Zo niet, krijg hij een emmer water over zich heenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
9:30 moet brian boven zijn![]()
Wat nou miljonair![]()
Werksequote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef farscapevr6 het volgende:
streamers veel plezier ik ga werken
ik zie dat de nadialover weer achter de knoppen zit dus ik verwacht 2 streams continu op naadje vandaag, veel kijkplezier hehehehe
Werk ze en laat ons maar achter met die troep.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef farscapevr6 het volgende:
streamers veel plezier ik ga werken
ik zie dat de nadialover weer achter de knoppen zit dus ik verwacht 2 streams continu op naadje vandaag, veel kijkplezier hehehehe
Ik concentreer me volkomen op Lieke in haar mooie zwarte nachtgewaad, is beter voor mijn bloeddruk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:22 schreef DrsH het volgende:
En ja hoor Natte Naad weer in de handdoeken scene zoals iedere morgen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
Was dat FEBO die zei dat dennix wakker moest worden ?
Ze houden ook geen rekening met je gezondheid, want Lieke is alweer verdwenenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik concentreer me volkomen op Lieke in haar mooie zwarte nachtgewaad, is beter voor mijn bloeddruk.![]()
Ik dacht dat het Sharon wasquote:
Dat verzon Brian ter plekke, Jaap en Huub slapen boven uit, Amanda mag ook uitslapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
Er mag dus niemand uitslapen vandaag, geen idee waarom niet.
Waarom zijn de lichten dan aan, dat is nooit als er mensen mogen uitslapen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat verzon Brian ter plekke, Jaap en Huub slapen boven uit, Amanda mag ook uitslapen.
Volgens mij wel maar kreeg uiteindelijk Herma de schuld. De waarheid is nooit boven tafel gekomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:34 schreef mootie het volgende:
Waar ik ineens aan denk, is Brian ooit nog ermee geconfronteerd dat hij waarschiinlijk heeft doorgeluld aan Natasja dat er een stemronde was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |