Ik kan echt afhaken op de klank van een stem of van die dommige stopwoordjes.......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoooooo.... waar lét jij allemaal op dan?
Ik hoef niet (rond) te kijken, maar voor mij is toch zo'n beetje standaard: ogen, iq, en dan de rest![]()
Nee zeg. Ik reageer in stijl. Want zoals je weet, moet je elkequote:
Ik heb overigens FF12 gepwnd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha, Ja dat wist ik niet.![]()
Maar nu dus wel.![]()
Ik heb 2 keer betaald voor de streams voor een maandje maar ik ga echt niet betalen voor de Gouden Kapsalon![]()
Jaap, Huub en Lieke hebben samen toch wel leuke momentjes tussendoor...het is niet alleen maar kapsalon. Daarnaast heb ik de indruk dat de locks iets minder aan het worden zijn. Zowaar sprak Huub net het woord autobom, politiebegeleiding uit zonder dat er een lock was.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha, Ja dat wist ik niet.![]()
Maar nu dus wel.![]()
Ik heb 2 keer betaald voor de streams voor een maandje maar ik ga echt niet betalen voor de Gouden Kapsalon![]()
Je weet dus niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee zeg. Ik reageer in stijl. Want zoals je weet, moet je elkepost met een
post beantwoorden. En elke
post met een
![]()
![]()
Onslow van Daisy uit Keeping Up Appearancesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jullie worden niet mooier, lelijke en/of dikke mannen zijn alleen meer geaccepteerd dan lelijke en/of dikke vrouwen, kijk maar wat je op TV ziet, of vond je Wibo vd Linden een voorbeeld van een atletisch gebouwde man??
Ogen en toch ook wel bouw, en lach.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoef niet (rond) te kijken, maar voor mij is toch zo'n beetje standaard: ogen, iq, en dan de rest![]()
Ze zou toch niet echt boos zijnquote:
En uiteindelijk draait het allemaal om uitstraling en of die *klik* er wel of niet is, als die er niet is dan maakt het niet uit hoe geweldig de rest is, dat kun je net zo goed gelijk stoppen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De mijne ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb overigens FF12 gepwnd.![]()
![]()
![]()
Erg bevredigend![]()
Ben nu weer overnieuw begonnen met FFX, blijft geloof ik toch mijn favoriet.![]()
Onslow is bijna aantrekkelijk zelfsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Onslow van Daisy uit Keeping Up Appearances![]()
Je kunt wel voorbeelden aanhalen waarbij het niet zo is, zo ook voor vrouwen. In zijn algemeenheid is het volgens mij toch wel zo dat mannen op leeftijd mooier worden en vrouwen minder.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jullie worden niet mooier, lelijke en/of dikke mannen zijn alleen meer geaccepteerd dan lelijke en/of dikke vrouwen, kijk maar wat je op TV ziet, of vond je Wibo vd Linden een voorbeeld van een atletisch gebouwde man??
Kan ik me voorstellen. Ik ga niet eens beginnen aan een lijstje te beginnen met brallende mannen. Gelukkig hoef ik dat ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan echt afhaken op de klank van een stem of van die dommige stopwoordjes.......
Aerodome...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef itsme het volgende:
[..]
De mijne ook.![]()
Denk dat ik weer overnieuw moet beginnen met F12. Was net waar die schepen begonnen. Dat je in een luchtschip kunt reizen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik ga niet eens beginnen aan een lijstje te beginnen met brallende mannen. Gelukkig hoef ik dat ook niet![]()
Het kan nog erger. Een leraar van mijn middelbare school was eens gecharmeerd van een mooi meisje dat elke dag haar fiets bij hetzelfde station stalde. Op een dag keek hij naar het bordje boven de fiets. Ze heette Grietje Slijm. Toen was het over.
Koken en inkomen! Dat eerste is een grapje, het tweede schijnt toch wel waar te zijn. Vrouwen willen vooral dat een man voor ze kan zorgen, het schijnt bij ieder onderzoek op één te staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En uiteindelijk draait het allemaal om uitstraling en of die *klik* er wel of niet is, als die er niet is dan maakt het niet uit hoe geweldig de rest is, dat kun je net zo goed gelijk stoppen.
We zijn meer aan oude, dikke, lelijke mannen gewend dan aan oude, dikke, lelijke vrouwen. Die eerste groep wil op TV ook nog wel eens iets serieus mogen zeggen, maar die laatste groep zie je al bijna niet, en als je ze wel ziet dan is het vrijwel altijd in een negatieve rol.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt wel voorbeelden aanhalen waarbij het niet zo is, zo ook voor vrouwen. In zijn algemeenheid is het volgens mij toch wel zo dat mannen op leeftijd mooier worden en vrouwen minder.
Ik hou het weer voor gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar je het over hebt.
MUTE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zal ik wel weer eens anders zijn dan de rest.... what else is newquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koken en inkomen! Dat eerste is een grapje, het tweede schijnt toch wel waar te zijn. Vrouwen willen vooral dat een man voor ze kan zorgen, het schijnt bij ieder onderzoek op één te staan.
Die heb ik nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aerodome...
Dat mis ik toch wel een beetje in 10 trouwens...
Dat je niet zelf vrij rond kan vliegen![]()
Maar de summons/aeons/espers van 12 zijn wel ernstig geil![]()
Ik denk inderdaad dat jij net als ik niet in het gemiddelde valt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal ik wel weer eens anders zijn dan de rest.... what else is new
Dat zal dan die jongere vrouwen zijn maar ik haat dat en ken eigenlijk niemand in mijn vriendenkring die zo denkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koken en inkomen! Dat eerste is een grapje, het tweede schijnt toch wel waar te zijn. Vrouwen willen vooral dat een man voor ze kan zorgen, het schijnt bij ieder onderzoek op één te staan.
Ik ga de ps3 enkel en alleen kopen om 13 te spelen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet volgens mij.
Het is weer enorm wennen. Ik baal dat ik er mee ben gestopt want nu moet ik er weer helemaal in komen.
O ja ook leuk om te zorgen dat je b .v alleen maar achter elkaar wolven vermoord. krijg je ook weer extra's voor.
Ik was al redelijk gewend aan het nieuwe battle system. real time ipv turn based dit keer.
En ga jij een ps3 kopen voor de nieuwste FF?
He, Ik krijg nu toch wel weer zin om te beginnen.![]()
Daar kan ik mij wel ietwat in vinden. Daarnaast zijn de vrouwen op leeftijd die je wel op tv ziet dan weer regelmatig van het type manwijf en stuk geëmancipeerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
We zijn meer aan oude, dikke, lelijke mannen gewend dan aan oude, dikke, lelijke vrouwen. Die eerste groep wil op TV ook nog wel eens iets serieus mogen zeggen, maar die laatste groep zie je al bijna niet, en als je ze wel ziet dan is het vrijwel altijd in een negatieve rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |