Gewoon 2 zwarte balkjes is ook goed als het te moeilijk wordt.quote:
In 030 lijkt het wel herfst.quote:
Het programma om zeep helpen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix zijn alleen overgebleven in dat hok en de rest is gillend weggelopen?
De hele ochtend alleen die 2 in beeld, waar zijn ze mee bezig bij RTL?![]()
Geen idee, maar ik stel voor dat ze net zo goed kunnen stoppen op deze mannierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix zijn alleen overgebleven in dat hok en de rest is gillend weggelopen?
De hele ochtend alleen die 2 in beeld, waar zijn ze mee bezig bij RTL?![]()
quote:11:03 - "Ik ga jou testen"
“Dus jij bent op de hoogte van al het voetbalnieuws uit de krant?”, vraagt Nadia aan Dennis. “Ja”, antwoordt de ijdele Miljonair. “Ik ga jou testen”, glimlacht de brunette. “Ik heb niet alles gelezen”, grabbelt Dennis terug. “Hoeveel doelpunten heeft Danny Koevermans gemaakt?”, vraagt de 22-jarige. “Weet ik niet”, zucht de 24-jarige. “Hij staat achter Alfonso Alves”, lacht Nadia. “28?”, antwoordt Dennis impulsief. “Helaas, je bent gefaald voor deze test. Het goede antwoordt is 22. Je hebt de krant dus niet gelezen”, zucht Nadia. 1-0 voor de brunette.
Mariah?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia zet wel goeie sportmuziek op.![]()
![]()
Het is een paar dagen goed gegaan, maar ze zijn dus weer terug op hun oude vertrouwde niveau.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
Ik neem mijn lovende woorden over de verbeterde taalvaardigheid van de Tien-internetredactie bij deze terug:
[..]
Dat noem je toch geen sporten? Een beetje fiesten op haar dooie gemakkie en af een toe een gewichtje beetpakken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Met sporten ga je normaal gesproken zweten. Al zit Nadia 24 uur in de sportzaal, zweten zie je haar NOOIT.![]()
[afbeelding]
Het 'sporten' van Nadia en Dennis stelt niets voor.. ze zijn in de fitness omdat er veel spiegels zijn.. en dan vooral niet zweten want dat staat zo vies.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Met sporten ga je normaal gesproken zweten. Al zit Nadia 24 uur in de sportzaal, zweten zie je haar NOOIT.![]()
[afbeelding]
Stoer toch, af een toe een trap en klap tegen dat boksding geven?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:38 schreef Darklight het volgende:
wat is die gast zielig aan het doen?
Een beetje lachen om de Verstandelijk Uitgedaagden...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:53 schreef ikreageer het volgende:
Nadia: Amanda weet jij wat "achieve" betekent?
Amanda: In welke taalopbouw?
Als dit niet vermakelijk is dan weet ik het ook niet meer!
Cora wordt nog steeds uitgemolken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:57 schreef Dreamboy het volgende:
Zondag komt de moeder van
Jaapie en zijn schoonmoeder.
Hij zal wel dorst hebben dan...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef Dreamboy het volgende:
Nix komt binnen met 3 drankjes.
Zooo heee Nix.
Ja maar ze waren allebei bloedserieus! en.....ze lieten het onderwerp daarna rusten omdat ze het echt niet wisten ook niet toen het nog 10 keer in context langs kwam. omfg???quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:58 schreef demins het volgende:
[..]
Een beetje lachen om de Verstandelijk Uitgedaagden...![]()
Dan moet ze maar geen miss verkiezing doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:02 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Ja maar ze waren allebei bloedserieus! en.....ze lieten het onderwerp daarna rusten omdat ze het echt niet wisten ook niet toen het nog 10 keer in context langs kwam. omfg???
Ze vertelt gierend van de lach allerlei verhalen die eigenlijk om te huilen zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:12 schreef Jewscky het volgende:
Ze is 19 jaar maar ze heeft al zoveel meegemaakt![]()
Als je op je 14e alleen naar Spanje mag van Mamanda, schiet het natuurlijk aardig op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:12 schreef Jewscky het volgende:
Ze is 19 jaar maar ze heeft al zoveel meegemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |