Dat verzon Brian ter plekke, Jaap en Huub slapen boven uit, Amanda mag ook uitslapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
Er mag dus niemand uitslapen vandaag, geen idee waarom niet.
Waarom zijn de lichten dan aan, dat is nooit als er mensen mogen uitslapen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat verzon Brian ter plekke, Jaap en Huub slapen boven uit, Amanda mag ook uitslapen.
Volgens mij wel maar kreeg uiteindelijk Herma de schuld. De waarheid is nooit boven tafel gekomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef mootie het volgende:
Waar ik ineens aan denk, is Brian ooit nog ermee geconfronteerd dat hij waarschiinlijk heeft doorgeluld aan Natasja dat er een stemronde was?
Ik begin mij sowiezo af te vragen of er in DGK wel iets is wat op waarheid berust. En natte Naad zit weer met Dennix te flirten en kijkt daarbij weer zeer penetrant richting camara. Ik geloof dat ik binnenkort maar afhaak.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar kreeg uiteindelijk Herma de schuld. De waarheid is nooit boven tafel gekomen.
Er is weinig op waarheid berust, daarom vond ik het al knap dat je ze probeerde te analyseren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik begin mij sowiezo af te vragen of er in DGK wel iets is wat op waarheid berust. En natte Naad zit weer met Dennix te flirten en kijkt daarbij weer zeer penetrant richting camara. Ik geloof dat ik binnenkort maar afhaak.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is weinig op waarheid berust, daarom vond ik het al knap dat je ze probeerde te analyseren.![]()
Hoi copycat & tipsch![]()
moggu HiDiHoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er is weinig op waarheid berust, daarom vond ik het al knap dat je ze probeerde te analyseren.![]()
Hoi copycat & tipsch![]()
Laterzzzzzzquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef tipsch het volgende:
KUT!!! heb om 10 uur een afspraak en ben nog niet gedoucht en heb nog niet getangt, dit gaat in het honderd lopen. laterttt
En ik maar denken dat je psycholoog bentquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach ja als je een karakter neerzet moet je ook niet zo maar afhaken, maar de limit is bereikt zo langzamerhand![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de verleden tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je psycholoog bent![]()
Dat is blijkbaar nog de enige verhaallijn in dat hok, het komt me mijn strot uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef 2live het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Mijn ontbijtje kwam net spontaan omhoog toen ik het semi geile stemmetje van Nadia hoorde.
Ben zoooo benieuwd wat het vervolg is van de Denniks-Nadia tragedie.![]()
Het vervolg is weer de hele dag saaie K.T streams.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef 2live het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Mijn ontbijtje kwam net spontaan omhoog toen ik het semi geile stemmetje van Nadia hoorde.
Ben zoooo benieuwd wat het vervolg is van de Denniks-Nadia tragedie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |