Was het andijvie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het viel me mee, dat Brainless zijn puzzelboekje op een gegeven moment weg legde, toen A'Del hem aan het pijpen was. (rond 13.00 u. was dat)
Moet wel zeggen, dat hij het boekje weer snel ter hand nam, toen ze klaar waren.
Ik heb ooit over zo'n versie horen vertellen, maar dan andersom (vrouw met puzzelboekje die tijdens het spel om een groente met 7 letters vroeg). Ik heb me toen krom gelachen.
Nu ik het daadwerkelijk zie, vind ik het alleen maar een hele zielige vertoning!
DGK:quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:14 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, dames en heren. DGK is niet meer wat het geweest is![]()
En slapenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
DGK:
Sex.
Tangen.
Make-uppen en slap geouwehoer.
Idd, heel veel slapen, bedankt voor de toevoeging.quote:
tja .........ik had niet anders verwacht...en de master b. room zal die ook niet gaan afstaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap gaat valsspelen. Gejat van VOL.
http://nl.youtube.com/watch?v=-G_JbxD3w2g
Ik hoop echt dat streamers dat dus niet doen , dan is het spel tenminsten grappig, Huub en Lieke niet helpen in deze.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja .........ik had niet anders verwacht...en de master b. room zal die ook niet gaan afstaan![]()
Yep, ze vindt die korte pukken bovenop haar hoofd geen gezicht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef blomst het volgende:
sharon is er dus ook, heeft ws de boel opgeruimd.
Zit sharon nu over Amanda haar haar te praten?
Goedemiddag iedereenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap gaat valsspelen. Gejat van VOL.
http://nl.youtube.com/watch?v=-G_JbxD3w2g
Het spel is pas grappig als Jaap zich ook aan de deal houd.Die twee niksnutten willen weer mee liften op iemand anders zijn idee.Zelf kunnen ze niks verzinnen dan alleen maar wippen en saai zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat streamers dat dus niet doen , dan is het spel tenminsten grappig, Huub en Lieke niet helpen in deze.
Juist wel! Want dat betekent dan dat "achter" mee doet met het betrappen van Jaap als hij eet. Zij kunnen er immers voor zorgen dat de streamers niet kunnen zien wanneer Jaap iets eet wat niet de afspraak is. Er zijn tientallen camera's...wij zien er 2 of drie..áls een streamer een cap kan maken van een valsspelende(etende) Jaap mogen wij die sturen naar Huub..dat is óók een onderdeel van het spel...wij doen mee..weet je nog?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat streamers dat dus niet doen , dan is het spel tenminsten grappig, Huub en Lieke niet helpen in deze.
Het filmpje van amanda en Brian destijds was ook hilarisch anders; Amanda maakt onverstoorbaar haar gezicht schoon terwijl Brian haar onder de dekens ff oraal bewerkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het viel me mee, dat Brainless zijn puzzelboekje op een gegeven moment weg legde, toen A'Del hem aan het pijpen was. (rond 13.00 u. was dat)
Moet wel zeggen, dat hij het boekje weer snel ter hand nam, toen ze klaar waren.
Ik heb ooit over zo'n versie horen vertellen, maar dan andersom (vrouw met puzzelboekje die tijdens het spel om een groente met 7 letters vroeg). Ik heb me toen krom gelachen.
Nu ik het daadwerkelijk zie, vind ik het alleen maar een hele zielige vertoning!
Sturen we toch een paar oude of is dat niet eerlijk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Juist wel! Want dat betekent dan dat "achter" mee doet met het betrappen van Jaap als hij eet. Zij kunnen er immers voor zorgen dat de streamers niet kunnen zien wanneer Jaap iets eet wat niet de afspraak is. Er zijn tientallen camera's...wij zien er 2 of drie..áls een streamer een cap kan maken van een valsspelende(etende) Jaap mogen wij die sturen naar Huub..dat is óók een onderdeel van het spel...wij doen mee..weet je nog?
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Sturen we toch een paar oude of is dat niet eerlijk?![]()
hahahahaha...okeeee...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
HiDiHo zal wel weten hoe dat moet, bij mij staat er nooit een tijd of datum bij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahahahaha...okeeee...![]()
Misschien is er een slimme streamer die weet hoe je een cap moet maken waar de tijd op staat..ofzo...?![]()
Die slaapt nog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap is boven waar is Huup nou?
Huub is het vast even vergeten en ligt in dromenlandquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap is boven waar is Huup nou?
Thnxquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
Er is trouwens een nieuwe versie van Gadwin PrintScreen v4.2
Gadwin PrintScreen v4.2
Vals spelen is niet nodig.. Jaap gaat in een week tijd vaak genoeg de fout in verwacht ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur voor de datum en tijd, die ik er op moet zettenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
hahahahaha...okeeee...![]()
Misschien is er een slimme streamer die weet hoe je een cap moet maken waar de tijd op staat..ofzo...?![]()
Nadia de spiegel is geilquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Nada kruipt weer bij Dennix en ligt zichzelf uitgebreid te bekijken in de spiegel.
Ze komen er gauw genoeg achter dat het niet 'echt' is en eventuele volgende 'echte' caps worden dan ook niet meer serieus genomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur voor de datum en tijd, die ik er op moet zetten![]()
![]()
Lekker fris in japio zijn bed.Wat zullen ze lekker geslapen hebben zonder eerst te verschonen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Nada kruipt weer bij Dennix en ligt zichzelf uitgebreid te bekijken in de spiegel.
dat mutsie moet brian ff uitlenen aan amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemiddag iedereen
Huub heeft het er later nog met Jaap over gehad en de Streamers opgeroepen Caps te sturen wanneer ze Jaap betrappen wanneer ie iets anders eet en drinkt als groente en water. Lijkt me ontzettend dom wanneer Jaap gaat valsspelen. Niemand zal hem daarna nog geloven. Van Huub en Liekes het een goed plan. Jaap moet keuzes maken. Ook Brian werkte al goed mee
[afbeelding]
Ontzettend leuke cap van Lieke, Prosperaquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef Prospera het volgende:
Jaap heeft vannacht liggen praten over frituren en "ik haat jullie allemaal"
[afbeelding]
formaat wijzigen > 576x432quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef mazaru het volgende:
Ik heb leuke nieuwe pumps gezien voor de dames. Speciaal voor deze zomer
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
De streams op mij DGK pc doen een beetje maf....
[afbeelding]
ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
formaat wijzigen > 576x432![]()
ziet er netjes uit he, deze versie?
Ligt niet aan je streams hoor, Jaap heeft een gespleten persoonlijkheidquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt niet aan je streams hoor, Jaap heeft een gespleten persoonlijkheid![]()
jaap heeft meerdere persoonlijkheden, en nu zie je er tweequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
De weddenschap begon wanneer Jaap wakker zou worden. Huub en Lieke willen hem vanaf het eerste moment in de gaten houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
FF een vraagje: het is al ergens beantwoord maar ik kan het niet meer vinden. Waarom sliep Jaap nou niet in zijn eigenbed ? Maar nadia en Dennis ???
De weddenschap gaat toch vanavond van start en is met Huub en Lieke ???
Of mis ik iets in de update van Peter ??
quote:
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
De weddenschap begon wanneer Jaap wakker zou worden. Huub en Lieke willen hem vanaf het eerste moment in de gaten houden.
Boefquote:
Ik denk dat Nadia en Dennis niet meer weg zullen gaan. Het enige wat ze hoeven te doen is met elkaars toestemming de kledingkasten te verwisselen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???![]()
ik word zó moe van Jaaps zogenaamde "tv-momentjes".quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hierboven werd gepost over valsspalen van Japio en het sturen van caps naar Huub.
Huub heeft dat idd tegen Japio gezegd, Brian stond erbij. Nadat Huub weg was gegaan, vroeg Brian of Huub daarvoor echt naar 'achter' had gebeld. Japio's reactie : "Wat denk je ..... De redactie stuurt de foto's door naar Huub en de weddenschap is voorbij - OF - een hele week goede TV als ik stiekem jouw zalm kan eten ? <hahaha>". En daarbij het bekende weegschaalgebaar met twee handen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???![]()
Van dat gewissel en persoonlijke spullen snap ik al helemaal niets meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia en Dennis niet meer weg zullen gaan. Het enige wat ze hoeven te doen is met elkaars toestemming de kledingkasten te verwisselen.
Zei ze dat zelf?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Want Nadia moest van achter nl. meer op haar strepen staan bij Dennis![]()
Net als Natasia wel eens boven sliep hebben Nadia en nix vannacht ook bovengeslapen. Niets ingepikt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als de inttentie van het beneden liggen van Jaap zodat Huub en Lieke hem in de gaten kunnen houden. is het onzin dat Lieke en Huub nu al boven liggen, ze moeten bij Jaap 24 uur zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, ik kan dat nergens terugvinden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
Waarom is Jaap dan uit de Masterbedroom gegaan?
Voor zover ik het nu snap is omdat Huub en Lieke hem in de gaten willen houden en ze dus niet met 3 man in zijn bed kunnen liggen, want er moet ook nog geneukt worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
Lieke en Huub wilde hem 24 uur in de gaten houden, ze zouden dan eigenlijk wel om de beurt moeten slapen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
Ja, toen ze van de week van acter kwam vertelde ze tegen Amanda dat ze meer op haar strepen moest staan met het datingebeuren.quote:
Aha, thanx.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, toen ze van de week van acter kwam vertelde ze tegen Amanda dat ze meer op haar strepen moest staan met het datingebeuren.
Als dit zo is dan is er dus door de FEBO gezorgd dat er geen ruzie over is gekomenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Want Nadia moest van achter nl. meer op haar strepen staan bij Dennis![]()
Ongeveer, dat Die twee de Master hebben en bv Amanda en Brain niet lijkt mij omdat ze dan eindelijk een weekje rust hebben zonder dat gegil van die aanstellerige fakester.(Nadia)quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor zover ik het nu snap is omdat Huub en Lieke hem in de gaten willen houden en ze dus niet met 3 man in zijn bed kunnen liggen, want er moet ook nog geneukt worden.
Klopt dit ?
Was Lieke dan niet wakker ze heeft toch paard gereden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft nu anders wel vrij spel. Waar zijn Huub en/of Lieke om hem in de gaten te houden? Die zijn natuurlijk nog steeds aan het slapen.
Lieke is douchen en is van plan snel naar Jaap terug te gaan, zei ze net.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft nu anders wel vrij spel. Waar zijn Huub en/of Lieke om hem in de gaten te houden? Die zijn natuurlijk nog steeds aan het slapen.
De datum staat nog op engels formaatquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:43 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia heeft wel weer zin, maar Dennix niet geloof ik.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:43 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia heeft wel weer zin, maar Dennix niet geloof ik.
Zou jij Jaap in je bed willen hebben?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor zover ik het nu snap is omdat Huub en Lieke hem in de gaten willen houden en ze dus niet met 3 man in zijn bed kunnen liggen, want er moet ook nog geneukt worden.
Klopt dit ?
Achter probeerde juist Nadia meer op te stoken door aan te geven dat ze over zich heen liet lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als dit zo is dan is er dus door de FEBO gezorgd dat er geen ruzie over is gekomen![]()
Toch ?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef maril het volgende:
[..]
Was Lieke dan niet wakker ze heeft toch paard gereden?
Okéquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is douchen en is van plan snel naar Jaap terug te gaan, zei ze net.
Tomaten zijn fruitquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
Overigens verbaasde ik me erover dat veel dingen groente zijn. Bij mij was veel verwarring over vruchten en fruit. Er blijkt ook weer verschil te zijn tussen Botanisch en culinair.
Neem nu banaan dat is dan eigenlijk weer een groente. Vrij verwarrend allemaal.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banaan_(fruit)
Huub heeft het opgelost door te zeggen: Als iets achteraf geen groente blijkt te zijn heb je alsnog verloren.
Dat was gewoon onderdeel van de weddenschap; Een week alleen maar groente en water en beneden slapen zodat ze hem in de gaten konden houden. Dit oa nav snoeppapiertjes die in het kantoor gevonden zijn en Jaap daar stiekum had zitten eten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, ik kan dat nergens terugvinden.
zolang de aardappel rauw is is het ook een groente als het gekookt is een zetmeel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
Overigens verbaasde ik me erover dat veel dingen groente zijn. Bij mij was veel verwarring over vruchten en fruit. Er blijkt ook weer verschil te zijn tussen Botanisch en culinair.
Neem nu banaan dat is dan eigenlijk weer een groente. Vrij verwarrend allemaal.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banaan_(fruit)
Huub heeft het opgelost door te zeggen: Als iets achteraf geen groente blijkt te zijn heb je alsnog verloren.
Nee dus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomaatquote:
Dus Jaap mag alleen rauwe aardappels etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:46 schreef maril het volgende:
[..]
zolang de aardappel rauw is is het ook een groente als het gekookt is een zetmeel.
ok, maar dan is de uitleg van Maril dus dat er geen ruzie is gekomen omdat Brian en Amanda het wel fijn vonden om te neuken zonder het gegil aan te horen in het bed van de concurrent ( N+D)quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:45 schreef Py het volgende:
[..]
Achter probeerde juist Nadia meer op te stoken door aan te geven dat ze over zich heen liet lopen.
Dat heb ik inmiddels begrepen, thanx.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was gewoon onderdeel van de weddenschap; Een week alleen maar groente en water en beneden slapen zodat ze hem in de gaten konden houden. Dit oa nav snoeppapiertjes die in het kantoor gevonden zijn en Jaap daar stiekum had zitten eten.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomaat
misschien kun je er in fb over gaan klagenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
die datum
![]()
Is toch alleen nodig bij het eten van Jaap![]()
Of ook bij caps van de masterbedroomwiproom
Gadver maar hier een lijstjes eetbare groentes voor Jaapiequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef Py het volgende:
[..]
Dus Jaap mag alleen rauwe aardappels eten![]()
Weet niet welke uitleg van Maril je bedoelt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ok, maar dan is de uitleg van Maril dus dat er geen ruzie is gekomen omdat Brian en Amanda het wel fijn vonden om te neuken zonder het gegil aan te horen in het bed van de concurrent ( N+D)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef blomst het volgende:
[..]
misschien kun je er in fb over gaan klagen
Dan is het nog maar de vraag of Jaap de weddenschap zal winnen als het zo ingewikkeld is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef akveor het volgende:
Uit de vorige COS:
Sjees het is nog ingewikkelder dan ik dacht. Ik kwam deze definitie van fruit tegen:
De gangbare definitie is dat fruit groeit aan meerjarige houtige gewassen. Een braam is dus (klein)fruit, een appel, peer, abrikoos etc fruit, een tomaat, komkommer groente. Over aardbei is jaren een gesteggel geweest, en daar zijn we nog niet over uit. Ook een aardbeiplant is meerjarig, en het vormt een houtige "stam", die echter officieel biologisch een rhizoom is. Dus officieel is een aardbei groente....
Hier is komkommer dus weer groente waar het ergens anders weer fruit is.
En gezond dus feitlijk heeft hij die nodig , stel dat hij zich houdt aan de gangbare groenten zal dat niet handig zijn als hij daarbij ook nog fanatiek sport, tenzij hij voedingssuplementen mag slikken maar dan nog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk hadden H&L dus een lijst moeten opstellen van wat Jaap wel mag eten en wat niet.
De grens tussen groente of niet is heel vaag.
Jaap had het vannacht al over uitpersen van olijven.
Aardappels zijn ook plantaardig.
Dus de discussie erover zal wel blijven door gaan.
Wetenschappelijk gezien zijn tomaat, paprika, rode pepers, banaan, aubergine, avodaco, olijf, bruine bonen, walnoten, etcetera vruchten.
Maar vruchten zijn per definitie niet perse fruit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk hadden H&L dus een lijst moeten opstellen van wat Jaap wel mag eten en wat niet.
De grens tussen groente of niet is heel vaag.
Jaap had het vannacht al over uitpersen van olijven.
Aardappels zijn ook plantaardig.
Dus de discussie erover zal wel blijven door gaan.
Wetenschappelijk gezien zijn tomaat, paprika, rode pepers, banaan, aubergine, avodaco, olijf, bruine bonen, walnoten, etcetera vruchten.
Ik doelde op ruzie tussen stel A/B en stel D/Nquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Py het volgende:
[..]
Weet niet welke uitleg van Maril je bedoelt?
Er is volgens mij geen ruzie tussen Dennis en Nadia gekomen omdat Nadia 5 minuten op een klein streepje heeft gestaan door de datingdiscussie aan te zwengelen en vervolgens weer in haar oude patroon van kusjes vragen en gepruil is teruggevallen.
Toch zit die botanische tomaat me aardig dwarsquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar vruchten zijn per definitie niet perse fruit.
Nee later heeft Huub gezegd: Als wij zeggen dat het groente is en het blijkt later niet zo te zijn heb je alsnog verloren. Huub: Voor ons is de weddenschap simpel: Jij eet een week lang alleen groente en mag alleen water drinken en je slaapt beneden.
Dat eerste met Brain en Amanda was een grapje van mij ik bedoel t lijkt mij heerlijk voor die andere dat ze niet op een kamer liggen van Met Dennis en Nadis, btw Brain heeft ooit eens gezegd dat hij beneden lekkerder slaapt dus zal dat ook wel meespelen, of ze doen het om em om, het enige wat ik weet is dat Lieke en Huub in de buurt van Jaap wilden blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Py het volgende:
[..]
Weet niet welke uitleg van Maril je bedoelt?
Er is volgens mij geen ruzie tussen Dennis en Nadia gekomen omdat Nadia 5 minuten op een klein streepje heeft gestaan door de datingdiscussie aan te zwengelen en vervolgens weer in haar oude patroon van kusjes vragen en gepruil is teruggevallen.
Doet me aan die biljartbal denkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch zit die botanische tomaat me aardig dwars![]()
Mij ook... ik was er echt van overtuigd dat een tomaat fruit is... Het is dus wel een vrucht maar omdat ie niet van een meerjarige plant zonder houterige stam afkomt is het dus geen fruit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch zit die botanische tomaat me aardig dwars![]()
Eerlijk gezegd als ik personel trainer was zou ik ze alledrie bij elkaar roepen en een lijst samenstellen zodat het gezond blijft, juist omdat hij dik is moet Jaap goed eten dat klinkt heel raar maar het is wel zo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef HiDiHo het volgende:
jaap heeft extra koolhydraden nodig
[afbeelding]
En een big smile, as alwaysquote:
Het is een groente hij valt net als de aubergine onder de nachtschadequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij ook... ik was er echt van overtuigd dat een tomaat fruit is... Het is dus wel een vrucht maar omdat ie niet van een meerjarige plant zonder houterige stam afkomt is het dus geen fruit.
Ahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik doelde op ruzie tussen stel A/B en stel D/N
Maar nu snap ik onze communicatie stroring![]()
Jij doelde op de ruzie binnen stel D/N
Daar zal Jaap weinig problemen mee hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Nando wil de training aanpassen voor Jaap, ivm de weddenschap, minder zwaar dus.
Nachtschade (Solanum) is een geslacht van planten in de Nachtschadefamilie (Solanaceae).quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:05 schreef maril het volgende:
[..]
Het is een groente hij valt net als de aubergine onder de nachtschade
Mevr.Kubatz maakt ontbijt voor Meneer Kubatz, hoe schattig.quote:
Bij amanda afghankelijk van haar bui.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:05 schreef schatje het volgende:
Kijken of ze het vandaag ook volhouden om niet de stijtang te gebruiken.
Mooi, zegt jaapquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:10 schreef Dreamboy het volgende:
Jaapie moet zo weinig mogelijk doen zegt Nando.
En dat is niet meer te veranderen; komt nooit meer goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef akveor het volgende:
Prinsesje Amanda is ook weer wakker. Wat een verrot karakter heeft dat mens.
[afbeelding]
Ze is goed gebrainwashed door die Natasia en Brian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:13 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat is niet meer te veranderen; komt nooit meer goed.![]()
![]()
Er komt de laatste tijd alleen maar bagger uit die ordinaire bek, zeker richting Lieke.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef schatje het volgende:
Amanda valt over dat Huub en Lieke hun woorden niet nakomen om Jaap de hele tijd in de gaten te houden. Op het laatst roept ze lelijk wijf tegen Lieke.
Zit waarschijnlijk in de genen, en is alleen maar versterkt door het aso leven dat ze geleid heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is goed gebrainwashed door die Natasia en Brian.
heb ik gemist. Is er een aanleiding voor?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:05 schreef Py het volgende:
[..]
wat afstand hebben genomen van D+N. Met name Amanda van Nadia.
Mevr. Deborah Flens Pannekoek schijnt haar helemaal geweldig te vinden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
Schop dat zelfingenomen kind de kooi uit. Ze is zo dom dat er geen spel mee te spelen valt. Alleen maar schelden, schelden en nog eens schelden. Inhoudelijks helemaal niets.
[afbeelding]
Vannacht was ook leuk met die weddenschap totdat ze in de slaapkamer waren en Amanda begon te vuilspuiten tegen Lieke. Totaal inhoudsloze onzin kraamde ze uit. Lieke begon over intelligentie... Amanda over dorpsmeisjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komt de laatste tijd alleen maar bagger uit die ordinaire bek, zeker richting Lieke.
Jaap is niet zo slim als hij zelf denkt...bepalen wie de weddenschap heeft gewonnen gebeurt pas na de weekquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hierboven werd gepost over valsspalen van Japio en het sturen van caps naar Huub.
Huub heeft dat idd tegen Japio gezegd, Brian stond erbij. Nadat Huub weg was gegaan, vroeg Brian of Huub daarvoor echt naar 'achter' had gebeld. Japio's reactie : "Wat denk je ..... De redactie stuurt de foto's door naar Huub en de weddenschap is voorbij - OF - een hele week goede TV als ik stiekem jouw zalm kan eten ? <hahaha>". En daarbij het bekende weegschaalgebaar met twee handen.
Een concrete aanleiding weet ik niet. Maar volgens mij stoort Amanda zich de laatste tijd aan het kopieergedrag van Nadia.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef avonne het volgende:
[..]
heb ik gemist. Is er een aanleiding voor?
Ik kan het me niet voorstellen.
quote:
Dat zegt dus genoeg over Flens imo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Mevr. Deborah Flens Pannekoek schijnt haar helemaal geweldig te vinden.
Het zal altijd uitkomen. Eigenlijk is ie nu al een loser dat ie stiekum onder de weddenschap uit probeert te komen. Ga hem dan niet aan. Ja kan alleen maar winnen als ie het volhoudt. Aners zal ie de rekening wel krijgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap is niet zo slim als hij zelf denkt...bepalen wie de weddenschap heeft gewonnen gebeurt pas na de week
(als de redaktie wel slim is)...op de laatste dag krijgt Huub de caps...![]()
Haar levensverhaal (damn, ze is 19quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk in de genen, en is alleen maar versterkt door het aso leven dat ze geleid heeft.![]()
![]()
![]()
Bij Amanda komen Nature en Nurture op de meest negatieve wijze tot uiting.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef avonne het volgende:
Haar levensverhaal (damn, ze is 19)zit vol met ruzies en vechtpartijen.
Ze is blijkbaar gewoon zo.
precies...het gaat helemaal met haar op de loop,ze bijt zich in iets vast en kan daar niet meer van afwijken....ze kan totaal niet relativeren,heeft met haar gebrekkige intelligentie te maken dat ze dat niet kanquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef schatje het volgende:
Amanda denkt dat Lieke over de zeik is. Ze creëert meteen haar eigen werkelijkheid.
Misschien weet hij zelf wel het beste dat hij het nooit vol kan houden, en is hij niet eens van plan de weddenschap te winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal altijd uitkomen. Eigenlijk is ie nu al een loser dat ie stiekum onder de weddenschap uit probeert te komen. Ga hem dan niet aan. Ja kan alleen maar winnen als ie het volhoudt. Aners zal ie de rekening wel krijgen.
Echt een verademing vergeleken met Carlos. Hij straalt ook zoveel rust uit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef noekje het volgende:
Aaah, Nando is zo lief!
Leuke bloeze... nieuw?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
Nog zo'n loser. IPV Jaap te helpen met het winnen van de weddenschap. Zet ie zich tegen Huub en Lieke af en gaat Jaap helpen met stiekum eten.
[afbeelding]
Ik vind het gewoon verbazingwekkend dat ie de hand geeft op de weddenschap en als daarna als eerste met Brian en nix ging babbelen om er onder uit te komen. Of Jaap probeert een spelletje te spelen of is gewoon een loser.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien weet hij zelf wel het beste dat hij het nooit vol kan houden, en is hij niet eens van plan de weddenschap te winnen.
Het zou wel een slapstick-achtig kat-en-muisspel kunnen worden of hij ontdekt wordt of niet. Gewoon voor de gein, dus. Dat zou ik best leuk vinden, ja
Maar Jaaps argument dat het "leuke tv" oplevert vindt ik dus een waardeloos argument: hij moet het zelf leuk vinden.
Ze zijn de mouwen vergeten, zo te zien, of heeft hij ze er zelf afgeknipt en is dit "in"?quote:
Volgens mij heeft die in de PC Hooftstraat gekocht van dat geld wat ze mochten besteden na dat poker gedoe.quote:
Dit is een spel hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
Nog zo'n loser. IPV Jaap te helpen met het winnen van de weddenschap. Zet ie zich tegen Huub en Lieke af en gaat Jaap helpen met stiekum eten.
[afbeelding]
Ik persoonlijk zou geen cent geven voor Jaap maar Nando blijft hem steunen en in hem geloven. Dat is zo schattig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt een verademing vergeleken met Carlos. Hij straalt ook zoveel rust uit.
Prachtig! Goed besteed, ook! Het is dat Frank Govers niet meer onder ons is...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft die in de PC Hooftstraat gekocht van dat geld wat ze mochten besteden na dat poker gedoe.
En als het hem is gelukt zeggen ze dat ze het hebben gedaan om hem te motiverenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Py het volgende:
Zoals Lieke nu bezig is zal ze Jaap alleen maar motiveren.
Wordt daar voor betaald.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou geen cent geven voor Jaap maar Nando blijft hem steunen en in hem geloven. Dat is zo schattig.
Hoe meer Jaap doet nou hoe meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Py het volgende:
Ach ja, het was een kwestie van tijd, ze gaat het nooit volhouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:32 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Ik ben echt in staat om het te stijlen".
Heel belangrijk dat er regelmatig mensen in de kooi komen die rust en fatsoen uitstralen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt een verademing vergeleken met Carlos. Hij straalt ook zoveel rust uit.
Precies... maar ik begrijp de winst voor Jaap niet als ie de zaak bedonderd. Stel hij wint de CP onterecht en het wordt bekend dat ie de zaak heeft bedonderd. Gaat ie die teruggeven en toch de masterbedroom uit? Eigenlijk had ik zoiets van : Ik hoop dat Jaap wint.... maar door dat gedraai hoop ik gewoon dat ie verliest.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:32 schreef maril het volgende:
[..]
En als het hem is gelukt zeggen ze dat ze het hebben gedaan om hem te motiveren![]()
is alleen maar de bedoeing hem gek te maken....jaap wordt er nu al een beetje gek van en is nog maar net begonnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Py het volgende:
Neuh, elleboog stukken waren versleten.quote:
Brian zal Japio zeker helpen !!! Hij gaat Japio stiekem eten geven in ruil voor een derde deel van de CP's. Je bent immers rat of je bent geen rat, niet waar. De boel bedonderen is Brian niet vreemd .......quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft dit soort eetacties vaker gedaan en kent de situatie waar hij deze week in terecht komt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef riri het volgende:
[..]
is alleen maar de bedoeing hem gek te maken....jaap wordt er nu al een beetje gek van en is nog maar net begonnen
nando moet wel lachen om lieke
Dat zl ook mooi op TV te zien zijn. Huub en Lieke proberen hem te voeren wat Jaap weigert en om het hoekje gaat ie stiekum het eten opeten wat ie van Brian krijgt. Dan sta je er mooi op. Top TV....quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian zal Japio zeker helpen !!! Hij gaat Japio stiekem eten geven in ruil voor een derde deel van de CP's. Je bent immers rat of je bent geen rat, niet waar. De boel bedonderen is Brian niet vreemd .......
Leuk voor de Regie dit die moeten ook harder werken nou met de knopjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zl ook mooi op TV te zien zijn. Huub en Lieke proberen hem te voeren wat Jaap weigert en om het hoekje gaat ie stiekum het eten opeten wat ie van Brian krijgt. Dan sta je er mooi op. Top TV....![]()
in dit spel is zoveel gewonnen door leugens en bedrog, is onderdeel van het spel,zie die stemmingronde met Sylvia die beloofde Brain mee te nemen met een race, toen nem ze Huub mee, en zo zij er wel meer voorbeelden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... maar ik begrijp de winst voor Jaap niet als ie de zaak bedonderd. Stel hij wint de CP onterecht en het wordt bekend dat ie de zaak heeft bedonderd. Gaat ie die teruggeven en toch de masterbedroom uit? Eigenlijk had ik zoiets van : Ik hoop dat Jaap wint.... maar door dat gedraai hoop ik gewoon dat ie verliest.
Alleen nog konijnenvoer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:44 schreef SiRojK het volgende:
Jaap gaat dus een week niet meer eten.. WHahhahhahaha, lukt hem never nooit niet!
Waar wat mij betreftSylvia wel als winnar is uitgekomen omdat ze iets recht had te zetten ivm de carnavalsstemming. Al begrijpt een Brian dat nog steeds niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef maril het volgende:
[..]
in dit spel is zoveel gewonnen door leugens en bedrog, is onderdeel van het spel,zie die stemmingronde met Sylvia die beloofde Brain mee te nemen met een race, toen nem ze Huub mee, en zo zij er wel meer voorbeelden.
Dat moet sarcastisch bedoeld zijn ... toch?quote:
Ik mag het wel hopen ja!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet sarcastisch bedoeld zijn ... toch?
Brian kreeg een koekje van eigen deeg na het blokkeren van het carnavalsuitje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef maril het volgende:
[..]
in dit spel is zoveel gewonnen door leugens en bedrog, is onderdeel van het spel,zie die stemmingronde met Sylvia die beloofde Brain mee te nemen met een race, toen nem ze Huub mee, en zo zij er wel meer voorbeelden.
Waarom wordt dat wel goedgekeurt emn als er sneaky wordt gedaan door Jaap niet, Jaap is ook veel onrecht door Eric en Huub, maar zo kunnen we uren doorgaan het feit is dat dit een spel is en als je die eerlijk speelt gebeurt er niets, dan moet men het spel afschaven, Huub is bv nu bezig een betere band te krijgen met Nadia en als het hem lukt haar keihard te laten vallen(ook om haar zo ver te krijgenom Dennis eruit te stemmen), das ook niet eerlijk ,maar zo zal je toch moeten spelen om te winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar wat mij betreftSylvia wel als winnar is uitgekomen omdat ze iets recht had te zetten ivm de carnavalsstemming. Al begrijpt een Brian dat nog steeds niet.
Een droom-scenario : De redactie laat de weddenschap de hele week doorlopen. Zaterdag, 23:55 (vijf minuten voor het einde van de weddenschap) iedereen op de bank. En dan krijgen ze een compilatie-film met de stiekeme voedselvoorziening van Brian en alle sneaky eetmomenten van Japio.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zl ook mooi op TV te zien zijn. Huub en Lieke proberen hem te voeren wat Jaap weigert en om het hoekje gaat ie stiekum het eten opeten wat ie van Brian krijgt. Dan sta je er mooi op. Top TV....![]()
Eerlijk gezegd vind ik deze wel leuk, ook al verliest Jaap dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een droom-scenario : De redactie laat de weddenschap de hele week doorlopen. Zaterdag, 23:55 (vijf minuten voor het einde van de weddenschap) iedereen op de bank. En dan krijgen ze een compilatie-film met de stiekeme voedselvoorziening van Brian en alle sneaky eetmomenten van Japio.
Dat heeft Sylvia nooit beloofdquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:43 schreef maril het volgende:
[..]
Die zou leuk zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een droom-scenario : De redactie laat de weddenschap de hele week doorlopen. Zaterdag, 23:55 (vijf minuten voor het einde van de weddenschap) iedereen op de bank. En dan krijgen ze een compilatie-film met de stiekeme voedselvoorziening van Brian en alle sneaky eetmomenten van Japio.
Die RTL ideeen staan mij wel aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap mag van mij gerust stiekem gaan eten, maar hij moet oppassen voor de camera'squote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom wordt dat wel goedgekeurt emn als er sneaky wordt gedaan door Jaap niet, Jaap is ook veel onrecht door Eric en Huub, maar zo kunnen we uren doorgaan het feit is dat dit een spel is en als je die eerlijk speelt gebeurt er niets, dan moet men het spel afschaven, Huub is bv nu bezig een betere band te krijgen met Nadia en als het hem lukt haar keihard te laten vallen(ook om haar zo ver te krijgenom Dennis eruit te stemmen), das ook niet eerlijk ,maar zo zal je toch moeten spelen om te winnen.
Omdat Jaap de keus had eerlijk deze weddenschap aan te gaan. Jaap heeft zichzelf veel onrecht aan te laten doen en was veel te passief. Hij zou Huub en Eric dankbaar moeten zijn anders was Jaap allang thuis geweest. En daarbij heeft Huub hem erin gehouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom wordt dat wel goedgekeurt emn als er sneaky wordt gedaan door Jaap niet, Jaap is ook veel onrecht door Eric en Huub, maar zo kunnen we uren doorgaan het feit is dat dit een spel is en als je die eerlijk speelt gebeurt er niets, dan moet men het spel afschaven, Huub is bv nu bezig een betere band te krijgen met Nadia en als het hem lukt haar keihard te laten vallen(ook om haar zo ver te krijgenom Dennis eruit te stemmen), das ook niet eerlijk ,maar zo zal je toch moeten spelen om te winnen.
Dat is heel simpel, komt het in beeld dan wil de redactie dat er caps opgestuurd worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef maril het volgende:
Trouwens ik heb uit dat filmje niet begrepen dat Brain hem helpt, hij zei nl dat Huub gelijk had met het vragen van caps van streamers. ikzelf (maril) ben het niet eens dat dat gebeurt..
Brian heeft met jaap toch afgesproken dat het lijkt dat hij Huub en Lieke gaat helpen, zodat het minder opvalt dat hij ook eten voor hem verzorgd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef maril het volgende:
Trouwens ik heb uit dat filmje niet begrepen dat Brain hem helpt, hij zei nl dat Huub gelijk had met het vragen van caps van streamers. ikzelf (maril) ben het niet eens dat dat gebeurt..
Lieke valt echt niet af van een beetje trainen, zij eet normaal en is gewend aan veel en veel harder trainen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil wel met Jaap mee trianen.
Wordt Lieke nog lichter.
Weer een paar kilo
Beetje dom.
In die tijd dat hij pasief was heeft Brain hem erin gehouden pas toen jaap voor het publiek interressant werd heeft huub hem erin gehouden, je doet alles hè om te winnen is toch zijn devies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat Jaap de keus had eerlijk deze weddenschap aan te gaan. Jaap heeft zichzelf veel onrecht aan te laten doen en was veel te passief. Hij zou Huub en Eric dankbaar moeten zijn anders was Jaap allang thuis geweest. En daarbij heeft Huub hem erin gehouden.
Ik snap het speltechnische voordeel voor Jaap niet. Als ie de zaak bedonderd zullen de meeste hem een loser vinden omdat ie z'n belofte heeft verbroken. Sylvia is toen schandalig behandeld door Brian en met name door Natasia met die carnavalsstemming. Dat had weinig met spel te maken maar meer met haat en niet gunnenh.
Die 2e stemming was een set-up, dat was nogal duidelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef maril het volgende:
[..]
In die tijd dat hij pasief was heeft Brain hem erin gehouden pas toen jaap voor het publiek interressant werd heeft huub hem erin gehouden, je doet alles hè om te winnen is toch zijn devies.
Okè ik neem dat van je aan , maar op het filmpje watr ik heb gezien was dat mij niet duidelijk want Huub stond daar gewoon bij, ik dacht eerder dat ze an het geinen waren , maar goed ik neem het aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian heeft met jaap toch afgesproken dat het lijkt dat hij Huub en Lieke gaat helpen, zodat het minder opvalt dat hij ook eten voor hem verzorgd.
er is een stukje in Villa Vandaag waarin Dennis z'n grapjes volledig afgekraakt worden (eergister of zo)quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet sarcastisch bedoeld zijn ... toch?
En dat is trouwens onzin, als hij alles voor het winnen deed, had hij Jaap wel weggestemd, toch een speler minder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef maril het volgende:
[..]
In die tijd dat hij pasief was heeft Brain hem erin gehouden pas toen jaap voor het publiek interressant werd heeft huub hem erin gehouden, je doet alles hè om te winnen is toch zijn devies.
Direct na het afsluiten van de weddenschap hebben Japio en Brian in het kantoor afgesproken dat Brian eten (zalm e.d.) zal klaarzetten op geheime plaatsen. En in de lade van Brian's kastje in de slaapkamer zullen koekjes, M&M's, ed worden klaargelegd. Dennix was erbij en bevestigde alles '100% zeker' ...... Daarvan heb ik (nog) geen filmpje gezien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef maril het volgende:
Alleen jammer dat Jaap niet voor Huub kiest.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 2e stemming was een set-up, dat was nogal duidelijk.
En ik twijfel er trouwens niet aan dat Huub Jaap nog niet zo snel kwijt wil, met Jaap lacht hij (buiten Lieke om) het meest.
Een taktische zet. Waarin Brian de rat was omdat hij Jaap wel liet vallen. Al zou het heel goed kunnen dat Huub ook dacht dat Brian Jaap erin zou laten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zegt Huub ,maar tis maar de vraag of dat ook zo werkelijk is, tis nl een spel dat gespeeld moet worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, komt het in beeld dan wil de redactie dat er caps opgestuurd worden.
En het spel wordt niet gespeeld als het interactief is, zoals ook deels de bedoeling is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zegt Huub ,maar tis maar de vraag of dat ook zo werkelijk is, tis nl een spel dat gespeeld moet worden.
Ik vind het eigenlijk wel prima dat de streamers op een positieve manier een functie toebedeeld krijgen om als een soort van scheidsrechter de streams te gaan volgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:54 schreef maril het volgende:
Het was een knaller geworden als dit gewoon enkel en alleen internet-tv zou zijn gewordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En het spel wordt niet gespeeld als het interactief is, zoals ook deels de bedoeling is?
Voor die stemming liepen die twee Brain en Huub naar buiten, en toen zei hij dat hij Jaap erin liet Brain wist dit.maar goed zijn oude koeie die ik heel goed voor mij geest kan halen en ik benhierin dus niet te overtuigen, dat hij nu goed overweg kan met Jaap zal wel, maar hij hield Jaap er toen in omdat Jaap destijds steeds popu werd door toedoen van Nicolaas die Terror Jaap los in Jaap maakte.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Een taktische zet. Waarin Brian de rat was omdat hij Jaap wel liet vallen. Al zou het heel goed kunnen dat Huub ook dacht dat Brian Jaap erin zou laten.
We krijgen dan wel nog meer locks maar goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat de streamers op een positieve manier een functie toebedeeld krijgen om als een soort van scheidsrechter de streams te gaan volgen.(Doet me denken aan BigBrother)
Nu alleen maar hopen dat de redaktie dat ook zo zal zien.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef maril het volgende:
[..]
Voor die stemming liepen die twee Brain en Huub naar buiten, en toen zei hij dat hij Jaap erin liet Brain wist dit.maar goed zijn oude koeie die ik heel goed voor mij geest kan halen en ik benhierin dus niet te overtuigen, dat hij nu goed overweg kan met Jaap zal wel, maar hij hield Jaap er toen in omdat Jaap destijds steeds popu werd door toedoen van Nicolaas die Terror Jaap los in Jaap maakte.
Het wordt groen, groen, hartstikke groenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat de kleur verkeerd uitpakt.
Paars zoals dat mens van "wordt u al geholpen"quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat de kleur verkeerd uitpakt.
Het is een experiment. Men heeft bij de planning van het project verkeerde inschattingen gemaakt, en daardoor is de uitvoering enigszins een drama geworden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was een knaller geworden als dit gewoon enkel en alleen internet-tv zou zijn geworden
Ze manipuleren het toch zo, dat als jaap even uit beeld is hij gewoon kan etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef maril het volgende:
[..]
We krijgen dan wel nog meer locks maar goed.
Je bedoelt als Jaap iets ongeoorloofds gaat eten dat we een streamlock krijgen? Daar geloof ik niets van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:07 schreef maril het volgende:
[..]
We krijgen dan wel nog meer locks maar goed.
Hulde aan de redactie van VV, dan!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef avonne het volgende:
er is een stukje in Villa Vandaag waarin Dennis z'n grapjes volledig afgekraakt worden (eergister of zo)
Ik gok dat een heleboel mensen hier overtuigd zijn van het andere verhaal. Het leek heel sterk op een opzetje van Brian met de redactie, ze moeten vooraf stemmen, en Huub was er van uitgegaan dat Brian hem er inhield (wat hij niet deed), dus hield Huub hem er ook maar in. Jaap had er gewoon uit kunnen zijn die dag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef maril het volgende:
[..]
Voor die stemming liepen die twee Brain en Huub naar buiten, en toen zei hij dat hij Jaap erin liet Brain wist dit.maar goed zijn oude koeie die ik heel goed voor mij geest kan halen en ik benhierin dus niet te overtuigen, dat hij nu goed overweg kan met Jaap zal wel, maar hij hield Jaap er toen in omdat Jaap destijds steeds popu werd door toedoen van Nicolaas die Terror Jaap los in Jaap maakte.
Als daar Massaal op negatieve manier op wordt gereageerd, zullen ze dat doen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt als Jaap iets ongeoorloofds gaat eten dat we een streamlock krijgen? Daar geloof ik niets van.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is een experiment. Men heeft bij de planning van het project verkeerde inschattingen gemaakt, en daardoor is de uitvoering enigszins een drama geworden.
Misschien komt Talpa nog wel met een geheel aangepast concept, want het idee van toen was prima.
We zijn het niet eens met elkaar hierover, moet kunnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok dat een heleboel mensen hier overtuigd zijn van het andere verhaal. Het leek heel sterk op een opzetje van Brian met de redactie, ze moeten vooraf stemmen, en Huub was er van uitgegaan dat Brian hem er inhield (wat hij niet deed), dus hield Huub hem er ook maar in. Jaap had er gewoon uit kunnen zijn die dag.
Een streamwissel hoogstens, net alsof een streamlock dan niet suggereert dat Jaap zit te bunkeren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef maril het volgende:
[..]
Als daar Massal op negatieve manier op wordt gereageerd, zullen ze dat doen ja.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok dat een heleboel mensen hier overtuigd zijn van het andere verhaal. Het leek heel sterk op een opzetje van Brian met de redactie, ze moeten vooraf stemmen, en Huub was er van uitgegaan dat Brian hem er inhield (wat hij niet deed), dus hield Huub hem er ook maar in. Jaap had er gewoon uit kunnen zijn die dag.
Ze kunnen ook gewoon van stream wisselen..gebeurt vaak genoeg..quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt als Jaap iets ongeoorloofds gaat eten dat we een streamlock krijgen? Daar geloof ik niets van.
haha nou het zal mij benieuwen volgens mij gaat ze het zwaar verneuken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Jahahaha en ik ga het nu live meemaken!!
![]()
Alleen maar bovenop waar het toch al afgebroken was,ik hoop dat er geen haar meer op dat hoofd blijft zitten.quote:
Brian had het ook al over een kliniek voor meiden zoals zij, waar ze kunnen afkicken... hahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:16 schreef Mearloow het volgende:
ik zou het echt uitmaken al had ik zo'n vriendin als amanda pfff.
Mijn reactie richting kz ging over het feit dat jij het forum zou redden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer op je opmerking over mij. Die hoort hier niet en is van een hoog stookgehalte. Beperk je tot commentaren op de streams.
Ik hoop het zoquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef Mearloow het volgende:
[..]
haha nou het zal mij benieuwen volgens mij gaat ze het zwaar verneuken.
Allemaal geeneens nodig. Jaap kan achter bijgevoerd worden als ze dat willen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon van stream wisselen..gebeurt vaak genoeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |