Jij zit ook in Tali d'r ava en nog vele meer..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij was jij al wat in beweging aan het brengen; je tas met spullen naar het huis van Leandra![]()
Ik oorspronkelijk uit Drenthe, en dus??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, ik kom oorspronkelijk uit Noord-Holland.![]()
Ik kan het niet meer bijhouden. Volgens mij zag ik net Nostalgist en Py langskomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Talitha...Wat een geweldige drukte in het bospad
You're insulting "my people"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik oorspronkelijk uit Drenthe, en dus??
Wat een eerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zit ook in Tali d'r ava en nog vele meer..![]()
Copycat en KZ zijn érg tof!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden. Volgens mij zag ik net Nostalgist en Py langskomen.![]()
![]()
Ah, kijk aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die optie heeft het fobo wel, en het wordt net zo vaak wel als niet ingevuld
Ik weet t wel zeker... ik zat net heftig te F5'enquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden. Volgens mij zag ik net Nostalgist en Py langskomen.![]()
![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef TherAngelina het volgende:
Hoi!
En wanneer neem jij een fobo??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah, kijk aan.
Dat wist ik niet, vind het van het fotoboek overigens wel irritant dat users dan wel een fotoboek nemen maar geen foto plaatsen![]()
Je hoeft er niet gelijk een cap van je tieten in te zetten zoals KZ maar zet er dan in ieder geval een enigzins herkenbare foto van jezelf in als je een fotoboek neemt..
Euh, jij hebt heul geen fobo!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah, kijk aan.
Dat wist ik niet, vind het van het fotoboek overigens wel irritant dat users dan wel een fotoboek nemen maar geen foto plaatsen![]()
Je hoeft er niet gelijk een cap van je tieten in te zetten zoals KZ maar zet er dan in ieder geval een enigzins herkenbare foto van jezelf in als je een fotoboek neemt..
Maar waarom dan in godsnaam Ermelo??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De komende jaren wel. Maar ik wil eigenlijk op een varende woonboot. Ik mis het water als de tering (zeiljacht moeten verkopen vanwege opbreken relatie en delen) . Vandaar nu even goedkoper wonen, een jaar of vijf sparen en dan een schip laten bouwen. Dat zijn de plannen, ondertussen in mijn achterhoofd houdend dat plannen voor de toekomst maar zelden uitkomen.
Nee, ik zit aan de andere kant van het spoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |