formaat wijzigen > 576x432quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef mazaru het volgende:
Ik heb leuke nieuwe pumps gezien voor de dames. Speciaal voor deze zomer
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
De streams op mij DGK pc doen een beetje maf....
[afbeelding]
ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
formaat wijzigen > 576x432![]()
ziet er netjes uit he, deze versie?
Ligt niet aan je streams hoor, Jaap heeft een gespleten persoonlijkheidquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt niet aan je streams hoor, Jaap heeft een gespleten persoonlijkheid![]()
jaap heeft meerdere persoonlijkheden, en nu zie je er tweequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
De weddenschap begon wanneer Jaap wakker zou worden. Huub en Lieke willen hem vanaf het eerste moment in de gaten houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
FF een vraagje: het is al ergens beantwoord maar ik kan het niet meer vinden. Waarom sliep Jaap nou niet in zijn eigenbed ? Maar nadia en Dennis ???
De weddenschap gaat toch vanavond van start en is met Huub en Lieke ???
Of mis ik iets in de update van Peter ??
quote:
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
De weddenschap begon wanneer Jaap wakker zou worden. Huub en Lieke willen hem vanaf het eerste moment in de gaten houden.
Boefquote:
Ik denk dat Nadia en Dennis niet meer weg zullen gaan. Het enige wat ze hoeven te doen is met elkaars toestemming de kledingkasten te verwisselen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???![]()
ik word zó moe van Jaaps zogenaamde "tv-momentjes".quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hierboven werd gepost over valsspalen van Japio en het sturen van caps naar Huub.
Huub heeft dat idd tegen Japio gezegd, Brian stond erbij. Nadat Huub weg was gegaan, vroeg Brian of Huub daarvoor echt naar 'achter' had gebeld. Japio's reactie : "Wat denk je ..... De redactie stuurt de foto's door naar Huub en de weddenschap is voorbij - OF - een hele week goede TV als ik stiekem jouw zalm kan eten ? <hahaha>". En daarbij het bekende weegschaalgebaar met twee handen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus hebben Nadia en Dennis gewoon zijn bed ingepikt ? en moeten Lieke en Huub nog wachten tot hun winst ???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |