Voor iedereen die nog ontbijten moetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef 2live het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Mijn ontbijtje kwam net spontaan omhoog toen ik het semi geile stemmetje van Nadia hoorde.
Ben zoooo benieuwd wat het vervolg is van de Denniks-Nadia tragedie.![]()
Mooie omschrijving van die huilbuien van Nadia, ze doet het inderdaad uit zelfmedelijden en aandacht (vooral als ze haar zin niet krijgt zoals met haar haar laatst).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 06:51 schreef DrsH het volgende:
Nadia het verwende kindmeisje die het dagelijkse leven vult met liegen en bedriegen, namaak sex en ongecontroleerde huilbuien, opkomend vanuit het niets en altijd veroorzaakt door zelfmedelijden.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn ontbijttafel er zo niet uitzag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor iedereen die nog ontbijten moet
[afbeelding]
2live
Jammer dat je ze op de streams er gratis bijkrijgtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn ontbijttafel er zo niet uitzag.
Maar goed ik had ook die 2 aanstellers niet tegenover me.![]()
Ik hoop gewoon dat HiDiHo daar nog iets op gaat verzinnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je ze op de streams er gratis bijkrijgt![]()
Kom, kom, dat zal Erica U niet in dank afnemen dus uit die streams.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:08 schreef DrsH het volgende:
Ik word zo ziek van het totaalplaatje Nadia dat indien dit nog lang zo doorgaat ik volgend jaar kan deelnemen aan de Gay Pride![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat HiDiHo daar nog iets op gaat verzinnen.![]()
Mallertquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom, kom, dat zal Erica U niet in dank afnemen dus uit die streams.
Gewoon 2 zwarte balkjes is ook goed als het te moeilijk wordt.quote:
In 030 lijkt het wel herfst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |