Dat weet je niet. Misschien vinden meiden je stelten in kistjes wel onweerstaanbaar stoer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan korte broeken.
Ziet er ook niet uit met mijn kisten eronder.

Tja Het is wel zwaar voor ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lot van de man in koude landen![]()

Ik heb óók een hekel aan meiden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien vinden meiden je stelten in kistjes wel onweerstaanbaar stoer.

Ik snap het nog steeds niet. Tenzij ze heel kort of dik zijn, zijn benen toch zowat het laatste waarop je let?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het vriendje had dan ook mooie benen![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Haha, die jaap!

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is die nadia toch een zeikwijf.

Ik vond gisteren de TV uitzending wel tof, hoe Jaap zo met Palma bezig was, geweldig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is die nadia toch een zeikwijf.

Was leuk he? We spreken wel een keer afquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil daar ook nog een keer met je op stap....![]()
![]()

En ik heb nog wel een beetje schijt in mijn buik zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een schandalig vies zeikwijf, ik pis op d'r
![]()

Ik kijk echt wel naar de benen... die moeten tenslotte de welede dragen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja Het is wel zwaar voor ze.![]()
Eerlijk gezegd heb je wel een punt. Ik moet zeggen dat de benen van mannen toch wel het laatste is waar ik naar kijk.
Of ze moeten enorm opvallen. Dikke boomstammen, of hele korte beentjes![]()

Dan nog, het is uitermate triest dat ze behalve zijn lief zijn en mooie benen hebben niets beters over hem te melden hadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Tenzij ze heel kort of dik zijn, zijn benen toch zowat het laatste waarop je let?

Ha ha, ik had dit nog niet gelezen toen ik zo ongeveer hetzelfde schreef.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja Het is wel zwaar voor ze.![]()
Eerlijk gezegd heb je wel een punt. Ik moet zeggen dat de benen van mannen toch wel het laatste is waar ik naar kijk.
Of ze moeten enorm opvallen. Dikke boomstammen, of hele korte beentjes![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Was leuk he? We spreken wel een keer af![]()

Maak je niet druk, wij zijn uiteindelijk in het voordeel. Mannen worden bij het ouder worden alleen maar mooier.....vrouwen hebben daarentegen een probleem.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb óók een hekel aan meiden.![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha, ik had dit nog niet gelezen toen ik zo ongeveer hetzelfde schreef.
Nou oppassen dat we er zelf niet op gaan letten.

Genau, muhahaha!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet druk, wij zijn uiteindelijk in het voordeel. Mannen worden bij het ouder worden alleen maar mooier.....vrouwen hebben daarentegen een probleem.....

en we zijn nog ongesteld ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet druk, wij zijn uiteindelijk in het voordeel. Mannen worden bij het ouder worden alleen maar mooier.....vrouwen hebben daarentegen een probleem.....

Ik voel me te classy om daar te lurken....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey. Goedenavond.
Was je erg geschockeerd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |