Ik heb net een post gedaan waar dat in staatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik zit aan de andere kant van het spoor.
Tot wanneer duurt dat spel eigenlijk?
Linkje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb net een post gedaan waar dat in staat![]()
Tja, ik woon nu aan een haven, nog logischer zou dus zijn om hier te blijven. Maar wel kunnen kijken op bootjes en er niet op kunnen zitten is nogal een pijnlijke confrontatie. Ermelo gekozen omdat er een leuk vrijstaand object te koop stond voor niet al teveel (heerlijk rustig) en omdat het precies halverwege werk en familie zit. Het scheelt mij anderhalf uur rijden per dag en heel veel geld maandelijks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom dan in godsnaam Ermelo?? Harderwijk was al logischer geweest voor iemand die zo graag op en bij het water zit
haha, waarschijnlijk niet de eerste tijd.quote:
Dinnetje wil naar H'wijk verhuizen dus ik zit daar over een tijdje regelmatig... is wel leuk stappen in H'wijk trouwens, in Ermelo is dat minderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik woon nu aan een haven, nog logischer zou dus zijn om hier te blijven. Maar wel kunnen kijken op bootjes en er niet op kunnen zitten is nogal een pijnlijke confrontatie. Ermelo gekozen omdat er een leuk vrijstaand object te koop stond voor niet al teveel (heerlijk rustig) en omdat het precies halverwege werk en familie zit. Het scheelt mij anderhalf uur rijden per dag en heel veel geld maandelijks.
Van je P.piquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef ppi het volgende:
[..]
haha, waarschijnlijk niet de eerste tijd.
Er staan wel wat foto's van me ergens op het internet.
Maar ik wil op bepaalde delen van datzelfde internet wel een bepaalde mate van anonimiteit hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |