Was dat niet speeddaten? Zou het nu bij Dennix net zo gaan als bij Eric, dus dat er een meisje komt voor 24 uur?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het draait nu allemaal bij Nadia om de dag van de dates ....... Maar .....
Bij Brian was het traject van de dates een grote voorronde, een tweede en derde rond met steeds minder dames en uiteindelijk de ultieme date. Dat duurde 2-3 weken ..... Dat weet Nadia volgens mij nog niet.
`quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
Die Dennis heeft echt op zijn 26 ste al een oude rotkop et veel rimpels
Klopt, dat was speeddaten. Wat dat ook moge betekenen. Bij Eric konden ze dat niet, hij had maar 2-3 echte aanmeldingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Was dat niet speeddaten? Zou het nu bij Dennix net zo gaan als bij Eric, dus dat er een meisje komt voor 24 uur?
Dan zegt Dennix misschien op het laatste moment toch nog af. (of zouden er werkelijk aanmeldingen komen?)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, dat was speeddaten. Wat dat ook moge betekenen. Bij Eric konden ze dat niet, hij had maar 2-3 echte aanmeldingen.
Ja ze moesten kennelijk rustig doen van 'degene die koffie wil drinken' (speaker), die was de hele dag al sjagerijnig volgens Lieke.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:39 schreef Prospera het volgende:
Nada: ik zou ook gek worden als we dag en nacht naar een stelletje malloten moeten kijken
Mister King
[afbeelding]
Meestal niet helemaal naakt ..... Houdt z'n sokken aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
Nadia ligt gewoon in bed met een naakte Jaap.
Okay, daar komt ze nu zelf ook achter.
Valt jou ook op dat Nadia anders lacht nu?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal niet helemaal naakt ..... Houdt z'n sokken aan
dat was een mooi gesprekje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:48 schreef Maria44 het volgende:
Huub: als je liegt moet je wat te winnen hebben
Nadia: ja want anders kom je zo in een web van leugens verstrikt
(ging over dat Jaap de kaart aan Huub gaf om te lezen en Jaap loog erover)
Nadia liegt natuurlijk nooooiiiittt
als een giebelend kind. Is dat anders dan anders?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt jou ook op dat Nadia anders lacht nu?
Dit is ook giebelend en kinderlijk, maar toch een tikje anders volgens mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:00 schreef avonne het volgende:
[..]
als een giebelend kind. Is dat anders dan anders?
Ik luister bijna nooit naar haar.
Nee, niet echt opgevallen. Hooguit wat spontaner.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt jou ook op dat Nadia anders lacht nu?
Ik moet lachen om Jaap, maar tis wat moelijk te omschrijven.
Hij brult zo nu en dan een loze kreet door de kamer, GERDA, BEN JE NOG WAKKER!!
Dat idee dus!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt opgevallen. Hooguit wat spontaner.
Ze weet idd heel goed hoe het werkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:58 schreef avonne het volgende:
[..]
dat was een mooi gesprekje.
Nadia was duidelijk vertrouwt met de materie.
Ze heeft het ondertussen natuurlijk ook tot kunst verheven om zich er voortdurend uit te kletsen, door zich zelf dan dom, onzeker, naief te noemen en vervolgens de ander er van te beschuldigen onduidelijk te zijn.
Ik denk dat ze echt lacht nu en niet gespeeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is ook giebelend en kinderlijk, maar toch een tikje anders volgens mij![]()
Ik hou wel van Palm, maar nu begint dat bier me steeds meer tegen te staanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:52 schreef F04 het volgende:
Jaah, Palmboom komt zo.
Ik had ook niet gedacht dat dit ooit iets was om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:52 schreef F04 het volgende:
Jaah, Palmboom komt zo.
Strak plan iddquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:16 schreef SIRA het volgende:
morguh![]()
![]()
laten ze vandaag die tijdelijke bewoner er maar ingooien, gebeurt er tenminste nog 's wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |