Lekker fris in japio zijn bed.Wat zullen ze lekker geslapen hebben zonder eerst te verschonen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Nada kruipt weer bij Dennix en ligt zichzelf uitgebreid te bekijken in de spiegel.
dat mutsie moet brian ff uitlenen aan amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemiddag iedereen
Huub heeft het er later nog met Jaap over gehad en de Streamers opgeroepen Caps te sturen wanneer ze Jaap betrappen wanneer ie iets anders eet en drinkt als groente en water. Lijkt me ontzettend dom wanneer Jaap gaat valsspelen. Niemand zal hem daarna nog geloven. Van Huub en Liekes het een goed plan. Jaap moet keuzes maken. Ook Brian werkte al goed mee
[afbeelding]
Ontzettend leuke cap van Lieke, Prosperaquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef Prospera het volgende:
Jaap heeft vannacht liggen praten over frituren en "ik haat jullie allemaal"
[afbeelding]
formaat wijzigen > 576x432quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef mazaru het volgende:
Ik heb leuke nieuwe pumps gezien voor de dames. Speciaal voor deze zomer
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
De streams op mij DGK pc doen een beetje maf....
[afbeelding]
ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
formaat wijzigen > 576x432![]()
ziet er netjes uit he, deze versie?
Ligt niet aan je streams hoor, Jaap heeft een gespleten persoonlijkheidquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt niet aan je streams hoor, Jaap heeft een gespleten persoonlijkheid![]()
jaap heeft meerdere persoonlijkheden, en nu zie je er tweequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
De weddenschap begon wanneer Jaap wakker zou worden. Huub en Lieke willen hem vanaf het eerste moment in de gaten houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
FF een vraagje: het is al ergens beantwoord maar ik kan het niet meer vinden. Waarom sliep Jaap nou niet in zijn eigenbed ? Maar nadia en Dennis ???
De weddenschap gaat toch vanavond van start en is met Huub en Lieke ???
Of mis ik iets in de update van Peter ??
quote:
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
De weddenschap begon wanneer Jaap wakker zou worden. Huub en Lieke willen hem vanaf het eerste moment in de gaten houden.
Boefquote:
Ik denk dat Nadia en Dennis niet meer weg zullen gaan. Het enige wat ze hoeven te doen is met elkaars toestemming de kledingkasten te verwisselen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???![]()
ik word zó moe van Jaaps zogenaamde "tv-momentjes".quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hierboven werd gepost over valsspalen van Japio en het sturen van caps naar Huub.
Huub heeft dat idd tegen Japio gezegd, Brian stond erbij. Nadat Huub weg was gegaan, vroeg Brian of Huub daarvoor echt naar 'achter' had gebeld. Japio's reactie : "Wat denk je ..... De redactie stuurt de foto's door naar Huub en de weddenschap is voorbij - OF - een hele week goede TV als ik stiekem jouw zalm kan eten ? <hahaha>". En daarbij het bekende weegschaalgebaar met twee handen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???![]()
Van dat gewissel en persoonlijke spullen snap ik al helemaal niets meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia en Dennis niet meer weg zullen gaan. Het enige wat ze hoeven te doen is met elkaars toestemming de kledingkasten te verwisselen.
Zei ze dat zelf?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Want Nadia moest van achter nl. meer op haar strepen staan bij Dennis![]()
Net als Natasia wel eens boven sliep hebben Nadia en nix vannacht ook bovengeslapen. Niets ingepikt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als de inttentie van het beneden liggen van Jaap zodat Huub en Lieke hem in de gaten kunnen houden. is het onzin dat Lieke en Huub nu al boven liggen, ze moeten bij Jaap 24 uur zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, ik kan dat nergens terugvinden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
Waarom is Jaap dan uit de Masterbedroom gegaan?
Voor zover ik het nu snap is omdat Huub en Lieke hem in de gaten willen houden en ze dus niet met 3 man in zijn bed kunnen liggen, want er moet ook nog geneukt worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
Lieke en Huub wilde hem 24 uur in de gaten houden, ze zouden dan eigenlijk wel om de beurt moeten slapen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
Ja, toen ze van de week van acter kwam vertelde ze tegen Amanda dat ze meer op haar strepen moest staan met het datingebeuren.quote:
Aha, thanx.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, toen ze van de week van acter kwam vertelde ze tegen Amanda dat ze meer op haar strepen moest staan met het datingebeuren.
Als dit zo is dan is er dus door de FEBO gezorgd dat er geen ruzie over is gekomenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Want Nadia moest van achter nl. meer op haar strepen staan bij Dennis![]()
Ongeveer, dat Die twee de Master hebben en bv Amanda en Brain niet lijkt mij omdat ze dan eindelijk een weekje rust hebben zonder dat gegil van die aanstellerige fakester.(Nadia)quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor zover ik het nu snap is omdat Huub en Lieke hem in de gaten willen houden en ze dus niet met 3 man in zijn bed kunnen liggen, want er moet ook nog geneukt worden.
Klopt dit ?
Was Lieke dan niet wakker ze heeft toch paard gereden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft nu anders wel vrij spel. Waar zijn Huub en/of Lieke om hem in de gaten te houden? Die zijn natuurlijk nog steeds aan het slapen.
Lieke is douchen en is van plan snel naar Jaap terug te gaan, zei ze net.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft nu anders wel vrij spel. Waar zijn Huub en/of Lieke om hem in de gaten te houden? Die zijn natuurlijk nog steeds aan het slapen.
De datum staat nog op engels formaatquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:43 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia heeft wel weer zin, maar Dennix niet geloof ik.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:43 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nadia heeft wel weer zin, maar Dennix niet geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |