Omdat hij geen leuke stream/televisiemomentjes levert. Hij levert eigenlijk helemaal niets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef Edwinuss het volgende:
waarom noemen jullie hem Dennix?
Omdat die nix doetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef Edwinuss het volgende:
waarom noemen jullie hem Dennix?
Om maar niet te spreken van focking hellquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
Dennix: villa verlaten dan flip ik helemaal door.
Nadia: toen Jaapdie roos ging kapotmaken ging ik helemaal stuk.
Nadia: het werkt niet, je doet niet wat ik wil
Dennix gebruikt het doorflippen wel heel vaak.
Naast Huub in bedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:01 schreef Varen het volgende:
waar is lieke?
Hij heeft wel eens gedacht fucking hell en om een tafel door de kamer te gooienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:07 schreef mootie het volgende:
Flip ik door flip ik door flip ik door...... ondertussen heeft hij het 100 keer gezegd, maar zoals een echte Dennix betaamt: echt doorflippen ho maar.
Dat heb ik dan gemist .... Was wel ff weg om een borrel in te schenlenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:09 schreef avonne het volgende:
Ik meende daarnet gehoord te hebben (COS was nog niet open) dat Amanda zei dat ze zich afvroeg of het allemaal gespeelt is van Dennis en Nadia.
Waarop Huub verbaasd zijn mond hield.
Heb ik dat goed meegekregen?
yeah, right... en als hij het wel had gedaan, dan had ze gehoopt dit, of zus, of zo...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Nadia had gehoopt dat Nix om 3 uur 's nachts binnen was gestormt. Waarom doe je dat dan niet![]()
Iets van die strekking hoorde ik ook. Ze vertelde tegen Brian dat het over liefde ging (kaartje lezen door Huub en Jaap) Huub vroeg toen of zei dacht dat het echte liefde was en ze zei: dat zeg ik niet, ik weet het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:09 schreef avonne het volgende:
Ik meende daarnet gehoord te hebben (COS was nog niet open) dat Amanda zei dat ze zich afvroeg of het allemaal gespeelt is van Dennis en Nadia.
Waarop Huub verbaasd zijn mond hield.
Heb ik dat goed meegekregen?
Jawelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
GODVER daar gaan we weer, LIEFDESKUSJES![]()
Japio maakt met z'n opmerkingen alles slap, zelfs Lieke's lachquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:18 schreef Prospera het volgende:
Ik zie alles, denk maar aan Elly Huub. Je bent een baklap.
Lieke loopt met de slappe lach uit bed
Huub: Japie
Jaap: Baklap
waar háált ze het vandáán, zegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:19 schreef Maria44 het volgende:
Voor vrouwen moet je moeite doen, voor ze kruipen, ze in de watten leggen, aanbidden adoreren, zegt Nadia tegen Dennix.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:25 schreef Maria44 het volgende:
Nadia: Dennis heb je nog een minuut ik wil met je praten
Huub: schrijf een kaartje
Dat geluid wordt veroorzaakt door een defect in de buurt van een camera in de badkamer bij Dennix.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:23 schreef avonne het volgende:
Hebben ze nu de wasmachine aangezet?
Ik dacht dat het de bedoeling was dat iedereen zo snel mogelijk ging slapen en dat H&L dan stiekem naar de masterbedroom zouden gaan.
Dat zijn Brian&Amanda, de rest volgt vast nogquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:23 schreef avonne het volgende:
Hebben ze nu de wasmachine aangezet?
Ik dacht dat het de bedoeling was dat iedereen zo snel mogelijk ging slapen en dat H&L dan stiekem naar de masterbedroom zouden gaan.
Wat hij ook doet het zal nooit goed zijn bij haar want ze moet aandacht krijgen hoe dan ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
[..]
waar háált ze het vandáán, zeg
Zondag moest hij nog de tiran zijn.
Aaaaaaaaaaaa![]()
Was dat niet speeddaten? Zou het nu bij Dennix net zo gaan als bij Eric, dus dat er een meisje komt voor 24 uur?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het draait nu allemaal bij Nadia om de dag van de dates ....... Maar .....
Bij Brian was het traject van de dates een grote voorronde, een tweede en derde rond met steeds minder dames en uiteindelijk de ultieme date. Dat duurde 2-3 weken ..... Dat weet Nadia volgens mij nog niet.
`quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
Die Dennis heeft echt op zijn 26 ste al een oude rotkop et veel rimpels
Klopt, dat was speeddaten. Wat dat ook moge betekenen. Bij Eric konden ze dat niet, hij had maar 2-3 echte aanmeldingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Was dat niet speeddaten? Zou het nu bij Dennix net zo gaan als bij Eric, dus dat er een meisje komt voor 24 uur?
Dan zegt Dennix misschien op het laatste moment toch nog af. (of zouden er werkelijk aanmeldingen komen?)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, dat was speeddaten. Wat dat ook moge betekenen. Bij Eric konden ze dat niet, hij had maar 2-3 echte aanmeldingen.
Ja ze moesten kennelijk rustig doen van 'degene die koffie wil drinken' (speaker), die was de hele dag al sjagerijnig volgens Lieke.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
Nada: ik zou ook gek worden als we dag en nacht naar een stelletje malloten moeten kijken
Mister King
[afbeelding]
Meestal niet helemaal naakt ..... Houdt z'n sokken aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
Nadia ligt gewoon in bed met een naakte Jaap.
Okay, daar komt ze nu zelf ook achter.
Valt jou ook op dat Nadia anders lacht nu?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal niet helemaal naakt ..... Houdt z'n sokken aan
dat was een mooi gesprekje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:48 schreef Maria44 het volgende:
Huub: als je liegt moet je wat te winnen hebben
Nadia: ja want anders kom je zo in een web van leugens verstrikt
(ging over dat Jaap de kaart aan Huub gaf om te lezen en Jaap loog erover)
Nadia liegt natuurlijk nooooiiiittt
als een giebelend kind. Is dat anders dan anders?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt jou ook op dat Nadia anders lacht nu?
Dit is ook giebelend en kinderlijk, maar toch een tikje anders volgens mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:00 schreef avonne het volgende:
[..]
als een giebelend kind. Is dat anders dan anders?
Ik luister bijna nooit naar haar.
Nee, niet echt opgevallen. Hooguit wat spontaner.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt jou ook op dat Nadia anders lacht nu?
Ik moet lachen om Jaap, maar tis wat moelijk te omschrijven.
Hij brult zo nu en dan een loze kreet door de kamer, GERDA, BEN JE NOG WAKKER!!
Dat idee dus!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt opgevallen. Hooguit wat spontaner.
Ze weet idd heel goed hoe het werkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:58 schreef avonne het volgende:
[..]
dat was een mooi gesprekje.
Nadia was duidelijk vertrouwt met de materie.
Ze heeft het ondertussen natuurlijk ook tot kunst verheven om zich er voortdurend uit te kletsen, door zich zelf dan dom, onzeker, naief te noemen en vervolgens de ander er van te beschuldigen onduidelijk te zijn.
Ik denk dat ze echt lacht nu en niet gespeeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is ook giebelend en kinderlijk, maar toch een tikje anders volgens mij![]()
Ik hou wel van Palm, maar nu begint dat bier me steeds meer tegen te staanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:52 schreef F04 het volgende:
Jaah, Palmboom komt zo.
Ik had ook niet gedacht dat dit ooit iets was om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:52 schreef F04 het volgende:
Jaah, Palmboom komt zo.
Strak plan iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:16 schreef SIRA het volgende:
morguh![]()
![]()
laten ze vandaag die tijdelijke bewoner er maar ingooien, gebeurt er tenminste nog 's wat.
Zo niet, krijg hij een emmer water over zich heenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
9:30 moet brian boven zijn![]()
Wat nou miljonair![]()
Werksequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef farscapevr6 het volgende:
streamers veel plezier ik ga werken
ik zie dat de nadialover weer achter de knoppen zit dus ik verwacht 2 streams continu op naadje vandaag, veel kijkplezier hehehehe
Werk ze en laat ons maar achter met die troep.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef farscapevr6 het volgende:
streamers veel plezier ik ga werken
ik zie dat de nadialover weer achter de knoppen zit dus ik verwacht 2 streams continu op naadje vandaag, veel kijkplezier hehehehe
Ik concentreer me volkomen op Lieke in haar mooie zwarte nachtgewaad, is beter voor mijn bloeddruk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:22 schreef DrsH het volgende:
En ja hoor Natte Naad weer in de handdoeken scene zoals iedere morgen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
Was dat FEBO die zei dat dennix wakker moest worden ?
Ze houden ook geen rekening met je gezondheid, want Lieke is alweer verdwenenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik concentreer me volkomen op Lieke in haar mooie zwarte nachtgewaad, is beter voor mijn bloeddruk.![]()
Ik dacht dat het Sharon wasquote:
Dat verzon Brian ter plekke, Jaap en Huub slapen boven uit, Amanda mag ook uitslapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
Er mag dus niemand uitslapen vandaag, geen idee waarom niet.
Waarom zijn de lichten dan aan, dat is nooit als er mensen mogen uitslapen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat verzon Brian ter plekke, Jaap en Huub slapen boven uit, Amanda mag ook uitslapen.
Volgens mij wel maar kreeg uiteindelijk Herma de schuld. De waarheid is nooit boven tafel gekomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef mootie het volgende:
Waar ik ineens aan denk, is Brian ooit nog ermee geconfronteerd dat hij waarschiinlijk heeft doorgeluld aan Natasja dat er een stemronde was?
Ik begin mij sowiezo af te vragen of er in DGK wel iets is wat op waarheid berust. En natte Naad zit weer met Dennix te flirten en kijkt daarbij weer zeer penetrant richting camara. Ik geloof dat ik binnenkort maar afhaak.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar kreeg uiteindelijk Herma de schuld. De waarheid is nooit boven tafel gekomen.
Er is weinig op waarheid berust, daarom vond ik het al knap dat je ze probeerde te analyseren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik begin mij sowiezo af te vragen of er in DGK wel iets is wat op waarheid berust. En natte Naad zit weer met Dennix te flirten en kijkt daarbij weer zeer penetrant richting camara. Ik geloof dat ik binnenkort maar afhaak.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is weinig op waarheid berust, daarom vond ik het al knap dat je ze probeerde te analyseren.![]()
Hoi copycat & tipsch![]()
moggu HiDiHoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is weinig op waarheid berust, daarom vond ik het al knap dat je ze probeerde te analyseren.![]()
Hoi copycat & tipsch![]()
Laterzzzzzzquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef tipsch het volgende:
KUT!!! heb om 10 uur een afspraak en ben nog niet gedoucht en heb nog niet getangt, dit gaat in het honderd lopen. laterttt
En ik maar denken dat je psycholoog bentquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach ja als je een karakter neerzet moet je ook niet zo maar afhaken, maar de limit is bereikt zo langzamerhand![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de verleden tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je psycholoog bent![]()
Dat is blijkbaar nog de enige verhaallijn in dat hok, het komt me mijn strot uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef 2live het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Mijn ontbijtje kwam net spontaan omhoog toen ik het semi geile stemmetje van Nadia hoorde.
Ben zoooo benieuwd wat het vervolg is van de Denniks-Nadia tragedie.![]()
Het vervolg is weer de hele dag saaie K.T streams.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef 2live het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Mijn ontbijtje kwam net spontaan omhoog toen ik het semi geile stemmetje van Nadia hoorde.
Voor iedereen die nog ontbijten moetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef 2live het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Mooie omschrijving van die huilbuien van Nadia, ze doet het inderdaad uit zelfmedelijden en aandacht (vooral als ze haar zin niet krijgt zoals met haar haar laatst).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 06:51 schreef DrsH het volgende:
Nadia het verwende kindmeisje die het dagelijkse leven vult met liegen en bedriegen, namaak sex en ongecontroleerde huilbuien, opkomend vanuit het niets en altijd veroorzaakt door zelfmedelijden.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn ontbijttafel er zo niet uitzag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor iedereen die nog ontbijten moet
[afbeelding]
2live
Jammer dat je ze op de streams er gratis bijkrijgtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn ontbijttafel er zo niet uitzag.
Maar goed ik had ook die 2 aanstellers niet tegenover me.![]()
Ik hoop gewoon dat HiDiHo daar nog iets op gaat verzinnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je ze op de streams er gratis bijkrijgt![]()
Kom, kom, dat zal Erica U niet in dank afnemen dus uit die streams.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Ik word zo ziek van het totaalplaatje Nadia dat indien dit nog lang zo doorgaat ik volgend jaar kan deelnemen aan de Gay Pride![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat HiDiHo daar nog iets op gaat verzinnen.![]()
Mallertquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom, kom, dat zal Erica U niet in dank afnemen dus uit die streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |