Het was 010, geen 020quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb 4 uur in de regen staan wachten met een bosje rode rozen, hij was er niet![]()

Ja Ik heb het nog in mijn vibratormandje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeg dat slettenfilmpje van mij en mn vriend, heb jij dat nog ergens bewaard ?![]()

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik heb het nog in mijn vibratormandje.![]()
![]()
Wacht even naar mijn slaapkamer lopen.
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=8d154073124c78

Nee volgens mij niet maar ik kan hem altijd nog een keer maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Laatste vraag, voor dat ik weg ben: je zei dat het maar een paar dagen geldig was, dus kan ik hem opslaan ? Of zo ?![]()
Lees het antwoord later terug![]()

Hij is prachtigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
De moeizame adolescentiefase van een veel te grote appel.

Ik zag dat je je verveelde, maar zoveel??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

Mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

Gaaf, ik zie dat hij niet ver van de boom valt.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Ik stond in de buurt van V&D te schuilen voor de regen. Er stonden ook 3 meisjes, iets jonger dan Amanda. Beetje dezelfde kleren, geblondeerd, stevig opgemaakt.
Hoor ik van 1 meisje 'Hij is lief hoor'. 'Hij heeft ook hele mooie benen' en 'Echt waar, Dennis is heel lief voor mij'.
Dan weet ik niet of ik teveel DGK kijk, of dat DGK toch het echte leven neerzet.

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Ik stond in de buurt van V&D te schuilen voor de regen. Er stonden ook 3 meisjes, iets jonger dan Amanda. Beetje dezelfde kleren, geblondeerd, stevig opgemaakt.
Hoor ik van 1 meisje 'Hij is lief hoor'. 'Hij heeft ook hele mooie benen' en 'Echt waar, Dennis is heel lief voor mij'.
Dan weet ik niet of ik teveel DGK kijk, of dat DGK toch het echte leven neerzet.

Hier nog een, het zou wel heel eng zijn als de gemiddelde 19-jarige een Amanda-kloon isquote:

Over wie heb je het !?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb 4 uur in de regen staan wachten met een bosje rode rozen, hij was er niet![]()

Ik vreesch dat zo'n situatie met de hedendaagse jeugd slechts een viertal jaren van ons verwijderd is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hier nog een, het zou wel heel eng zijn als de gemiddelde 19-jarige een Amanda-kloon is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |