Tja, dan moet je mij maar ophalen en wegbrengen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dinnetje wil naar H'wijk verhuizen dus ik zit daar over een tijdje regelmatig... is wel leuk stappen in H'wijk trouwens, in Ermelo is dat minder![]()
Grapjas.. ik denk dat ik dan gewoon bij haar blijf logeren... maar dat kleine eindje van H'wijk naar Ermelo kun je makkelijk fietsen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dan moet je mij maar ophalen en wegbrengen.
Verkeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef demins het volgende:
Wat is het onderwerp van vanavond?
De voorschrijdende populairteit van DGK en vooral van de ex-bewoners (uitgezonderd Natasia, die is nog niet lang genoeg weg om gemist te worden)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef demins het volgende:
Heb geenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... je wordt er misselijk van?? Is je verkering over de houdbaarheidsdatum??
Nee natuurlijk heb ik geen foboquote:
Was bij een meisjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je maar geen bloed en whiskey vlekken achterlaten als je gaat logeren.![]()
Dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Was bij een meisje ++.
Nog steeds niets over gehoord, trouwens.
dierenleedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef demins het volgende:
Ik wil heul geen verkering met een meisje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus?
Met meisjes kan je ook verkering hebben. Weet ik uit ervaring![]()
Enne, waarschijnlijk hoor je daar inderdaad niets meer over.
homowicht, staat in je foboekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wil heul geen verkering met een meisje!
En waarom zou ik er niets meer over horen?Weet jij hier meer van?
zit je weer te flirten, vaders?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dan moet je mij maar ophalen en wegbrengen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
homowicht, staat in je foboek![]()
Probeer mijn toekomst veilig te stellenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zit je weer te flirten, vaders?![]()
du Lipizaner...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Stelletje über spammers...
Ik ga mooi niks terug lezen![]()
Kijk nou wat je doet... het is meteen doodstil.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Talitha!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik dat die tweede 'es' er wel uit kan...
Momentje, ik ben de winnaars van het GertSpel aan het feliciteren en Gert aan het beloven voorlopig geen rare Gerttopics meer te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik dat die tweede 'es' er wel uit kan...
Je zoekt gewoon een BOBquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer mijn toekomst veilig te stellen
Ik ben ook super engquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
Kijk nou wat je doet... het is meteen doodstil.
mochten we geen succes hebben hier, kunnen we altijd nog een poging wagen op het forum van 'de hitkrant'.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer mijn toekomst veilig te stellen
Veulenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
Jij vond mijn kut op poten verhaal eng.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben ook super eng
Wie is die klavertje vier in je avatar? Nieuwe liefde dat ie daar alle posts staat zeker![]()
Mijn liefde is eeuwigdurend...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben ook super eng
Wie is die klavertje vier in je avatar? Nieuwe liefde dat ie daar alle posts staat zeker![]()
Heul nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
homowicht, staat in je foboek![]()
En Demins trapte erin.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn liefde is eeuwigdurend...
Ik heb het uit de avatar van Talitha gejat.
Valt me toch een beetje tegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
Gooit ie m dicht met een kikker?!![]()
Het zal de morfine wel zijn, iedereen weet toch gvd dat kikkers t niet doen op FOK!![]()
Welnee, hij maakte een grapje... hij was gewoon heel blij mij te zien maar durfde het niet rechtstreeks te zeggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En Demins trapte erin.
Verwarrende shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |