Ja. Ik ben nog old skool qua cd's en films. Die koop ik. Op de een of andere manier heeft een 'echte' cd of film voor mij meer waarde dan eentje die is gedownload.quote:
Lol, je doet je naam geen eer aan iigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nog old skool qua cd's en films. Die koop ik. Op de een of andere manier heeft een 'echte' cd of film voor mij meer waarde dan eentje die is gedownload.
Kopieën beluister/bekijk ik een keer en dan belanden ze achter in de kast. En ik hou ervan de booklets van voor naar achter en terug te lezen.
Ik ben er zelfs voor naar de FB gegaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was gewoon fucking Moots vergeten![]()
Ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs voor naar de FB gegaan![]()
Het spijt mequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs voor naar de FB gegaan![]()
Kusje????quote:
heb je ze inmiddels wel al gesproken??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Kusje????![]()
(chagrijnig, miste net een telefoontje, denk van onze beste vrienden, dat hun kindje geboren is)![]()
Nee, telefoontje kwam van de verloskundigenpraktijk, wazig, omdat ze in het ziekenhuis ligt. Heb ook nog niet geprobeerd te bellen overigens, zullen wel op hun eigen momentje willen bellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je ze inmiddels wel al gesproken??
ow, ik zou terug hebben gebeld naar dat nummerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, telefoontje kwam van de verloskundigenpraktijk, wazig, omdat ze in het ziekenhuis ligt. Heb ook nog niet geprobeerd te bellen overigens, zullen wel op hun eigen momentje willen bellen.
Het gekke is........ dit lijkt me dus niet hun praktijk...... ben in de war nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, ik zou terug hebben gebeld naar dat nummer![]()
misschien hebben ze je wel ergens voor nodig ofzo...
ja ik verzin altijd apen en beren als excuus...![]()
![]()
ja wat gek... misschien toch een ander telefoontje gemist.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gekke is........ dit lijkt me dus niet hun praktijk...... ben in de war nu.
Mijn foon had dit nr opgeslagen, en ik het het gegoogled. Raaaaaaaaar!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja wat gek... misschien toch een ander telefoontje gemist.
da's dus het nadeel van nummermelder![]()
eerder belde ik altijd terug. nu heb ik een alternatief...
omgekeerd zoeken, op nummer dus!
misschien heb je er wat aan...![]()
![]()
heel weird...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn foon had dit nr opgeslagen, en ik het het gegoogled. Raaaaaaaaar!
Okay...... ik bel wel!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heel weird...
toch maar ff bellen dan?![]()
* nogal nieuwsgierig van aard is
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef mootie het volgende:
Ahaha een andere vriendin, die daar werkt, wilde weten of de baby er al was.![]()
Daarna wordt het leuker volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wat een stress hè, het krijgen van een baby...![]()
dit filmpje heb ik op m'n hyves gehad!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daarna wordt het leuker volgens mij.
http://youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk&mode=related&search=
Ga naar bed Gert!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
Zo, heb de boel opgeschoond.![]()
Mensen, graag weer on topic posten hier, vanaf nu.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga naar bed Gert!
Sorry, ik kon het niet laten.
Pick onequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit filmpje heb ik op m'n hyves gehad!![]()
![]()
er was bij de leukste thuis, vroegâh, een filmpje van een baby die zo de slappe lach had van zichzelf in een spiegeltje...
![]()
tried thatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pick one
http://youtube.com/results?search_query=baby+laughing+mirror
maar daar vind ik wel dit?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pick one
http://youtube.com/results?search_query=baby+laughing+mirror
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar daar vind ik wel dit?
http://www.youtube.com/watch?v=EwTZ2xpQwpA&NR=1
O dat soort filmpjes vind ik ook leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit filmpje heb ik op m'n hyves gehad!![]()
![]()
er was bij de leukste thuis, vroegâh, een filmpje van een baby die zo de slappe lach had van zichzelf in een spiegeltje...
![]()
Oké dan, waarom ben je aan het huilen...?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
1. andy speelt pas volgende week
2. Klopt
3. Heb je het tegen mij filmslet ?
Heb 4 uur in de regen staan wachten met een bosje rode rozen, hij was er nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké dan, waarom ben je aan het huilen...?
Geef mij maar Marat lekker hoertje van me .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
1. andy speelt pas volgende week
2. Klopt
3. Heb je het tegen mij filmslet ?
Kon je je niet vermaken met die kilo weed rozen die je bij je had?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb 4 uur in de regen staan wachten met een bosje rode rozen, hij was er niet![]()
Zeg dat slettenfilmpje van mij en mn vriend, heb jij dat nog ergens bewaard ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Geef mij maar Marat lekker hoertje van me .![]()
![]()
Het was 010, geen 020quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb 4 uur in de regen staan wachten met een bosje rode rozen, hij was er niet![]()
Ja Ik heb het nog in mijn vibratormandje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg dat slettenfilmpje van mij en mn vriend, heb jij dat nog ergens bewaard ?![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik heb het nog in mijn vibratormandje.![]()
![]()
Wacht even naar mijn slaapkamer lopen.
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=8d154073124c78
Nee volgens mij niet maar ik kan hem altijd nog een keer maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Laatste vraag, voor dat ik weg ben: je zei dat het maar een paar dagen geldig was, dus kan ik hem opslaan ? Of zo ?![]()
Lees het antwoord later terug![]()
Hij is prachtigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
De moeizame adolescentiefase van een veel te grote appel.
Ik zag dat je je verveelde, maar zoveel??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
De moeizame adolescentiefase van een veel te grote appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |