Lekker fris in japio zijn bed.Wat zullen ze lekker geslapen hebben zonder eerst te verschonen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
Nada kruipt weer bij Dennix en ligt zichzelf uitgebreid te bekijken in de spiegel.
dat mutsie moet brian ff uitlenen aan amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemiddag iedereen
Huub heeft het er later nog met Jaap over gehad en de Streamers opgeroepen Caps te sturen wanneer ze Jaap betrappen wanneer ie iets anders eet en drinkt als groente en water. Lijkt me ontzettend dom wanneer Jaap gaat valsspelen. Niemand zal hem daarna nog geloven. Van Huub en Liekes het een goed plan. Jaap moet keuzes maken. Ook Brian werkte al goed mee
[afbeelding]
Ontzettend leuke cap van Lieke, Prosperaquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef Prospera het volgende:
Jaap heeft vannacht liggen praten over frituren en "ik haat jullie allemaal"
[afbeelding]
formaat wijzigen > 576x432quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef mazaru het volgende:
Ik heb leuke nieuwe pumps gezien voor de dames. Speciaal voor deze zomer
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
De streams op mij DGK pc doen een beetje maf....
[afbeelding]
ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
formaat wijzigen > 576x432![]()
ziet er netjes uit he, deze versie?
Ligt niet aan je streams hoor, Jaap heeft een gespleten persoonlijkheidquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt niet aan je streams hoor, Jaap heeft een gespleten persoonlijkheid![]()
jaap heeft meerdere persoonlijkheden, en nu zie je er tweequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
De weddenschap begon wanneer Jaap wakker zou worden. Huub en Lieke willen hem vanaf het eerste moment in de gaten houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
FF een vraagje: het is al ergens beantwoord maar ik kan het niet meer vinden. Waarom sliep Jaap nou niet in zijn eigenbed ? Maar nadia en Dennis ???
De weddenschap gaat toch vanavond van start en is met Huub en Lieke ???
Of mis ik iets in de update van Peter ??
quote:
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
De weddenschap begon wanneer Jaap wakker zou worden. Huub en Lieke willen hem vanaf het eerste moment in de gaten houden.
Boefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |