Omdat hij geen leuke stream/televisiemomentjes levert. Hij levert eigenlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef Edwinuss het volgende:
waarom noemen jullie hem Dennix?
Omdat die nix doetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef Edwinuss het volgende:
waarom noemen jullie hem Dennix?
Om maar niet te spreken van focking hellquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
Dennix: villa verlaten dan flip ik helemaal door.
Nadia: toen Jaapdie roos ging kapotmaken ging ik helemaal stuk.
Nadia: het werkt niet, je doet niet wat ik wil
Dennix gebruikt het doorflippen wel heel vaak.
Naast Huub in bedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:01 schreef Varen het volgende:
waar is lieke?
Hij heeft wel eens gedacht fucking hell en om een tafel door de kamer te gooienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:07 schreef mootie het volgende:
Flip ik door flip ik door flip ik door...... ondertussen heeft hij het 100 keer gezegd, maar zoals een echte Dennix betaamt: echt doorflippen ho maar.
Dat heb ik dan gemist .... Was wel ff weg om een borrel in te schenlenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:09 schreef avonne het volgende:
Ik meende daarnet gehoord te hebben (COS was nog niet open) dat Amanda zei dat ze zich afvroeg of het allemaal gespeelt is van Dennis en Nadia.
Waarop Huub verbaasd zijn mond hield.
Heb ik dat goed meegekregen?
yeah, right... en als hij het wel had gedaan, dan had ze gehoopt dit, of zus, of zo...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Nadia had gehoopt dat Nix om 3 uur 's nachts binnen was gestormt. Waarom doe je dat dan niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |