanda: In welke taalopbouw?
Als dit niet vermakelijk is dan weet ik het ook niet meer!

Kopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:
Zo snel via internet gekocht, ook.

Daar heb ik nog een eindscriptie over liggen over vrijheidsbeperkende maatregelen, automutileren etc..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, in eerste instantie. Maar nu ik alles heb doorgenomen, snap ik het wel. Gevangenen die bijv. geweldadig zijn, worden in hun bewegingsvrijheid beperkt met specifieke hulpmiddelen. Hetzelfde geldt voor verstandelijk gehandicapten die bijvoorbeeld een neiging hebben tot automutileren of smeren.
Heb de eerste opzet en ga zo maar eens het eerste copy-conceptje maken. Komt goed.

Ja. Ik ben nog old skool qua cd's en films. Die koop ik. Op de een of andere manier heeft een 'echte' cd of film voor mij meer waarde dan eentje die is gedownload.quote:

Lol, je doet je naam geen eer aan iigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nog old skool qua cd's en films. Die koop ik. Op de een of andere manier heeft een 'echte' cd of film voor mij meer waarde dan eentje die is gedownload.
Kopieën beluister/bekijk ik een keer en dan belanden ze achter in de kast. En ik hou ervan de booklets van voor naar achter en terug te lezen.

Ik ben er zelfs voor naar de FB gegaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was gewoon fucking Moots vergeten![]()

Ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs voor naar de FB gegaan![]()

Het spijt mequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs voor naar de FB gegaan![]()

Kusje????quote:

heb je ze inmiddels wel al gesproken??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Kusje????![]()
(chagrijnig, miste net een telefoontje, denk van onze beste vrienden, dat hun kindje geboren is)![]()

Nee, telefoontje kwam van de verloskundigenpraktijk, wazig, omdat ze in het ziekenhuis ligt. Heb ook nog niet geprobeerd te bellen overigens, zullen wel op hun eigen momentje willen bellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je ze inmiddels wel al gesproken??

ow, ik zou terug hebben gebeld naar dat nummerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, telefoontje kwam van de verloskundigenpraktijk, wazig, omdat ze in het ziekenhuis ligt. Heb ook nog niet geprobeerd te bellen overigens, zullen wel op hun eigen momentje willen bellen.

Het gekke is........ dit lijkt me dus niet hun praktijk...... ben in de war nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, ik zou terug hebben gebeld naar dat nummer![]()
misschien hebben ze je wel ergens voor nodig ofzo...
ja ik verzin altijd apen en beren als excuus...![]()
![]()

ja wat gek... misschien toch een ander telefoontje gemist.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gekke is........ dit lijkt me dus niet hun praktijk...... ben in de war nu.

Mijn foon had dit nr opgeslagen, en ik het het gegoogled. Raaaaaaaaar!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja wat gek... misschien toch een ander telefoontje gemist.
da's dus het nadeel van nummermelder![]()
eerder belde ik altijd terug. nu heb ik een alternatief...
omgekeerd zoeken, op nummer dus!
misschien heb je er wat aan...![]()
![]()

heel weird...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn foon had dit nr opgeslagen, en ik het het gegoogled. Raaaaaaaaar!

Okay...... ik bel wel!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heel weird...
toch maar ff bellen dan?![]()
* nogal nieuwsgierig van aard is

quote:

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef mootie het volgende:
Ahaha een andere vriendin, die daar werkt, wilde weten of de baby er al was.![]()

Daarna wordt het leuker volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wat een stress hè, het krijgen van een baby...![]()

dit filmpje heb ik op m'n hyves gehad!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daarna wordt het leuker volgens mij.
http://youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk&mode=related&search=

Ga naar bed Gert!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
Zo, heb de boel opgeschoond.![]()
Mensen, graag weer on topic posten hier, vanaf nu.![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga naar bed Gert!
Sorry, ik kon het niet laten.

Pick onequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit filmpje heb ik op m'n hyves gehad!![]()
![]()
er was bij de leukste thuis, vroegâh, een filmpje van een baby die zo de slappe lach had van zichzelf in een spiegeltje...
![]()

tried thatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pick one
http://youtube.com/results?search_query=baby+laughing+mirror

maar daar vind ik wel dit?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pick one
http://youtube.com/results?search_query=baby+laughing+mirror

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar daar vind ik wel dit?
http://www.youtube.com/watch?v=EwTZ2xpQwpA&NR=1

O dat soort filmpjes vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit filmpje heb ik op m'n hyves gehad!![]()
![]()
er was bij de leukste thuis, vroegâh, een filmpje van een baby die zo de slappe lach had van zichzelf in een spiegeltje...
![]()

Oké dan, waarom ben je aan het huilen...?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
1. andy speelt pas volgende week
2. Klopt
3. Heb je het tegen mij filmslet ?

Heb 4 uur in de regen staan wachten met een bosje rode rozen, hij was er nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké dan, waarom ben je aan het huilen...?

Geef mij maar Marat lekker hoertje van me .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
1. andy speelt pas volgende week
2. Klopt
3. Heb je het tegen mij filmslet ?

Kon je je niet vermaken met die kilo weed rozen die je bij je had?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb 4 uur in de regen staan wachten met een bosje rode rozen, hij was er niet![]()

Zeg dat slettenfilmpje van mij en mn vriend, heb jij dat nog ergens bewaard ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Geef mij maar Marat lekker hoertje van me .![]()
![]()

Het was 010, geen 020quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb 4 uur in de regen staan wachten met een bosje rode rozen, hij was er niet![]()

Ja Ik heb het nog in mijn vibratormandje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg dat slettenfilmpje van mij en mn vriend, heb jij dat nog ergens bewaard ?![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik heb het nog in mijn vibratormandje.![]()
![]()
Wacht even naar mijn slaapkamer lopen.
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=8d154073124c78

Nee volgens mij niet maar ik kan hem altijd nog een keer maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Laatste vraag, voor dat ik weg ben: je zei dat het maar een paar dagen geldig was, dus kan ik hem opslaan ? Of zo ?![]()
Lees het antwoord later terug![]()

Hij is prachtigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
De moeizame adolescentiefase van een veel te grote appel.

Ik zag dat je je verveelde, maar zoveel??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

Mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

Gaaf, ik zie dat hij niet ver van de boom valt.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Ik stond in de buurt van V&D te schuilen voor de regen. Er stonden ook 3 meisjes, iets jonger dan Amanda. Beetje dezelfde kleren, geblondeerd, stevig opgemaakt.
Hoor ik van 1 meisje 'Hij is lief hoor'. 'Hij heeft ook hele mooie benen' en 'Echt waar, Dennis is heel lief voor mij'.
Dan weet ik niet of ik teveel DGK kijk, of dat DGK toch het echte leven neerzet.

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Ik stond in de buurt van V&D te schuilen voor de regen. Er stonden ook 3 meisjes, iets jonger dan Amanda. Beetje dezelfde kleren, geblondeerd, stevig opgemaakt.
Hoor ik van 1 meisje 'Hij is lief hoor'. 'Hij heeft ook hele mooie benen' en 'Echt waar, Dennis is heel lief voor mij'.
Dan weet ik niet of ik teveel DGK kijk, of dat DGK toch het echte leven neerzet.

Hier nog een, het zou wel heel eng zijn als de gemiddelde 19-jarige een Amanda-kloon isquote:

Over wie heb je het !?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]

Ik vreesch dat zo'n situatie met de hedendaagse jeugd slechts een viertal jaren van ons verwijderd is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hier nog een, het zou wel heel eng zijn als de gemiddelde 19-jarige een Amanda-kloon is![]()
![]()

Ben ik blij dat ik geen kinderen hebquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreesch dat zo'n situatie met de hedendaagse jeugd slechts een viertal jaren van ons verwijderd is.

Hoezo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen kinderen heb![]()

Ik ben bang....dat....nou ja, ga eens op een gemiddelde VMBO in het westen kijken en trek je conclusiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hier nog een, het zou wel heel eng zijn als de gemiddelde 19-jarige een Amanda-kloon is![]()
![]()

Het lekt ondertussen ook door tot de ietwat hogere opleidingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben bang....dat....nou ja, ga eens op een gemiddelde VMBO in het westen kijken en trek je conclusie

quote:

De laatste 5 jaar ben ik daar niet meer geweest, daarvoor vond ik dat wel meevallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het lekt ondertussen ook door tot de ietwat hogere opleidingen.

Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De laatste 5 jaar ben ik daar niet meer geweest, daarvoor vond ik dat wel meevallen.

ik zie een Y-chromosoom, maar waar is de Xquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

Heel vroeger was het kut.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En heel vroeger was het nog veel beter![]()

De appel is mannelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zie een Y-chromosoom, maar waar is de X![]()

Dat ligt er aan wat het was voor het kut van heel vroeger, er zit alleen maar een kekke tijd aan te komen als het voor heel vroeger ook kek wasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heel vroeger was het kut.
Een beetje vroeger was het kek.
En nu is het weer kut.
Dus technisch gezien zit er weer een kekke tijd aan te komen.

Tuurlijk was het voor heel vroeger ook kek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat het was voor het kut van heel vroeger, er zit alleen maar een kekke tijd aan te komen als het voor heel vroeger ook kek was![]()

Wtf!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
Ik haaaaaat kutnewbies![]()
![]()
Dat had ik nooit, maar toen kende ik sloury de kutmuis nog niet![]()
![]()
Ik dacht dat ik zelfs met haar in een kliekje zat
Gaat ze me zitten tarten![]()
Nu is het totale mayhem-terror-oorlog, op naar het COS-discussie topic om die kutnewbie even op haar plek te zetten
[afbeelding]

Een reply op mij gemaakt zonder enige vorm van respectquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!?
Update mij eensch, wat heeft soury gedaan?![]()

Dat stel jij nou wel maar stel dat het zo was:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk was het voor heel vroeger ook kek.
Eerst was het kut, want toen was er niets.
Toen was er een beetje dus toen werd het kek.
Toen kwam er meer en werd het weer kut.
Toen werd de meuk een beetje rechtgetrokken en was het weer kek.
Toen brak de pleuris uit omdat iemand veel meer meuk wou dan hij recht op had en was het kut.
Toen diegene eenmaal opgetieft waren was het weer kek.
Toen werd iedereen lui en dom en nu is het dus weer kut.

Wáááár!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een reply op mij gemaakt zonder enige vorm van respect![]()

Dan zie ik de breezergeneratie als dramatisch, het feit dat die krengen niet allemaal op hun verjaardag deaudtgaan zodat we er met een jaar vanaf zijn als kut en zijn we alsnog toe aan iets keks.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat stel jij nou wel maar stel dat het zo was:
Eerst was het kut, want toen was er niets.
Toen was er een beetje dus toen werd het kek.
Toen kwam er meer en werd het weer kut.
Toen brak de pleuris uit omdat iemand veel meer meuk wou dan hij recht op had en werd het dramatisch.
Toen werd de meuk een beetje rechtgetrokken en was het weer kut.
Toen diegene eenmaal opgetieft waren was het weer kek.
Toen werd iedereen lui en dom en nu is het dus weer kut.
Dan staat ons eerst weer een dramatisch te wachten voor het weer gewoon kut wordt en daarna pas weer kek![]()

Je gaat je tetten posten!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:38 schreef Lobasca het volgende:
Laat mij het niveau hier even opkrikken...![]()

Hi motherfuckerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeau mag ik het horen.
'Sup, bitch.

soury op oorlogspadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
Ik haaaaaat kutnewbies![]()
![]()
Dat had ik nooit, maar toen kende ik sloury de kutmuis nog niet![]()
![]()
Ik dacht dat ik zelfs met haar in een kliekje zat
Gaat ze me zitten tarten![]()
Nu is het totale mayhem-terror-oorlog, op naar het COS-discussie topic om die kutnewbie even op haar plek te zetten
[afbeelding]

Volgens mij ben jij aan de beurt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alweer?
o, nee, die waren niet van mij

Eerst de kerels met de billen blootquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan de beurt.![]()
![]()
![]()
![]()

Vraag toegang tot KPD.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerst de kerels met de billen bloot![]()
maar die zitten hier niet

Moet ik nu eerst weer in dat fuckin' FOK klote woordenboek gaan opzoeken wat that is? Geen zin an. You tell me!quote:

Keiharde Porno voor Danny.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik nu eerst weer in dat fuckin' FOK klote woordenboek gaan opzoeken wat that is? Geen zin an. You tell me!![]()

http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik nu eerst weer in dat fuckin' FOK klote woordenboek gaan opzoeken wat that is? Geen zin an. You tell me!![]()

Jeezig... Wat een ranzig gedoe, daar hoor ik niet bij...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
In Aanmeldtopic KPD toestemming vragen.
Dan kan je hier: http://forum.fok.nl/forum/128 naar binnen.

En dan nog iets... Dit was de eerste keer dat ik een meisje hoorde zeggen dan een knul mooie benen heeft. Wordt daar nu ook al op gelet. Ik bedoel, zijn we over 10 jaar zover dat mannen desnoods hun kuiten of bovenbenen laten volspuiten omdat ze spillebenen hebben.quote:

Wat is er mis met tetten en neuken!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeezig... Wat een ranzig gedoe, daar hoor ik niet bij...![]()

Dan staat Brian vooraan, die heeft ook van die spillebeentjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan nog iets... Dit was de eerste keer dat ik een meisje hoorde zeggen dan een knul mooie benen heeft. Wordt daar nu ook al op gelet. Ik bedoel, zijn we over 10 jaar zover dat mannen desnoods hun kuiten of bovenbenen laten volspuiten omdat ze spillebenen hebben.

Ik heb toevallig prachtige benen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan nog iets... Dit was de eerste keer dat ik een meisje hoorde zeggen dan een knul mooie benen heeft. Wordt daar nu ook al op gelet. Ik bedoel, zijn we over 10 jaar zover dat mannen desnoods hun kuiten of bovenbenen laten volspuiten omdat ze spillebenen hebben.

Ieeeeeeeeeeks.... een vent met spillepootjes...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]

Sinds ik Amanda en Nadia 'ken', vallen die types me wel meer op. Maar ik woon in een studentenstad, de meeste meiden van die leeftijd die je in het centrum ziet, zien er gelukkig nog wel fris uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er mis met tetten en neuken!?![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan staat Brian vooraan, die heeft ook van die spillebeentjes.

Moest ook meteen aan Brian denken, al heette het vriendje Dennisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan staat Brian vooraan, die heeft ook van die spillebeentjes.

Ik mag toch hopen dat de meisjes van die leeftijd in een studentenstad ook een IQ hebben wat danig hoger is dan dat van Amand en Nadia, dat verklaart wellicht de frisheidquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Sinds ik Amanda en Nadia 'ken', vallen die types me wel meer op. Maar ik woon in een studentenstad, de meeste meiden van die leeftijd die je in het centrum ziet, zien er gelukkig nog wel fris uit.
Maar ik zie ze wel. En als ik die twee sloeries op dit moment weer bezig zie in de chill, dan bekruipt mij de angst dat ze eigenlijk helemaal niet zo afwijkend zijn.

Het lot van de man in koude landenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toevallig prachtige benen.![]()
Alleen niemand ziet ze ooit.![]()

Ik heb gewoon een hekel aan korte broeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lot van de man in koude landen![]()

Het vriendje had dan ook mooie benenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Moest ook meteen aan Brian denken, al heette het vriendje Dennis![]()

Ik kom nooit in foute kroegen, Basjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeks.... een vent met spillepootjes...![]()
Hi darling, nog in een foute kroeg geweest, waar ze jouw taal niet spraken?![]()

Ik wil daar ook nog een keer met je op stap....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom nooit in foute kroegen, Basje![]()
Ben gisteren nog even wezen kijken, ze hebben ons overleefd![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeezig... Wat een ranzig gedoe, daar hoor ik niet bij...![]()

Absoluut hoger, maar dat is niet moeilijk. Da's ook eigenlijk het fijne van deze stad. Elk jaar ook weer een prachtig gezicht als er een nieuwe lading studentjes vers van de pers binnenkomtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de meisjes van die leeftijd in een studentenstad ook een IQ hebben wat danig hoger is dan dat van Amand en Nadia, dat verklaart wellicht de frisheid

Dat weet je niet. Misschien vinden meiden je stelten in kistjes wel onweerstaanbaar stoer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan korte broeken.
Ziet er ook niet uit met mijn kisten eronder.

Tja Het is wel zwaar voor ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lot van de man in koude landen![]()

Ik heb óók een hekel aan meiden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien vinden meiden je stelten in kistjes wel onweerstaanbaar stoer.

Ik snap het nog steeds niet. Tenzij ze heel kort of dik zijn, zijn benen toch zowat het laatste waarop je let?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het vriendje had dan ook mooie benen![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Haha, die jaap!

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is die nadia toch een zeikwijf.

Ik vond gisteren de TV uitzending wel tof, hoe Jaap zo met Palma bezig was, geweldig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is die nadia toch een zeikwijf.

Was leuk he? We spreken wel een keer afquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil daar ook nog een keer met je op stap....![]()
![]()

En ik heb nog wel een beetje schijt in mijn buik zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een schandalig vies zeikwijf, ik pis op d'r
![]()

Ik kijk echt wel naar de benen... die moeten tenslotte de welede dragen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja Het is wel zwaar voor ze.![]()
Eerlijk gezegd heb je wel een punt. Ik moet zeggen dat de benen van mannen toch wel het laatste is waar ik naar kijk.
Of ze moeten enorm opvallen. Dikke boomstammen, of hele korte beentjes![]()

Dan nog, het is uitermate triest dat ze behalve zijn lief zijn en mooie benen hebben niets beters over hem te melden hadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Tenzij ze heel kort of dik zijn, zijn benen toch zowat het laatste waarop je let?

Ha ha, ik had dit nog niet gelezen toen ik zo ongeveer hetzelfde schreef.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja Het is wel zwaar voor ze.![]()
Eerlijk gezegd heb je wel een punt. Ik moet zeggen dat de benen van mannen toch wel het laatste is waar ik naar kijk.
Of ze moeten enorm opvallen. Dikke boomstammen, of hele korte beentjes![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Was leuk he? We spreken wel een keer af![]()

Maak je niet druk, wij zijn uiteindelijk in het voordeel. Mannen worden bij het ouder worden alleen maar mooier.....vrouwen hebben daarentegen een probleem.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb óók een hekel aan meiden.![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha, ik had dit nog niet gelezen toen ik zo ongeveer hetzelfde schreef.
Nou oppassen dat we er zelf niet op gaan letten.

Genau, muhahaha!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet druk, wij zijn uiteindelijk in het voordeel. Mannen worden bij het ouder worden alleen maar mooier.....vrouwen hebben daarentegen een probleem.....

en we zijn nog ongesteld ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet druk, wij zijn uiteindelijk in het voordeel. Mannen worden bij het ouder worden alleen maar mooier.....vrouwen hebben daarentegen een probleem.....

Ik voel me te classy om daar te lurken....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey. Goedenavond.
Was je erg geschockeerd?![]()

Nou ja, dat nadeel ben je wel weer kwijt als je ouder wordt. Alleen moet je even door een periode heen waarbij de dagelijks last hebt van hormonen i.p.v. één week per maand.quote:

ik ook al ben ik wel nieuwsgierig. vandaar de vraag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik voel me te classy om daar te lurken....![]()

Uitzonderingen bevestigen de regel, knaapquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Kindje van godquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
God, en ik bén al zo knap.

Opvliegers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat nadeel ben je wel weer kwijt als je ouder wordt. Alleen moet je even door een periode heen waarbij de dagelijks last hebt van hormonen i.p.v. één week per maand.

Tuurlijk, maar daar hebben we het niet over, teveel gedoe!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, knaap![]()

En daarom heette hij natuurlijk ook Dennisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan nog, het is uitermate triest dat ze behalve zijn lief zijn en mooie benen hebben niets beters over hem te melden had
Het is dus waarschijnlijk een lieve lelijke klaploper die vroeger vaak een balletje getrapt heeft en daardoor nog een paar gespierde benen heeft.

Ach wees blij, voor je het weet heeft je partner 40.000 euro van je kids gejatquote:

'Satanisten'quote:

Jullie worden niet mooier, lelijke en/of dikke mannen zijn alleen meer geaccepteerd dan lelijke en/of dikke vrouwen, kijk maar wat je op TV ziet, of vond je Wibo vd Linden een voorbeeld van een atletisch gebouwde man??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Ik val niet op donkere vrouwen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach wees blij, voor je het weet heeft je partner 40.000 euro van je kids gejat![]()

Een echte Satanist zou binnen 2 dagen in de gevangenis zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
'Satanisten'![]()
![]()
.
Ik ben er momenteel met één aan het tsjetten.

I knowquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat gaat ook over, als je ouder en wijzer wordt..

Dit doet me denken aan pr0nquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik val niet op donkere vrouwen.![]()
Alhoewel Day best sexy is.![]()

Ik lul 99% van de tijd compleet uit mijn nek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij niet.![]()
Ik helemaal naar de COS toe omdat je me nieuwsgierig had gemaakt.

Yup.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan pr0n. Je weet vast wel wat ik bedoel
.
![]()

En niet alleen over de streamsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lul 99% van de tijd compleet uit mijn nek.
En ik heb sinds het betalen geen bewegende streambeelden meer gezien.

Dat zei ik dan ook niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En niet alleen over de streams![]()

Zoooooo.... waar lét jij allemaal op dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:10 schreef itsme het volgende:
[..]
O God. Houd op. Als ik daar ook nog op moet gaan letten zou ik gek worden.
![]()

Aha, Ja dat wist ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lul 99% van de tijd compleet uit mijn nek.
En ik heb sinds het betalen geen bewegende streambeelden meer gezien.

Ik kan echt afhaken op de klank van een stem of van die dommige stopwoordjes.......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoooooo.... waar lét jij allemaal op dan?
Ik hoef niet (rond) te kijken, maar voor mij is toch zo'n beetje standaard: ogen, iq, en dan de rest![]()

Nee zeg. Ik reageer in stijl. Want zoals je weet, moet je elkequote:

Ik heb overigens FF12 gepwnd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha, Ja dat wist ik niet.![]()
Maar nu dus wel.![]()
Ik heb 2 keer betaald voor de streams voor een maandje maar ik ga echt niet betalen voor de Gouden Kapsalon![]()

Jaap, Huub en Lieke hebben samen toch wel leuke momentjes tussendoor...het is niet alleen maar kapsalon. Daarnaast heb ik de indruk dat de locks iets minder aan het worden zijn. Zowaar sprak Huub net het woord autobom, politiebegeleiding uit zonder dat er een lock was.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha, Ja dat wist ik niet.![]()
Maar nu dus wel.![]()
Ik heb 2 keer betaald voor de streams voor een maandje maar ik ga echt niet betalen voor de Gouden Kapsalon![]()

Je weet dus niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee zeg. Ik reageer in stijl. Want zoals je weet, moet je elkepost met een
post beantwoorden. En elke
post met een
![]()
![]()

Onslow van Daisy uit Keeping Up Appearancesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jullie worden niet mooier, lelijke en/of dikke mannen zijn alleen meer geaccepteerd dan lelijke en/of dikke vrouwen, kijk maar wat je op TV ziet, of vond je Wibo vd Linden een voorbeeld van een atletisch gebouwde man??

Ogen en toch ook wel bouw, en lach.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoef niet (rond) te kijken, maar voor mij is toch zo'n beetje standaard: ogen, iq, en dan de rest![]()

Ze zou toch niet echt boos zijnquote:

En uiteindelijk draait het allemaal om uitstraling en of die *klik* er wel of niet is, als die er niet is dan maakt het niet uit hoe geweldig de rest is, dat kun je net zo goed gelijk stoppen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]

De mijne ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb overigens FF12 gepwnd.![]()
![]()
![]()
Erg bevredigend![]()
Ben nu weer overnieuw begonnen met FFX, blijft geloof ik toch mijn favoriet.![]()

Onslow is bijna aantrekkelijk zelfsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Onslow van Daisy uit Keeping Up Appearances![]()

Je kunt wel voorbeelden aanhalen waarbij het niet zo is, zo ook voor vrouwen. In zijn algemeenheid is het volgens mij toch wel zo dat mannen op leeftijd mooier worden en vrouwen minder.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jullie worden niet mooier, lelijke en/of dikke mannen zijn alleen meer geaccepteerd dan lelijke en/of dikke vrouwen, kijk maar wat je op TV ziet, of vond je Wibo vd Linden een voorbeeld van een atletisch gebouwde man??

Kan ik me voorstellen. Ik ga niet eens beginnen aan een lijstje te beginnen met brallende mannen. Gelukkig hoef ik dat ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan echt afhaken op de klank van een stem of van die dommige stopwoordjes.......

Aerodome...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef itsme het volgende:
[..]
De mijne ook.![]()
Denk dat ik weer overnieuw moet beginnen met F12. Was net waar die schepen begonnen. Dat je in een luchtschip kunt reizen.

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik ga niet eens beginnen aan een lijstje te beginnen met brallende mannen. Gelukkig hoef ik dat ook niet![]()
Het kan nog erger. Een leraar van mijn middelbare school was eens gecharmeerd van een mooi meisje dat elke dag haar fiets bij hetzelfde station stalde. Op een dag keek hij naar het bordje boven de fiets. Ze heette Grietje Slijm. Toen was het over.

Koken en inkomen! Dat eerste is een grapje, het tweede schijnt toch wel waar te zijn. Vrouwen willen vooral dat een man voor ze kan zorgen, het schijnt bij ieder onderzoek op één te staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En uiteindelijk draait het allemaal om uitstraling en of die *klik* er wel of niet is, als die er niet is dan maakt het niet uit hoe geweldig de rest is, dat kun je net zo goed gelijk stoppen.

We zijn meer aan oude, dikke, lelijke mannen gewend dan aan oude, dikke, lelijke vrouwen. Die eerste groep wil op TV ook nog wel eens iets serieus mogen zeggen, maar die laatste groep zie je al bijna niet, en als je ze wel ziet dan is het vrijwel altijd in een negatieve rol.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt wel voorbeelden aanhalen waarbij het niet zo is, zo ook voor vrouwen. In zijn algemeenheid is het volgens mij toch wel zo dat mannen op leeftijd mooier worden en vrouwen minder.

Ik hou het weer voor gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar je het over hebt.
MUTE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Dan zal ik wel weer eens anders zijn dan de rest.... what else is newquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koken en inkomen! Dat eerste is een grapje, het tweede schijnt toch wel waar te zijn. Vrouwen willen vooral dat een man voor ze kan zorgen, het schijnt bij ieder onderzoek op één te staan.

Die heb ik nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aerodome...
Dat mis ik toch wel een beetje in 10 trouwens...
Dat je niet zelf vrij rond kan vliegen![]()
Maar de summons/aeons/espers van 12 zijn wel ernstig geil![]()

Ik denk inderdaad dat jij net als ik niet in het gemiddelde valt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer eens anders zijn dan de rest.... what else is new

Dat zal dan die jongere vrouwen zijn maar ik haat dat en ken eigenlijk niemand in mijn vriendenkring die zo denkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koken en inkomen! Dat eerste is een grapje, het tweede schijnt toch wel waar te zijn. Vrouwen willen vooral dat een man voor ze kan zorgen, het schijnt bij ieder onderzoek op één te staan.

Ik ga de ps3 enkel en alleen kopen om 13 te spelen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet volgens mij.
Het is weer enorm wennen. Ik baal dat ik er mee ben gestopt want nu moet ik er weer helemaal in komen.
O ja ook leuk om te zorgen dat je b .v alleen maar achter elkaar wolven vermoord. krijg je ook weer extra's voor.
Ik was al redelijk gewend aan het nieuwe battle system. real time ipv turn based dit keer.
En ga jij een ps3 kopen voor de nieuwste FF?
He, Ik krijg nu toch wel weer zin om te beginnen.![]()

Daar kan ik mij wel ietwat in vinden. Daarnaast zijn de vrouwen op leeftijd die je wel op tv ziet dan weer regelmatig van het type manwijf en stuk geëmancipeerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
We zijn meer aan oude, dikke, lelijke mannen gewend dan aan oude, dikke, lelijke vrouwen. Die eerste groep wil op TV ook nog wel eens iets serieus mogen zeggen, maar die laatste groep zie je al bijna niet, en als je ze wel ziet dan is het vrijwel altijd in een negatieve rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |