Dat stel jij nou wel maar stel dat het zo was:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk was het voor heel vroeger ook kek.
Eerst was het kut, want toen was er niets.
Toen was er een beetje dus toen werd het kek.
Toen kwam er meer en werd het weer kut.
Toen werd de meuk een beetje rechtgetrokken en was het weer kek.
Toen brak de pleuris uit omdat iemand veel meer meuk wou dan hij recht op had en was het kut.
Toen diegene eenmaal opgetieft waren was het weer kek.
Toen werd iedereen lui en dom en nu is het dus weer kut.
Wáááár!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een reply op mij gemaakt zonder enige vorm van respect![]()
Dan zie ik de breezergeneratie als dramatisch, het feit dat die krengen niet allemaal op hun verjaardag deaudtgaan zodat we er met een jaar vanaf zijn als kut en zijn we alsnog toe aan iets keks.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat stel jij nou wel maar stel dat het zo was:
Eerst was het kut, want toen was er niets.
Toen was er een beetje dus toen werd het kek.
Toen kwam er meer en werd het weer kut.
Toen brak de pleuris uit omdat iemand veel meer meuk wou dan hij recht op had en werd het dramatisch.
Toen werd de meuk een beetje rechtgetrokken en was het weer kut.
Toen diegene eenmaal opgetieft waren was het weer kek.
Toen werd iedereen lui en dom en nu is het dus weer kut.
Dan staat ons eerst weer een dramatisch te wachten voor het weer gewoon kut wordt en daarna pas weer kek![]()
Je gaat je tetten posten!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:38 schreef Lobasca het volgende:
Laat mij het niveau hier even opkrikken...![]()
Hi motherfuckerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeau mag ik het horen.
'Sup, bitch.
soury op oorlogspadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
Ik haaaaaat kutnewbies![]()
![]()
Dat had ik nooit, maar toen kende ik sloury de kutmuis nog niet![]()
![]()
Ik dacht dat ik zelfs met haar in een kliekje zat
Gaat ze me zitten tarten![]()
Nu is het totale mayhem-terror-oorlog, op naar het COS-discussie topic om die kutnewbie even op haar plek te zetten
[afbeelding]
Volgens mij ben jij aan de beurt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alweer?
o, nee, die waren niet van mij
Eerst de kerels met de billen blootquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan de beurt.![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag toegang tot KPD.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerst de kerels met de billen bloot![]()
maar die zitten hier niet
Moet ik nu eerst weer in dat fuckin' FOK klote woordenboek gaan opzoeken wat that is? Geen zin an. You tell me!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |