quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:11 schreef doka het volgende:
tvp voor morgenochtend.
Zo. Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.

Thxquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:09 schreef nachtzuster het volgende:
On topic! een vers ontbijtje![]()
[afbeelding]
Ik lig me toch maar te ergeren aan een klapperende en piepende poort van paar huizen verder![]()
En ja tis échte kofiie![]()
en andere voor de senseo junks... *zucht*
Smakelijk![]()
Laterrrrrr![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:32 schreef doka het volgende:
Vandaag is het zover. Ik voel het!
Boobie Time
[afbeelding]

lekker!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:09 schreef nachtzuster het volgende:
On topic! een vers ontbijtje![]()
[afbeelding]
Ik lig me toch maar te ergeren aan een klapperende en piepende poort van paar huizen verder![]()
En ja tis échte kofiie![]()
en andere voor de senseo junks... *zucht*
Smakelijk![]()
Laterrrrrr![]()

Sorry............quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:51 schreef mootie het volgende:
[..]
lekker!![]()
Wie belt er nou om 8.15 aan, als ik om 04.00 ga slapen![]()

Begin de dag met een dansjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef ppi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga lekker douchen en fris de dag in.

Stad, mensen, vuil, feyenoord, holigans, brug.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef ppi het volgende:
Als ik nou "Rotterdam" zeg, wat zeggen jullie dan ?
Associaties zeg maar.

Ja, ik pak straks de trein en ga naar Rotterdam, ben ik echt al minstens 20 jaar niet meer geweest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stad, mensen, vuil, feyenoord, holigans, brug.
Zoiets?

Bokitoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef ppi het volgende:
Associaties zeg maar.

A, op die mannierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja, ik pak straks de trein en ga naar Rotterdam, ben ik echt al minstens 20 jaar niet meer geweest.
En darvoor kwam ik er eigenlijk ook zelden of nooit.
En wie weet kom ik zo in een speciale rotterdam stemming.
Maar ik wil d'r een beetje rondstruinen, doelloos dwalen of zoiets, heb een soort van vakantie.

010 is iig verder voor mij dan voor jouquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef ppi het volgende:
evt wat weed kopen.....
wat je van ver haalt is lekker........
Is Rotterdam ver ?
Deze vraag zouden we als startpunt kunnen zien waarmee we vandaag een soort van filosofisch gesprekje gaan voeren naast het vrije assiocieeren rond Rdam.
Ver is natuurlijk een relatief begrip.
Tis een uur met de trein naar Rotterdam, das te doen itt een orgasme van een uur lijkt me.

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Rotterdam. Daar is mijn beste vriend geboren. Die nu al jaren in Italië woont. Mijn Rotterdamse associatie laat zich dus samenvatten meten
.
Moeilijk, moeilijk: moet ik me gaan verdiepen in de gortdroge informatie voor een te schrijven brochure of mezelf trakteren op nog eenen
.

Krijg ik een pm van weetikveelwie dattie nog wel een paar kilo heeft liggen........quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef ppi het volgende:
evt wat weed kopen.....

Waar gaat dat over, die brochure ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
Moeilijk, moeilijk: moet ik me gaan verdiepen in de gortdroge informatie voor een te schrijven brochure of mezelf trakteren op nog eenen
.

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Krijg ik een pm van weetikveelwie dattie nog wel een paar kilo heeft liggen........
Om 13.00 op CS met een rode bos rozen.....
![]()

Toeristise handleiding, 'Where to buy weed in Holland'quote:

Ik zit nu vlak bij Utrecht, ga met de trein.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
010 is iig verder voor mij dan voor jou![]()
en dat is absoluut![]()

Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:55 schreef ppi het volgende:
Waar gaat dat over, die brochure ?

Haha, ja, ik heb twee keer wat op straat gekocht, jaren geleden toen weedgebruik nog een stuk schimmiger was als nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toeristise handleiding, 'Where to buy weed in Holland'![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Haha, ja, ik heb twee keer wat op straat gekocht, jaren en jaren geleden toen weedgebruik nog een stuk schimmiger was als nu.
Wat een rotzooi was dat.........
Maar nu heb ik ook een uitermate naieve kant zo nu en dan.
Ik geloof te snel in mensen zo nu en dan blijkbaar

Heb je speciale kleding om in rolstoelen te zittenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.
Probeer daar maar eens een coherent en boeiend verhaal van te maken.

Yep. Met een specifieke pasvorm, voor het zittend bestaan. Of met handige klittenbandsluitingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef pullup het volgende:
Heb je speciale kleding om in rolstoelen te zitten![]()

wildesexquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef ppi het volgende:
Associaties zeg maar.

Morge kzquote:

Tjaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.
Probeer daar maar eens een coherent en boeiend verhaal van te maken.

quote:

Grmbl daar ga ik niet meer vanaf komenquote:

sletquote:

we helpen je graag, kutnewbeequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:22 schreef ppi het volgende:
ik verwissel de Quote en de Edit button hier nu op FOK....

Dat zal danny niet leuk vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:22 schreef ppi het volgende:
ik verwissel de Quote en de Edit button hier nu op FOK....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |