En gezond dus feitlijk heeft hij die nodig , stel dat hij zich houdt aan de gangbare groenten zal dat niet handig zijn als hij daarbij ook nog fanatiek sport, tenzij hij voedingssuplementen mag slikken maar dan nog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk hadden H&L dus een lijst moeten opstellen van wat Jaap wel mag eten en wat niet.
De grens tussen groente of niet is heel vaag.
Jaap had het vannacht al over uitpersen van olijven.
Aardappels zijn ook plantaardig.
Dus de discussie erover zal wel blijven door gaan.
Wetenschappelijk gezien zijn tomaat, paprika, rode pepers, banaan, aubergine, avodaco, olijf, bruine bonen, walnoten, etcetera vruchten.

Maar vruchten zijn per definitie niet perse fruit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk hadden H&L dus een lijst moeten opstellen van wat Jaap wel mag eten en wat niet.
De grens tussen groente of niet is heel vaag.
Jaap had het vannacht al over uitpersen van olijven.
Aardappels zijn ook plantaardig.
Dus de discussie erover zal wel blijven door gaan.
Wetenschappelijk gezien zijn tomaat, paprika, rode pepers, banaan, aubergine, avodaco, olijf, bruine bonen, walnoten, etcetera vruchten.

Ik doelde op ruzie tussen stel A/B en stel D/Nquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Py het volgende:
[..]
Weet niet welke uitleg van Maril je bedoelt?
Er is volgens mij geen ruzie tussen Dennis en Nadia gekomen omdat Nadia 5 minuten op een klein streepje heeft gestaan door de datingdiscussie aan te zwengelen en vervolgens weer in haar oude patroon van kusjes vragen en gepruil is teruggevallen.

Toch zit die botanische tomaat me aardig dwarsquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar vruchten zijn per definitie niet perse fruit.
Nee later heeft Huub gezegd: Als wij zeggen dat het groente is en het blijkt later niet zo te zijn heb je alsnog verloren. Huub: Voor ons is de weddenschap simpel: Jij eet een week lang alleen groente en mag alleen water drinken en je slaapt beneden.

Dat eerste met Brain en Amanda was een grapje van mij ik bedoel t lijkt mij heerlijk voor die andere dat ze niet op een kamer liggen van Met Dennis en Nadis, btw Brain heeft ooit eens gezegd dat hij beneden lekkerder slaapt dus zal dat ook wel meespelen, of ze doen het om em om, het enige wat ik weet is dat Lieke en Huub in de buurt van Jaap wilden blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Py het volgende:
[..]
Weet niet welke uitleg van Maril je bedoelt?
Er is volgens mij geen ruzie tussen Dennis en Nadia gekomen omdat Nadia 5 minuten op een klein streepje heeft gestaan door de datingdiscussie aan te zwengelen en vervolgens weer in haar oude patroon van kusjes vragen en gepruil is teruggevallen.

Doet me aan die biljartbal denkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch zit die botanische tomaat me aardig dwars![]()

Mij ook... ik was er echt van overtuigd dat een tomaat fruit is... Het is dus wel een vrucht maar omdat ie niet van een meerjarige plant zonder houterige stam afkomt is het dus geen fruit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch zit die botanische tomaat me aardig dwars![]()

Eerlijk gezegd als ik personel trainer was zou ik ze alledrie bij elkaar roepen en een lijst samenstellen zodat het gezond blijft, juist omdat hij dik is moet Jaap goed eten dat klinkt heel raar maar het is wel zo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef HiDiHo het volgende:
jaap heeft extra koolhydraden nodig
[afbeelding]

En een big smile, as alwaysquote:

Het is een groente hij valt net als de aubergine onder de nachtschadequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij ook... ik was er echt van overtuigd dat een tomaat fruit is... Het is dus wel een vrucht maar omdat ie niet van een meerjarige plant zonder houterige stam afkomt is het dus geen fruit.

Ahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik doelde op ruzie tussen stel A/B en stel D/N
Maar nu snap ik onze communicatie stroring![]()
Jij doelde op de ruzie binnen stel D/N

Daar zal Jaap weinig problemen mee hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Nando wil de training aanpassen voor Jaap, ivm de weddenschap, minder zwaar dus.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |