Zou jij Jaap in je bed willen hebben?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor zover ik het nu snap is omdat Huub en Lieke hem in de gaten willen houden en ze dus niet met 3 man in zijn bed kunnen liggen, want er moet ook nog geneukt worden.
Klopt dit ?
Achter probeerde juist Nadia meer op te stoken door aan te geven dat ze over zich heen liet lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als dit zo is dan is er dus door de FEBO gezorgd dat er geen ruzie over is gekomen![]()
Toch ?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef maril het volgende:
[..]
Was Lieke dan niet wakker ze heeft toch paard gereden?
Okéquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is douchen en is van plan snel naar Jaap terug te gaan, zei ze net.
Tomaten zijn fruitquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
Overigens verbaasde ik me erover dat veel dingen groente zijn. Bij mij was veel verwarring over vruchten en fruit. Er blijkt ook weer verschil te zijn tussen Botanisch en culinair.
Neem nu banaan dat is dan eigenlijk weer een groente. Vrij verwarrend allemaal.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banaan_(fruit)
Huub heeft het opgelost door te zeggen: Als iets achteraf geen groente blijkt te zijn heb je alsnog verloren.
Dat was gewoon onderdeel van de weddenschap; Een week alleen maar groente en water en beneden slapen zodat ze hem in de gaten konden houden. Dit oa nav snoeppapiertjes die in het kantoor gevonden zijn en Jaap daar stiekum had zitten eten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, ik kan dat nergens terugvinden.
zolang de aardappel rauw is is het ook een groente als het gekookt is een zetmeel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
Overigens verbaasde ik me erover dat veel dingen groente zijn. Bij mij was veel verwarring over vruchten en fruit. Er blijkt ook weer verschil te zijn tussen Botanisch en culinair.
Neem nu banaan dat is dan eigenlijk weer een groente. Vrij verwarrend allemaal.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banaan_(fruit)
Huub heeft het opgelost door te zeggen: Als iets achteraf geen groente blijkt te zijn heb je alsnog verloren.
Nee dus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomaatquote:
Dus Jaap mag alleen rauwe aardappels etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:46 schreef maril het volgende:
[..]
zolang de aardappel rauw is is het ook een groente als het gekookt is een zetmeel.
ok, maar dan is de uitleg van Maril dus dat er geen ruzie is gekomen omdat Brian en Amanda het wel fijn vonden om te neuken zonder het gegil aan te horen in het bed van de concurrent ( N+D)quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:45 schreef Py het volgende:
[..]
Achter probeerde juist Nadia meer op te stoken door aan te geven dat ze over zich heen liet lopen.
Dat heb ik inmiddels begrepen, thanx.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was gewoon onderdeel van de weddenschap; Een week alleen maar groente en water en beneden slapen zodat ze hem in de gaten konden houden. Dit oa nav snoeppapiertjes die in het kantoor gevonden zijn en Jaap daar stiekum had zitten eten.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee dus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomaat
misschien kun je er in fb over gaan klagenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
die datum
![]()
Is toch alleen nodig bij het eten van Jaap![]()
Of ook bij caps van de masterbedroomwiproom
Gadver maar hier een lijstjes eetbare groentes voor Jaapiequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef Py het volgende:
[..]
Dus Jaap mag alleen rauwe aardappels eten![]()
Weet niet welke uitleg van Maril je bedoelt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ok, maar dan is de uitleg van Maril dus dat er geen ruzie is gekomen omdat Brian en Amanda het wel fijn vonden om te neuken zonder het gegil aan te horen in het bed van de concurrent ( N+D)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef blomst het volgende:
[..]
misschien kun je er in fb over gaan klagen
Dan is het nog maar de vraag of Jaap de weddenschap zal winnen als het zo ingewikkeld is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef akveor het volgende:
Uit de vorige COS:
Sjees het is nog ingewikkelder dan ik dacht. Ik kwam deze definitie van fruit tegen:
De gangbare definitie is dat fruit groeit aan meerjarige houtige gewassen. Een braam is dus (klein)fruit, een appel, peer, abrikoos etc fruit, een tomaat, komkommer groente. Over aardbei is jaren een gesteggel geweest, en daar zijn we nog niet over uit. Ook een aardbeiplant is meerjarig, en het vormt een houtige "stam", die echter officieel biologisch een rhizoom is. Dus officieel is een aardbei groente....
Hier is komkommer dus weer groente waar het ergens anders weer fruit is.
En gezond dus feitlijk heeft hij die nodig , stel dat hij zich houdt aan de gangbare groenten zal dat niet handig zijn als hij daarbij ook nog fanatiek sport, tenzij hij voedingssuplementen mag slikken maar dan nog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk hadden H&L dus een lijst moeten opstellen van wat Jaap wel mag eten en wat niet.
De grens tussen groente of niet is heel vaag.
Jaap had het vannacht al over uitpersen van olijven.
Aardappels zijn ook plantaardig.
Dus de discussie erover zal wel blijven door gaan.
Wetenschappelijk gezien zijn tomaat, paprika, rode pepers, banaan, aubergine, avodaco, olijf, bruine bonen, walnoten, etcetera vruchten.
Maar vruchten zijn per definitie niet perse fruit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk hadden H&L dus een lijst moeten opstellen van wat Jaap wel mag eten en wat niet.
De grens tussen groente of niet is heel vaag.
Jaap had het vannacht al over uitpersen van olijven.
Aardappels zijn ook plantaardig.
Dus de discussie erover zal wel blijven door gaan.
Wetenschappelijk gezien zijn tomaat, paprika, rode pepers, banaan, aubergine, avodaco, olijf, bruine bonen, walnoten, etcetera vruchten.
Ik doelde op ruzie tussen stel A/B en stel D/Nquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Py het volgende:
[..]
Weet niet welke uitleg van Maril je bedoelt?
Er is volgens mij geen ruzie tussen Dennis en Nadia gekomen omdat Nadia 5 minuten op een klein streepje heeft gestaan door de datingdiscussie aan te zwengelen en vervolgens weer in haar oude patroon van kusjes vragen en gepruil is teruggevallen.
Toch zit die botanische tomaat me aardig dwarsquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar vruchten zijn per definitie niet perse fruit.
Nee later heeft Huub gezegd: Als wij zeggen dat het groente is en het blijkt later niet zo te zijn heb je alsnog verloren. Huub: Voor ons is de weddenschap simpel: Jij eet een week lang alleen groente en mag alleen water drinken en je slaapt beneden.
Dat eerste met Brain en Amanda was een grapje van mij ik bedoel t lijkt mij heerlijk voor die andere dat ze niet op een kamer liggen van Met Dennis en Nadis, btw Brain heeft ooit eens gezegd dat hij beneden lekkerder slaapt dus zal dat ook wel meespelen, of ze doen het om em om, het enige wat ik weet is dat Lieke en Huub in de buurt van Jaap wilden blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Py het volgende:
[..]
Weet niet welke uitleg van Maril je bedoelt?
Er is volgens mij geen ruzie tussen Dennis en Nadia gekomen omdat Nadia 5 minuten op een klein streepje heeft gestaan door de datingdiscussie aan te zwengelen en vervolgens weer in haar oude patroon van kusjes vragen en gepruil is teruggevallen.
Doet me aan die biljartbal denkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch zit die botanische tomaat me aardig dwars![]()
Mij ook... ik was er echt van overtuigd dat een tomaat fruit is... Het is dus wel een vrucht maar omdat ie niet van een meerjarige plant zonder houterige stam afkomt is het dus geen fruit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch zit die botanische tomaat me aardig dwars![]()
Eerlijk gezegd als ik personel trainer was zou ik ze alledrie bij elkaar roepen en een lijst samenstellen zodat het gezond blijft, juist omdat hij dik is moet Jaap goed eten dat klinkt heel raar maar het is wel zo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef HiDiHo het volgende:
jaap heeft extra koolhydraden nodig
[afbeelding]
En een big smile, as alwaysquote:
Het is een groente hij valt net als de aubergine onder de nachtschadequote:Op zondag 19 augustus 2007 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij ook... ik was er echt van overtuigd dat een tomaat fruit is... Het is dus wel een vrucht maar omdat ie niet van een meerjarige plant zonder houterige stam afkomt is het dus geen fruit.
Ahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik doelde op ruzie tussen stel A/B en stel D/N
Maar nu snap ik onze communicatie stroring![]()
Jij doelde op de ruzie binnen stel D/N
Daar zal Jaap weinig problemen mee hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Nando wil de training aanpassen voor Jaap, ivm de weddenschap, minder zwaar dus.
Nachtschade (Solanum) is een geslacht van planten in de Nachtschadefamilie (Solanaceae).quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:05 schreef maril het volgende:
[..]
Het is een groente hij valt net als de aubergine onder de nachtschade
Mevr.Kubatz maakt ontbijt voor Meneer Kubatz, hoe schattig.quote:
Bij amanda afghankelijk van haar bui.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:05 schreef schatje het volgende:
Kijken of ze het vandaag ook volhouden om niet de stijtang te gebruiken.
Mooi, zegt jaapquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:10 schreef Dreamboy het volgende:
Jaapie moet zo weinig mogelijk doen zegt Nando.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |