Wat een vreemde combinatie! Op de één of andere manier voelt dat niet juist.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over kleding, hulpmiddelen, revalidatiepoducten en restrictiematerialen voor oa gehandicapten en gevangenen. Dus rolstoelkleding, maar ook anti-spuugmaskers en straight jackets.
Probeer daar maar eens een coherent en boeiend verhaal van te maken.

Dag lieve newbee, zullen we je helpen ?quote:

Ik vond die peugeot banner ook niet leukquote:

Weet niet zeker of ik 1 uur wel haal hoor, ik neem een roodgrijze rugzak mee voor de weed de rozen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef kleinzusje het volgende:
Ben even rozen kopen, heb een afspraak![]()
tot strakkies![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef Peter6000 het volgende:
Een bossie, een bossie, een bossie rode rozen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat een vreemde combinatie! Op de één of andere manier voelt dat niet juist.

Is dat zijn koosnaampjequote:

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef demins het volgende:
Ik wil verkering!
Edit: Met een meisje van vrouwelijke komaf, tussen de 25 en 30 en bloedmooi...

Hé Peter, heb jij de onderkant al ontvangen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef Peter6000 het volgende:
Een bossie, een bossie, een bossie rode rozen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nee, nog niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Peter, heb jij de onderkant al ontvangen?

ik ben gewoon te oud...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef demins het volgende:
Ik wil verkering!
Edit: Met een meisje van vrouwelijke komaf, tussen de 25 en 30 en bloedmooi...

Hmmm, de bovenkant is blijkbaar minder in trek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Maar ik heb al wel 2 potentiële kopers.

Dat dacht ik ook, in eerste instantie. Maar nu ik alles heb doorgenomen, snap ik het wel. Gevangenen die bijv. geweldadig zijn, worden in hun bewegingsvrijheid beperkt met specifieke hulpmiddelen. Hetzelfde geldt voor verstandelijk gehandicapten die bijvoorbeeld een neiging hebben tot automutileren of smeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef Talitha het volgende:
Wat een vreemde combinatie! Op de één of andere manier voelt dat niet juist.

Pfffff, hij is gewoon te kritisch!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben gewoon te oud...![]()
![]()
goeiemorgen allemaal....
![]()
![]()

Nee, een spelletje (Prison Tycoon) om de verhaallijn Dennis - Nadia te overleven en tijd te verdrijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmmm, de bovenkant is blijkbaar minder in trek.
Welke gevangenis? DGK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |