Nou ja, dat nadeel ben je wel weer kwijt als je ouder wordt. Alleen moet je even door een periode heen waarbij de dagelijks last hebt van hormonen i.p.v. één week per maand.quote:
ik ook al ben ik wel nieuwsgierig. vandaar de vraag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik voel me te classy om daar te lurken....![]()
Uitzonderingen bevestigen de regel, knaapquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet druk, wij zijn uiteindelijk in het voordeel. Mannen worden bij het ouder worden alleen maar mooier.....vrouwen hebben daarentegen een probleem.....
Kindje van godquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
God, en ik bén al zo knap.
Opvliegers.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat nadeel ben je wel weer kwijt als je ouder wordt. Alleen moet je even door een periode heen waarbij de dagelijks last hebt van hormonen i.p.v. één week per maand.
Tuurlijk, maar daar hebben we het niet over, teveel gedoe!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, knaap![]()
En daarom heette hij natuurlijk ook Dennisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan nog, het is uitermate triest dat ze behalve zijn lief zijn en mooie benen hebben niets beters over hem te melden had
Het is dus waarschijnlijk een lieve lelijke klaploper die vroeger vaak een balletje getrapt heeft en daardoor nog een paar gespierde benen heeft.
Ach wees blij, voor je het weet heeft je partner 40.000 euro van je kids gejatquote:
'Satanisten'quote:
Jullie worden niet mooier, lelijke en/of dikke mannen zijn alleen meer geaccepteerd dan lelijke en/of dikke vrouwen, kijk maar wat je op TV ziet, of vond je Wibo vd Linden een voorbeeld van een atletisch gebouwde man??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet druk, wij zijn uiteindelijk in het voordeel. Mannen worden bij het ouder worden alleen maar mooier.....vrouwen hebben daarentegen een probleem.....
Ik val niet op donkere vrouwen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach wees blij, voor je het weet heeft je partner 40.000 euro van je kids gejat![]()
Een echte Satanist zou binnen 2 dagen in de gevangenis zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
'Satanisten'![]()
![]()
.
Ik ben er momenteel met één aan het tsjetten.
I knowquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat gaat ook over, als je ouder en wijzer wordt..
Dit doet me denken aan pr0nquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik val niet op donkere vrouwen.![]()
Alhoewel Day best sexy is.![]()
Ik lul 99% van de tijd compleet uit mijn nek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij niet.![]()
Ik helemaal naar de COS toe omdat je me nieuwsgierig had gemaakt.
Yup.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan pr0n. Je weet vast wel wat ik bedoel
.
![]()
En niet alleen over de streamsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lul 99% van de tijd compleet uit mijn nek.
En ik heb sinds het betalen geen bewegende streambeelden meer gezien.
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En niet alleen over de streams![]()
Zoooooo.... waar lét jij allemaal op dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:10 schreef itsme het volgende:
[..]
O God. Houd op. Als ik daar ook nog op moet gaan letten zou ik gek worden.
![]()
Aha, Ja dat wist ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lul 99% van de tijd compleet uit mijn nek.
En ik heb sinds het betalen geen bewegende streambeelden meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |