en ik ben gewoon ook te zien in je ava...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pfffff, hij is gewoon te kritisch.
Morguh Buufje.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik ben gewoon ook te zien in je ava...![]()
maar nu neemt mijn drie-jarige zoon de computer over. tijd voor mij om iets nuttigs te gaan doen...![]()
tot later![]()
![]()
Oh ja keileweg is er niet meer hequote:
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik vertrouw op jouw vakmanschap.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, in eerste instantie. Maar nu ik alles heb doorgenomen, snap ik het wel. Gevangenen die bijv. geweldadig zijn, worden in hun bewegingsvrijheid beperkt met specifieke hulpmiddelen. Hetzelfde geldt voor verstandelijk gehandicapten die bijvoorbeeld een neiging hebben tot automutileren of smeren.
Heb de eerste opzet en ga zo maar eens het eerste copy-conceptje maken. Komt goed.
[COS 2328] Dennix - Nadia -- never ending storyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:01 schreef Jewscky het volgende:
Zijn er geen andere beelden dan die twee kwallen?![]()
![]()
Peter aan de simulatiespelletjes? Had ik niet van je verwacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, een spelletje (Prison Tycoon) om de verhaallijn Dennis - Nadia te overleven en tijd te verdrijven.
Ik hoop niet dat Gert perongeluk een kikker uitprint en opstuurt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik ben gewoon ook te zien in je ava...![]()
maar nu neemt mijn drie-jarige zoon de computer over. tijd voor mij om iets nuttigs te gaan doen...![]()
tot later![]()
![]()
Doen ze hier ook, vertrouwen op mijn vakvrouwschap. Mafketels.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:02 schreef Talitha het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik vertrouw op jouw vakmanschap.
Ik voel me vereerd!quote:Je staat trouwens in mijn ava.![]()
WoW heb ik geprobeerd maar dat begreep ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Peter aan de simulatiespelletjes? Had ik niet van je verwacht.Ik WoW alleen maar.
![]()
.
Oke, ik ben weg, kijken in Rotterdam.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ik 1 uur wel haal hoor, ik neem een roodgrijze rugzak mee voor de weed de rozen.
Maar nu ga ik douchen.
Veel plezier ppiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Oke, ik ben weg, kijken in Rotterdam.
Het zal idd wel iets na enen worden.
Daar ben je volgens mij meer op je plaats.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als de verhaallijn Dennis - Nadia is afgelopen haak ik wel weer aan bij DGK.
Kommentaar op de streamsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:49 schreef ikreageer het volgende:
Nadia: Amanda weet jij wat "achieve" betekent?
Amanda: In welke taalopbouw?
Als dit niet vermakelijk is dan weet ik het ook niet meer!
Kopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:
Zo snel via internet gekocht, ook.
Daar heb ik nog een eindscriptie over liggen over vrijheidsbeperkende maatregelen, automutileren etc..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, in eerste instantie. Maar nu ik alles heb doorgenomen, snap ik het wel. Gevangenen die bijv. geweldadig zijn, worden in hun bewegingsvrijheid beperkt met specifieke hulpmiddelen. Hetzelfde geldt voor verstandelijk gehandicapten die bijvoorbeeld een neiging hebben tot automutileren of smeren.
Heb de eerste opzet en ga zo maar eens het eerste copy-conceptje maken. Komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |