Omdat hij geen leuke stream/televisiemomentjes levert. Hij levert eigenlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef Edwinuss het volgende:
waarom noemen jullie hem Dennix?
Omdat die nix doetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef Edwinuss het volgende:
waarom noemen jullie hem Dennix?
Om maar niet te spreken van focking hellquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
Dennix: villa verlaten dan flip ik helemaal door.
Nadia: toen Jaapdie roos ging kapotmaken ging ik helemaal stuk.
Nadia: het werkt niet, je doet niet wat ik wil
Dennix gebruikt het doorflippen wel heel vaak.
Naast Huub in bedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:01 schreef Varen het volgende:
waar is lieke?
Hij heeft wel eens gedacht fucking hell en om een tafel door de kamer te gooienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:07 schreef mootie het volgende:
Flip ik door flip ik door flip ik door...... ondertussen heeft hij het 100 keer gezegd, maar zoals een echte Dennix betaamt: echt doorflippen ho maar.
Dat heb ik dan gemist .... Was wel ff weg om een borrel in te schenlenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:09 schreef avonne het volgende:
Ik meende daarnet gehoord te hebben (COS was nog niet open) dat Amanda zei dat ze zich afvroeg of het allemaal gespeelt is van Dennis en Nadia.
Waarop Huub verbaasd zijn mond hield.
Heb ik dat goed meegekregen?
yeah, right... en als hij het wel had gedaan, dan had ze gehoopt dit, of zus, of zo...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Nadia had gehoopt dat Nix om 3 uur 's nachts binnen was gestormt. Waarom doe je dat dan niet![]()
Iets van die strekking hoorde ik ook. Ze vertelde tegen Brian dat het over liefde ging (kaartje lezen door Huub en Jaap) Huub vroeg toen of zei dacht dat het echte liefde was en ze zei: dat zeg ik niet, ik weet het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:09 schreef avonne het volgende:
Ik meende daarnet gehoord te hebben (COS was nog niet open) dat Amanda zei dat ze zich afvroeg of het allemaal gespeelt is van Dennis en Nadia.
Waarop Huub verbaasd zijn mond hield.
Heb ik dat goed meegekregen?
Jawelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
GODVER daar gaan we weer, LIEFDESKUSJES![]()
Japio maakt met z'n opmerkingen alles slap, zelfs Lieke's lachquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:18 schreef Prospera het volgende:
Ik zie alles, denk maar aan Elly Huub. Je bent een baklap.
Lieke loopt met de slappe lach uit bed
Huub: Japie
Jaap: Baklap
waar háált ze het vandáán, zegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:19 schreef Maria44 het volgende:
Voor vrouwen moet je moeite doen, voor ze kruipen, ze in de watten leggen, aanbidden adoreren, zegt Nadia tegen Dennix.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:25 schreef Maria44 het volgende:
Nadia: Dennis heb je nog een minuut ik wil met je praten
Huub: schrijf een kaartje
Dat geluid wordt veroorzaakt door een defect in de buurt van een camera in de badkamer bij Dennix.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:23 schreef avonne het volgende:
Hebben ze nu de wasmachine aangezet?
Ik dacht dat het de bedoeling was dat iedereen zo snel mogelijk ging slapen en dat H&L dan stiekem naar de masterbedroom zouden gaan.
Dat zijn Brian&Amanda, de rest volgt vast nogquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:23 schreef avonne het volgende:
Hebben ze nu de wasmachine aangezet?
Ik dacht dat het de bedoeling was dat iedereen zo snel mogelijk ging slapen en dat H&L dan stiekem naar de masterbedroom zouden gaan.
Wat hij ook doet het zal nooit goed zijn bij haar want ze moet aandacht krijgen hoe dan ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
[..]
waar háált ze het vandáán, zeg
Zondag moest hij nog de tiran zijn.
Aaaaaaaaaaaa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |