quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Krijg ik een pm van weetikveelwie dattie nog wel een paar kilo heeft liggen........
Om 13.00 op CS met een rode bos rozen.....
![]()
Toeristise handleiding, 'Where to buy weed in Holland'quote:
Ik zit nu vlak bij Utrecht, ga met de trein.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
010 is iig verder voor mij dan voor jou![]()
en dat is absoluut![]()
Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:55 schreef ppi het volgende:
Waar gaat dat over, die brochure ?
Haha, ja, ik heb twee keer wat op straat gekocht, jaren geleden toen weedgebruik nog een stuk schimmiger was als nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toeristise handleiding, 'Where to buy weed in Holland'![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Haha, ja, ik heb twee keer wat op straat gekocht, jaren en jaren geleden toen weedgebruik nog een stuk schimmiger was als nu.
Wat een rotzooi was dat.........
Maar nu heb ik ook een uitermate naieve kant zo nu en dan.
Ik geloof te snel in mensen zo nu en dan blijkbaar
Heb je speciale kleding om in rolstoelen te zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.
Probeer daar maar eens een coherent en boeiend verhaal van te maken.
Yep. Met een specifieke pasvorm, voor het zittend bestaan. Of met handige klittenbandsluitingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef pullup het volgende:
Heb je speciale kleding om in rolstoelen te zitten![]()
wildesexquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef ppi het volgende:
Als ik nou "Rotterdam" zeg, wat zeggen jullie dan ?
Associaties zeg maar.
Morge kzquote:
Tjaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.
Probeer daar maar eens een coherent en boeiend verhaal van te maken.
quote:
Grmbl daar ga ik niet meer vanaf komenquote:
sletquote:
we helpen je graag, kutnewbeequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:22 schreef ppi het volgende:
ik verwissel de Quote en de Edit button hier nu op FOK....
Dat zal danny niet leuk vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:22 schreef ppi het volgende:
ik verwissel de Quote en de Edit button hier nu op FOK....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |