Mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
De moeizame adolescentiefase van een veel te grote appel.

Gaaf, ik zie dat hij niet ver van de boom valt.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Ik stond in de buurt van V&D te schuilen voor de regen. Er stonden ook 3 meisjes, iets jonger dan Amanda. Beetje dezelfde kleren, geblondeerd, stevig opgemaakt.
Hoor ik van 1 meisje 'Hij is lief hoor'. 'Hij heeft ook hele mooie benen' en 'Echt waar, Dennis is heel lief voor mij'.
Dan weet ik niet of ik teveel DGK kijk, of dat DGK toch het echte leven neerzet.

quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Ik stond in de buurt van V&D te schuilen voor de regen. Er stonden ook 3 meisjes, iets jonger dan Amanda. Beetje dezelfde kleren, geblondeerd, stevig opgemaakt.
Hoor ik van 1 meisje 'Hij is lief hoor'. 'Hij heeft ook hele mooie benen' en 'Echt waar, Dennis is heel lief voor mij'.
Dan weet ik niet of ik teveel DGK kijk, of dat DGK toch het echte leven neerzet.

Hier nog een, het zou wel heel eng zijn als de gemiddelde 19-jarige een Amanda-kloon isquote:

Over wie heb je het !?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb 4 uur in de regen staan wachten met een bosje rode rozen, hij was er niet![]()

Ik vreesch dat zo'n situatie met de hedendaagse jeugd slechts een viertal jaren van ons verwijderd is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hier nog een, het zou wel heel eng zijn als de gemiddelde 19-jarige een Amanda-kloon is![]()
![]()

Ben ik blij dat ik geen kinderen hebquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreesch dat zo'n situatie met de hedendaagse jeugd slechts een viertal jaren van ons verwijderd is.

Hoezo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen kinderen heb![]()

Ik ben bang....dat....nou ja, ga eens op een gemiddelde VMBO in het westen kijken en trek je conclusiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hier nog een, het zou wel heel eng zijn als de gemiddelde 19-jarige een Amanda-kloon is![]()
![]()

Het lekt ondertussen ook door tot de ietwat hogere opleidingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben bang....dat....nou ja, ga eens op een gemiddelde VMBO in het westen kijken en trek je conclusie

quote:

De laatste 5 jaar ben ik daar niet meer geweest, daarvoor vond ik dat wel meevallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het lekt ondertussen ook door tot de ietwat hogere opleidingen.

Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De laatste 5 jaar ben ik daar niet meer geweest, daarvoor vond ik dat wel meevallen.

ik zie een Y-chromosoom, maar waar is de Xquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

Heel vroeger was het kut.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En heel vroeger was het nog veel beter![]()

De appel is mannelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik zie een Y-chromosoom, maar waar is de X![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |